Bukefalos 28 år!

De nya färgerna...

Sv: De nya färgerna...

Vet inte om jag orkar det just nu. Men det kanske kommer en del förändringar.
 
Sv: De nya färgerna...

Kort kan man säga att jag tyckte den gröna var för framträdande då det gäller länkar man redan läst. Jag vill försöka få en lite lugnare sida.
 
Sv: De nya färgerna...

ok... jag föredrar det framträdande ochskulle uppskatta en tydligare sida men det är ju bra att du har en tanke bakom ändringarna i alla fall :).
 
Sv: De nya färgerna...

Gillar de nya färgerna! nu är det lagom skillnad mellan gamla och nya, inatt var det lite förvirrat. Men jag glad nu iaf :)
 
Sv: De nya färgerna...

Jag tänkte precis skriva att jag skulle föredra om det var ljusare blått i stället för grått eftersom det vore skönare för ögonen men min önskan verkar redan ha blivit uppfylld!
 
Sv: De nya färgerna...

knapp

Tjohej! Älskar när det är färgbyte på G, rena cirkusen att surfa runt just nu :D

Men är det inte lite väl grått uppe i menyn/inloggningen just nu?
 
Sv: De nya färgerna...

Jo, när jag kollade på en annan hemsida berodde det på min webbläsare:) Men jag har firefox så borde inte vara så:devil:
 
Sv: De nya färgerna...

KL

Hoppas bara du inte är klar Gunnar för just nu är färgerna direkt fula.
 
Sv: De nya färgerna...

Är det dags för vårkänslor nu igen?
Varje år samma sak.
Jag blir alldeles vimmelkantig.
 
Sv: De nya färgerna...

Okej bättre nu, vet inte om jag övelevt färgkombon med senapsgult och gammelrosa, fina färger men inte ihop.
 
Sv: De nya färgerna...

Även om ovanstående två inte verkar ha tyckt som du, tyckte jag själv ungefär som du ;)

Om de färgerna skall användas behövs mer omfattande ändringar, tror jag sparar det till senare.
 
Sv: De nya färgerna...

Man kan slänga ihop sina favoritfärger och hoppas på att det blir snyggt, men oddsen är inte höga :).
 
Sv: De nya färgerna...

*kl*

Efter herre-jisses-så-många-år-vi-hängt-här-nu tycker jag att det borde kunna ha etablerat sig en rutin som följer:

1. Gunnar leker med färger.
2. Folk väntar och låter den fantastiska Gunnar leka med färgerna tills han är nöjd.
3. Gunnar skriver en tråd med rubriken "Nya färger är bestämda, vänta några veckor så kommer ni alla ha vant er".
4. Det går några veckor och alla har vant sig, det bevisas inte minst av att nästa gång Gunnar leker med färgerna så vill alla ha det som det var förut.
5. Skulle någon mot förmodan inte ha vant sig så kan synpunkter framföras.

(För den som på riktigt får ont i ögonen, epilepsianfall eller migrän av vissa färger, snälla förstå att mitt inlägg är menat till stor del på skämt...)
 
Sv: De nya färgerna...

De nya blåa färgerna är jättebra tycker jag!! :bump::bow: Men gillar jag inte det gråa högst upp, (där man kan klicka på det olika forumen) det är lite väl grått och mörkt.
 
Sv: De nya färgerna...

Jag tycker det grå fältet där alla forumen finns är för mörkt, det blir för lite kontrast mellan bakgrund/länkar. Jag har svårt att se vad det står!
 
Sv: De nya färgerna...

Jag tror du missade den senapsgula bredvid den rosa, den hade jag inte vant mig vid;).
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 582
Senast: Tilly_85
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 112
Senast: mamman
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 373
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 533
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp