Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såatteh, jag fick för mig att ge Badoo en ny chans... Snackade med en snubbe där, sen dök ett extra konto för samma snubbe upp bland mina likes. Snubben har alltså likeat mig från bägge konton, men påstår att han inte använder andra kontot, sen är han sverigedemokrat och låter meddela att vänsterfolk och feminister är extremister. Alltså :rofl:

Fick ett meddelande från en annan snubbe... Helt ointressant, no big deal. Ser sen att jag har en vänförfrågan på facebook. Samma snubbe. Och så ett meddelande på messenger där han kallar mig snygging och säger att han tror att han sett mig på stan. Samma jävla snubbe. Kan snubbar sluta vara så jävla creepy eller?! Han jobbar i en butik jag handlar i, det är förmodligen där han sett mig. Velar mellan att aldrig vilja gå dit igen och att vilja gå dit hela jävla tiden bara för att vara en nagel i ögat.

Fick ett meddelande från en tredje snubbe. Hann bara svara på det inledande meddelandet innan han undrade om jag kan tänkas ställa upp på att ta en fika för att efteråt, om allt känns bra, titta på när han runkar.

Jomensåatteh...

Pratar med en trevlig typ där iaf. Får väl se vad det dyker upp för lik i hans garderob :up:
 
Såatteh, jag fick för mig att ge Badoo en ny chans... Snackade med en snubbe där, sen dök ett extra konto för samma snubbe upp bland mina likes. Snubben har alltså likeat mig från bägge konton, men påstår att han inte använder andra kontot, sen är han sverigedemokrat och låter meddela att vänsterfolk och feminister är extremister. Alltså :rofl:

Fick ett meddelande från en annan snubbe... Helt ointressant, no big deal. Ser sen att jag har en vänförfrågan på facebook. Samma snubbe. Och så ett meddelande på messenger där han kallar mig snygging och säger att han tror att han sett mig på stan. Samma jävla snubbe. Kan snubbar sluta vara så jävla creepy eller?! Han jobbar i en butik jag handlar i, det är förmodligen där han sett mig. Velar mellan att aldrig vilja gå dit igen och att vilja gå dit hela jävla tiden bara för att vara en nagel i ögat.

Fick ett meddelande från en tredje snubbe. Hann bara svara på det inledande meddelandet innan han undrade om jag kan tänkas ställa upp på att ta en fika för att efteråt, om allt känns bra, titta på när han runkar.

Jomensåatteh...

Pratar med en trevlig typ där iaf. Får väl se vad det dyker upp för lik i hans garderob :up:
Alltså. Om jag skulle hamna i "dejtingvärlden" igen, skulle jag överväga att leva i celibat alternativt leta flickvän istället för pojkvän :angel: jag skulle aldrig palla allt det här ni berättar om hur karlar "tar kontakt" :cool:
 
Alltså. Om jag skulle hamna i "dejtingvärlden" igen, skulle jag överväga att leva i celibat alternativt leta flickvän istället för pojkvän :angel: jag skulle aldrig palla allt det här ni berättar om hur karlar "tar kontakt" :cool:
Jag sörjer ofta att jag är hetero och snällt får välja mellan att vada i skit eller leva ensam. Men man får se det från den ljusa sidan, en del av snubbarna blir väldigt roliga historier.
Häromdagen trängde sig en gammal dejt före syrran i affären, hennes irritation gick snabbt över till asgarv när jag sa att det var "det finns inga monster"-snubben som visade sig vara just ett monster :D
 
Såatteh, jag fick för mig att ge Badoo en ny chans... Snackade med en snubbe där, sen dök ett extra konto för samma snubbe upp bland mina likes. Snubben har alltså likeat mig från bägge konton, men påstår att han inte använder andra kontot, sen är han sverigedemokrat och låter meddela att vänsterfolk och feminister är extremister. Alltså :rofl:

Fick ett meddelande från en annan snubbe... Helt ointressant, no big deal. Ser sen att jag har en vänförfrågan på facebook. Samma snubbe. Och så ett meddelande på messenger där han kallar mig snygging och säger att han tror att han sett mig på stan. Samma jävla snubbe. Kan snubbar sluta vara så jävla creepy eller?! Han jobbar i en butik jag handlar i, det är förmodligen där han sett mig. Velar mellan att aldrig vilja gå dit igen och att vilja gå dit hela jävla tiden bara för att vara en nagel i ögat.

Fick ett meddelande från en tredje snubbe. Hann bara svara på det inledande meddelandet innan han undrade om jag kan tänkas ställa upp på att ta en fika för att efteråt, om allt känns bra, titta på när han runkar.

Jomensåatteh...

Pratar med en trevlig typ där iaf. Får väl se vad det dyker upp för lik i hans garderob :up:
A men altså VA! WTF!
 
Jag fick just ett pinsamt uppenbart massmail av en "Snäll kille som tycker det är viktigt med ömsesidig respekt."

Han tyckte att jag verkade intressant, mem uppenbart inte intressant nog att läsa ens tredje meningen i presentationen...
 
kl

Fick hoppa in extra på jobbet idag och såg fram emot att få se spanet. Tyvärr visade det sig att hans plats var ersatt med en vikarie :eek: DEN besvikelsen liksom :( Berättade det för min närmsta kompis (som är redigt trött på mitt spanande vid det här laget :D) och hon kom med de uppmuntrande orden att "han säkert är på solsemester med nån snygg, vältränad brud". Tack för den peppen liksom :crazy: Jag hoppas mer på att hans frånvaro beror på influensa eller något :angel:
 
Så här kommer mer detaljer om mitt och Köpenhamns förhållande.

Det ena är att vi börjat dejta tillsammans. Det är spännande och utvecklande, och absolut en motivation till att prata massor om känslor, erfarenheter och gränser. Men kanske att detaljerna kring detta inte riktigt lämpar sig för tråden. Jag behöver fundera lite på det.

Det andra är att vi nu är officiellt ett par på ett några sociala medier. I samband med det snubblade jag över ett par texter han skrivit om mig. Och det är så rart :heart. Vi har också pratat lite om en sida hos honom som han har haft det lite jobbigt med, men som jag tycker är helt fantastisk. För mig har det känts helt självklart att jag knappast är ensam om att uppskatta det, och han beskriver det som om han blivit omvänd och faktiskt börjat tro att det kan vara så. Känns häftigt att vi båda kan ha en sådan påverkan på varandra!
 
Senast ändrad av en moderator:
Igår tillbringade jag dagen med en man som jag träffat tidigare, men av olika anledningar så blev det missförstånd och vi slutade umgås. Han svarade sedan på ett inlägg på Facebook, och så började vi prata igen. Hursomhelst så frågade jag om jag fick hälsa på då jag köpt en vinylskiva utan att ha en vinylspelare, men det har han. Han erbjöd sig att laga lunch, och jag hakade på. Sedan frågade jag om han ville med på bio, och han och hans dotter hängde på. Så, jag åkte dit, vi käkade lunch, pratade en massa, lyssnade på musik, jag fick följa med när han övningskörde med sin son, vi pratade ännu mer, jag pratade en massa häst med hans dotter, han lagade middag, vi åkte på bio, mkt uppskattad film, och jag åkte hem. Nu efteråt inser jag att jag saknat en sund uppväxt med en närvarande förälder, jag kände mig så trygg hela dagen! Det är märkligt att så lite kan röra upp så mkt känslor.. Dessutom är han en fantastisk man, men inte intresserad av mer än vänskap med mig...
 
Såatteh, jag fick för mig att ge Badoo en ny chans... Snackade med en snubbe där, sen dök ett extra konto för samma snubbe upp bland mina likes. Snubben har alltså likeat mig från bägge konton, men påstår att han inte använder andra kontot, sen är han sverigedemokrat och låter meddela att vänsterfolk och feminister är extremister. Alltså :rofl:

Fick ett meddelande från en annan snubbe... Helt ointressant, no big deal. Ser sen att jag har en vänförfrågan på facebook. Samma snubbe. Och så ett meddelande på messenger där han kallar mig snygging och säger att han tror att han sett mig på stan. Samma jävla snubbe. Kan snubbar sluta vara så jävla creepy eller?! Han jobbar i en butik jag handlar i, det är förmodligen där han sett mig. Velar mellan att aldrig vilja gå dit igen och att vilja gå dit hela jävla tiden bara för att vara en nagel i ögat.

Fick ett meddelande från en tredje snubbe. Hann bara svara på det inledande meddelandet innan han undrade om jag kan tänkas ställa upp på att ta en fika för att efteråt, om allt känns bra, titta på när han runkar.

Jomensåatteh...

Pratar med en trevlig typ där iaf. Får väl se vad det dyker upp för lik i hans garderob :up:

Så. Många. Fantastiska val. Hur kan du motstå dessa charmknuttar?! :rofl:
 
Såatteh, jag fick för mig att ge Badoo en ny chans... Snackade med en snubbe där, sen dök ett extra konto för samma snubbe upp bland mina likes. Snubben har alltså likeat mig från bägge konton, men påstår att han inte använder andra kontot, sen är han sverigedemokrat och låter meddela att vänsterfolk och feminister är extremister. Alltså :rofl:

Fick ett meddelande från en annan snubbe... Helt ointressant, no big deal. Ser sen att jag har en vänförfrågan på facebook. Samma snubbe. Och så ett meddelande på messenger där han kallar mig snygging och säger att han tror att han sett mig på stan. Samma jävla snubbe. Kan snubbar sluta vara så jävla creepy eller?! Han jobbar i en butik jag handlar i, det är förmodligen där han sett mig. Velar mellan att aldrig vilja gå dit igen och att vilja gå dit hela jävla tiden bara för att vara en nagel i ögat.

Fick ett meddelande från en tredje snubbe. Hann bara svara på det inledande meddelandet innan han undrade om jag kan tänkas ställa upp på att ta en fika för att efteråt, om allt känns bra, titta på när han runkar.

Jomensåatteh...

Pratar med en trevlig typ där iaf. Får väl se vad det dyker upp för lik i hans garderob :up:
Visserligen är det väl som alltid, att idioterna är de som syns och hörs mest, men hur kan det finnas så många ändå?
 
Idag ska jag träffa E och prata.
Kommer lägga fram att vi bara ska träffa varandra (dvs, vara ihop??!! 😮 )

Det är ju han jag alltid kommer tillbaka till och har känt saknad nu när vi inte setts på ett tag..
???
Är det verkligen saknad av honom eller är det bekräftelsen du saknar? Du har aldrig gett sken här i tråden av att du är kär i honom, däremot att du behöver bekräftelse från män. Sorry om det är ömma tår, men det är så jag tolkat det.
 
???
Är det verkligen saknad av honom eller är det bekräftelsen du saknar? Du har aldrig gett sken här i tråden av att du är kär i honom, däremot att du behöver bekräftelse från män. Sorry om det är ömma tår, men det är så jag tolkat det.

Bekräftelse kan jag få från vilket annat håll jag vill i princip.

Har stött och blött detta med mina vänner som känner både mig och E, och de tycker jag gör rätt.
Det finns nånting där, jag vet inte exakt vad det är, är rädd och skadad sedan min förra relation så.
 
Idag ska jag träffa E och prata.
Kommer lägga fram att vi bara ska träffa varandra (dvs, vara ihop??!! 😮 )

Det är ju han jag alltid kommer tillbaka till och har känt saknad nu när vi inte setts på ett tag..

Tänk efter ordentligt så du inte faller in i "ha någon bara för att slippa vara själv" fällan. Menar inget illa, men det är lite det intrycket din relation med E gett mig. Lycka till hur som haver! :)
 
Jag har insett att jag är världens hycklare. Är vad någon kallade för "flaskposttjej" på Tinder. Dvs asseg på att svara oftast, men när jag ju hittat några killar jag faktiskt vill skriva med och de helt plötsligt tar tid på sig (eller har slutat svara alls, jag vet inte än) så blir jag så arg. Som en dålig förlorare på ett brädspel. :laugh:

Det är verkligen samma typ av arg/besvikna känsla som när jag förlorar på spel. Är en värdelös förlorare så kanske är det att jag ser hela tinder som ett spel?

Oavsett, jag är en hycklare utan dess like. Måste bara få klaga av mig lite om mig själv.:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
329
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 416
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 024
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp