Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag ska jag träffa E och prata.
Kommer lägga fram att vi bara ska träffa varandra (dvs, vara ihop??!! 😮 )

Det är ju han jag alltid kommer tillbaka till och har känt saknad nu när vi inte setts på ett tag..

Heja dig!
Jag kan ju relatera lite till det där. Hur trassligt det än har varit mellan mig och L och hur många gånger vi bryter så slutar det bara med att jag saknar honom och allt roligt vi har :(

Men just nu har jag inte tid eller lust med något dejtingrelaterat. Har inte kollat Tinder och hp på några dagar, känns som jag bor på jobbet. Nu är jag hemifrån ytterligare ett dygn innan en dags vila. Sen håller det på såhär fram tills nästa helg.
 
Så. Många. Fantastiska val. Hur kan du motstå dessa charmknuttar?! :rofl:
Eller hur! Förstår inte, måste vara nåt fel på mig :p

Visserligen är det väl som alltid, att idioterna är de som syns och hörs mest, men hur kan det finnas så många ändå?
its-a-conspiracy-vo16fx.jpg
 
Heja dig!
Jag kan ju relatera lite till det där. Hur trassligt det än har varit mellan mig och L och hur många gånger vi bryter så slutar det bara med att jag saknar honom och allt roligt vi har :(

Men just nu har jag inte tid eller lust med något dejtingrelaterat.
Känner så igen mej . Skönt att se att man inte är ensam. Dom flesta tycker jag är dum som känner som jag gör. Men jag kan inte stänga av mina känslor och jag kan inte hjälpa att det inte klickar med nån annan
 
Känner så igen mej . Skönt att se att man inte är ensam. Dom flesta tycker jag är dum som känner som jag gör. Men jag kan inte stänga av mina känslor och jag kan inte hjälpa att det inte klickar med nån annan

Nej, det är ju inte så himla enkelt :(
Mest av allt skulle jag vilja att vi hittar en lösning men i stället upprepar hag allt negativt för mig själv i mina försök att släppa.
 
Nej, det är ju inte så himla enkelt :(
Mest av allt skulle jag vilja att vi hittar en lösning men i stället upprepar hag allt negativt för mig själv i mina försök att släppa.
Jag tror att vi skulle kunna få det att fungera riktigt bra, men han är rädd att det ska bli som förut. Men jag säger att det har gått så lång tid och han kan inte hänga upp sig på det förflutna. Det blir bråk. Vi bryter. Vi kommer tillbaka till varandra hela tiden. Ingen av oss kan släppa. Det går ett tag men förr eller senare så är vi där igen.
 
Här går man på rosa moln som aldrig förr. Går inte o beskriva hur fantastiskt det är med L. Allt är även annorlunda med honom jämfört med hur det varit tidigare, med andra.

Han är helt underbar och bekräftar mig till tusen på rätt sätt. Inget smörande eller så utan det räcker med att han tittar på mig så förstår man hur mycket han tycker om mig. 😍

Får hoppas det går hela vägen för det känns verkligen som att jag kan för första gången ha en vettig relation med en vettig kille.
 
Här går man på rosa moln som aldrig förr. Går inte o beskriva hur fantastiskt det är med L. Allt är även annorlunda med honom jämfört med hur det varit tidigare, med andra.

Han är helt underbar och bekräftar mig till tusen på rätt sätt. Inget smörande eller så utan det räcker med att han tittar på mig så förstår man hur mycket han tycker om mig. 😍

Får hoppas det går hela vägen för det känns verkligen som att jag kan för första gången ha en vettig relation med en vettig kille.
Vad kul! Grattis!

Och @machafuko hahahaaa! ”Flaskposttjej” var ett nytt uttryck. Den kategorin hör nog jag också hemma i periodvis.
 
Här går man på rosa moln som aldrig förr. Går inte o beskriva hur fantastiskt det är med L. Allt är även annorlunda med honom jämfört med hur det varit tidigare, med andra.

Han är helt underbar och bekräftar mig till tusen på rätt sätt. Inget smörande eller så utan det räcker med att han tittar på mig så förstår man hur mycket han tycker om mig. 😍

Får hoppas det går hela vägen för det känns verkligen som att jag kan för första gången ha en vettig relation med en vettig kille.

åh lyllos! Det är ju så man vill ha det!

Själv försökte jag ladda ner tinder (igen) men appen krånglar så jag kan inte regga mig. Känns illa när till och med dejtingappar motarbetar mitt dejtande :eek:
 
Jag tror att vi skulle kunna få det att fungera riktigt bra, men han är rädd att det ska bli som förut. Men jag säger att det har gått så lång tid och han kan inte hänga upp sig på det förflutna. Det blir bråk. Vi bryter. Vi kommer tillbaka till varandra hela tiden. Ingen av oss kan släppa. Det går ett tag men förr eller senare så är vi där igen.

Förstår precis den känslan 😕
 
Tack :heart
Det kan behövas, vi har skrivit under dagen han är sårad och arg. :(
Skulle på middag hos sin pappa och skulle höra av sig sen...

Förlåt @pepp men det känns inte som en särskilt bra start för ett förhållande. Speciellt inte när du själv inte verkar må särskilt bra.

Jag inledde en gång ett förhållande med en kille, där vi hade samma "förhistoria" som du och E verkar ha. Dvs han var kär och ville ha mer, men inte jag, men jag fortsatte ligga med honom. Det var flera ilskna och sårade turer fram och tillbaka, pauser, tillbaka igen. Alltid jag som bröt, alltid han som kände sig sårad. Efter att vi blev tillsammans hade han alltid "hållhakar" på mig om vi blev osams, om hur jag hade behandlat honom innan, pikar som kom upp till ytan. Det var ett vidrigt förhållande som jag borde ha brutit upp betydligt tidigare än vad jag gjorde.
 
Här går man på rosa moln som aldrig förr. Går inte o beskriva hur fantastiskt det är med L. Allt är även annorlunda med honom jämfört med hur det varit tidigare, med andra.

Han är helt underbar och bekräftar mig till tusen på rätt sätt. Inget smörande eller så utan det räcker med att han tittar på mig så förstår man hur mycket han tycker om mig. 😍

Får hoppas det går hela vägen för det känns verkligen som att jag kan för första gången ha en vettig relation med en vettig kille.
Men åh! Det låter underbart!
 
Det finns inte någon möjlighet för dig att komma bort en tid? Typ plugga ett år i en annan del av landet för att rensa huvudet?

Jag tror att ni behöver vara ifrån varandra ett tag och se hur det känns då.

Nja tyvärr inte. Jag har alla mina vänner som jag älskar här, min hund och ett nytt jobb jag inte vill släppa.
Känner dock att något har förändrats i mig (flummigt det låter...) jag har tagit tag i träningen nu och för även dagbok över mina vanor och mående :)

På fredag ska jag försöka hinna ringa vc, enda dagen det är "mindre" att göra.

Förlåt mod. för off topic!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
318
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 331
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp