Bukefalos 28 år!

De nya färgerna...

Sv: De nya färgerna...

Färgerna på lästa trådrubriker går ihop med "trådutdraget" under, det blir jobbigt att läsa. Annars är färgerna okej.
 
Sv: De nya färgerna...

Jag saknar färgskillnaden mellan trådar jag aldrig öppnat och trådar jag varit in i men som har nya inlägg.. Många gånger går jag bara in och scrollar lite fort för att se om det hänt nåt sedan sist, och då tar det mycket längre tid om jag måste läsa varje rubrik för sig (inte alltid jag kommer ihåg exakt vad alla trådar jag läst i hette heller :o). Som det är nu kommer jag nog tyvärr inte vara inne lika ofta som tidigare på grund av att jag är lat och inte alltid orkar lusläsa alla rubriker.. :crazy:

Ang. färgerna i övrigt så hade jag nog tyckt att en "riktig" färg hade varit snyggare istället för grått högst upp på sidan, men det funkar.
 
Sv: De nya färgerna...

*KL*

Jag tycket det är bra, i stort. Jag skulle vilja ha en lite ljusare bakgrund, men mörkare än den där texten är skriven :)
 
Sv: De nya färgerna...

*Knapplån*

Jag blir så glad varje år, när den här tråden startas.

Då vet man att DET ÄR VÅR!!!

Känn på den ni!

/IngelaH, som ser på tillvaron med "nya ögon" igen. Och jag gillar den här färgsättningen, även om jag skulle vilja ha olika färg på nya inlägg o lästa inlägg. Det är skillnad nu med, det ser jag och OK, det funkar. Men vore lättare med helt olika färg.
 
Sv: De nya färgerna...

*knapp*

jag vill ha linjer, rutor, kalla det vad du vill mellan forumen längst upp så som det var så det är bättre uppdelat :D
 
Sv: De nya färgerna...

Jag saknar färgskillnaden mellan trådar jag aldrig öppnat och trådar jag varit in i men som har nya inlägg.. Många gånger går jag bara in och scrollar lite fort för att se om det hänt nåt sedan sist, och då tar det mycket längre tid om jag måste läsa varje rubrik för sig (inte alltid jag kommer ihåg exakt vad alla trådar jag läst i hette heller :o). Som det är nu kommer jag nog tyvärr inte vara inne lika ofta som tidigare på grund av att jag är lat och inte alltid orkar lusläsa alla rubriker.. :crazy:

Svara mig själv.
Tydligen var det jobbdatorns fel att det inte var skillnad på läst/oläst tråd! Här hemma ser jag att de lästa blir ljusblå :idea:
 
Sv: De nya färgerna...

KL

Kul med lite förändringar, dock hade jag gärna sett att den gråa färgen där de olika forumen osv står skulle vara lite ljusare och någon roligare färg än grå. :)
 
Sv: De nya färgerna...

Svårt och jobbigt att läsa nu.

Speciellt för mig med enorm skärm på längre avstånd.. Lite mer kontraster hade varit fint :)
Varje år ändras det och varje år klagas det, men den här gången ser jag ingen skillnad på vad jag läst och inte, eller vilka forum jag klickat på eller inte. Det är för mörk bakgrund! Allt suddar ihop.
 
Sv: De nya färgerna...

Jag har synat, granskat och kommit fram till att den mörkgrå färgen är den som är mest störande för ögonen!
 
Sv: De nya färgerna...

*kl*

Jag tycker att det är för mycket färger. Mer stilrent skulle jag önska. Tycker det var snyggare innan förra ändringen, alltså innan det rosa/lila kom.
 
Sv: De nya färgerna...

När jag kollar på "forumet nu" och "dagens populäraste trådar" så skulle jag vilja se mer tydligt vilka trådar jag varit inne i och vilka som inte är kollade. Nu är de som jag klickat på en aning ljusare blå, men det är så liten skillnad att jag måste luta mig mot skärmen för att se skillnaden. Går det inte att göra den skillnaden tydligare? Färgerna har jag inget att säga om. Känns helt ok.
Niyama skrev:
Tycker det var snyggare innan förra ändringen, alltså innan det rosa/lila kom.
Vart har du lila färg? Det har inte jag någonstans.
 
Sv: De nya färgerna...

Nu en halvtimme senare är skillnaden på lästa och olästa trådar mycket tydligare. Mycket bättre! Nu är allt bra för min del.:)
 
Sv: De nya färgerna...

Svara mig själv.
Tydligen var det jobbdatorns fel att det inte var skillnad på läst/oläst tråd! Här hemma ser jag att de lästa blir ljusblå :idea:

Mmm... jag ser när jag är hos mor o far att det är större skillnad också, så det har nog med datorn att göra här med.
 
Sv: De nya färgerna...

kl

Den ljusgrå färgen som är högst upp just nu är riktigt snygg! Mycket mycket bättre än den mörka :)
 
Sv: De nya färgerna...

kl
nya grå är mycket bättre, trevligt när det är mer kontrast mellan bakrund och bokstäver,
tycker också om att avdelningarna uppe vid forumen kommit tillbaka, blir mer lätt överskådligt :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 581
Senast: Tilly_85
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 110
Senast: mamman
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 373
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 533
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp