Dejt med mig och pinnarna i Falkenberg/Halmstad på torsdag

Blueberry

Trådstartare
Jag och grabbarna ska till Västkusten onsdag-fredag, och eftersom jag kommer vara helt ensam och övergiven av mina arbetande föräldrar på torsdag, så kanske någon av er kan umgås med oss?
Lite strandspring?
Promenad?
Anyone?
 
Sv: Dejt med mig och pinnarna i Falkenberg/Halmstad på torsdag

Men ååh... Typiskt jag har lagt mig sjuk nu annars hade vi kunnat mötas upp nånstans, men skulle inte tro att jag kryar på mig till torsdag tyvärr.
Hade varit jättekul att träffa dig och dina pinnar!
 
Sv: Dejt med mig och pinnarna i Falkenberg/Halmstad på torsdag

Synd att det är på Torsdag, då jobbar jag heeela dagen!! Annars bor jag lämpligt för en strandpromenad!! :)
 
Sv: Dejt med mig och pinnarna i Falkenberg/Halmstad på torsdag

Men vad tusan! Det är ju där hundstranden är.
Jag ska vara i Steninge. ;)

Jobbar du verkligen hela torsdagen?
Onsdag lunch då?
Jag kommer att arrivera typ vid 13-tiden och hundarna kommer att vilja ta ett race när de har suttit i bilen i flera timmar.
 
Sv: Dejt med mig och pinnarna i Falkenberg/Halmstad på torsdag

Men vad tusan! Det är ju där hundstranden är.
Jag ska vara i Steninge. ;)

Jobbar du verkligen hela torsdagen?
Onsdag lunch då?
Jag kommer att arrivera typ vid 13-tiden och hundarna kommer att vilja ta ett race när de har suttit i bilen i flera timmar.

Precis!! Jag bor 20 min från hundstranden (promenad tid)!! :)
Ja, jag jobbar hela Torsdagen!! i Morgon jobbar jag från 14.00 och på Torsdag jobbar jag 7.00-20.30... Så verkligen hela dagen :crazy:
 
Senast ändrad:
Sv: Dejt med mig och pinnarna i Falkenberg/Halmstad på torsdag

Attans.
Jaja, jag kommer att stanna till där (hundstranden alltså) på väg till Steninge, och kommer att vara där runt 13.
 
Sv: Dejt med mig och pinnarna i Falkenberg/Halmstad på torsdag

Du får sätta dig på tåget till Malmö, så kan vi köra lite dp-aglity :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 447
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 021
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 413
Senast: Mabuse
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 682
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Bärstol
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp