Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åker pass i två timmar och tänkte jag kunde kolla dejtingstatusen.
Började med HP, detta var första mailet jag läste. Tappade lusten att ens kolla Tinder.

Visa bifogad fil 23785
Som (inte alltför idiotisk) kille är det ju lite tråkigt att skriva och sedan aldrig få svar. Men när jag läser vad andra killar skriver, så ska jag nog vara glad över bristen på svar.
Vilka idioter det finns...
 
Jag dör av nervositet!! Kollegan jag berättat om har jag pratat med väldigt mycket sista tiden. Idag sa han att han skulle göra som jag - dvs korka upp en flaska bubbel.
Jag sa då lite skämtsamt att det var ju onödigt att sitta på varsitt ställe och dricka... - och nu är han påväg hit! 😮🙈😂

Vi var ute med jobb i onsdags, och efter ett glas vin kunde jag knappt titta på honom utan att rodna och få tunghäfta:o
Och de som inte känner mig - jag är INTE den typen som rodnar eller få tunghäfta - tvärtom, jag tar ofta första steget mm 😁😁

Hur tusan ska denna kvällen gå 😂
 
Jag dör av nervositet!! Kollegan jag berättat om har jag pratat med väldigt mycket sista tiden. Idag sa han att han skulle göra som jag - dvs korka upp en flaska bubbel.
Jag sa då lite skämtsamt att det var ju onödigt att sitta på varsitt ställe och dricka... - och nu är han påväg hit! 😮🙈😂

Vi var ute med jobb i onsdags, och efter ett glas vin kunde jag knappt titta på honom utan att rodna och få tunghäfta:o
Och de som inte känner mig - jag är INTE den typen som rodnar eller få tunghäfta - tvärtom, jag tar ofta första steget mm 😁😁

Hur tusan ska denna kvällen gå 😂

Lite bubbel lättar ju ofta upp :D
Lycka till!!
 
Jag dör av nervositet!! Kollegan jag berättat om har jag pratat med väldigt mycket sista tiden. Idag sa han att han skulle göra som jag - dvs korka upp en flaska bubbel.
Jag sa då lite skämtsamt att det var ju onödigt att sitta på varsitt ställe och dricka... - och nu är han påväg hit! 😮🙈😂

Vi var ute med jobb i onsdags, och efter ett glas vin kunde jag knappt titta på honom utan att rodna och få tunghäfta:o
Och de som inte känner mig - jag är INTE den typen som rodnar eller få tunghäfta - tvärtom, jag tar ofta första steget mm 😁😁

Hur tusan ska denna kvällen gå 😂

Det låter ju hur härligt som helst!
 
Åh, sånt där gillar jag också :D Och jag har väl precis som du(?) väldigt lätt för att bli uttråkad av folk... Går det inte att retas och jävlas (på skoj) så tappar jag intresset... Men, det är ju så jäkla svårt att hitta någon som det går att skämta med på rätt nivå sådär... Någon som gillar den jargongen men aldrig kliver över på fel sida och blir otrevlig eller dum istället.
Jag med!
Jag har en sån, doktoranden. Som är i ett förhållande och jag vet inte om jag är attraherad av honom IRL. Men på Messenger skulle jag kunna slita av honom kläderna för att han är så störtskön! :d:o
 
Nu har jag ”singlat på” här sen tidigt i somras och har reggat mig på Tinder nyligen. Har fått en hel del matchningar men tycker många blir så jöniga efter ett tag. Jag vill ha någon med lite fart och riv i! :laugh:

Matchade med en som jag bara kände wow över, tyvär så var avståndet låååångt (han var i närheten av min ort och firade jul bara nämligen) så det fick rinna ut i sanden. Har pratat med en nu som jag verkligen blir attraherad av, men samma sak där, han verkar för snäll/mesig, och pratar mycket om hur han vill ”skämma bort” sin tjej, säger hur fin och vacker jag är, och sånt där gillar inte riktigt jag. :nailbiting: Tycker det känns lite slemmigt bara och min största mardröm är att känna mig bortskämd och bli överöst med komplimanger/grejer. Vi har väll pratat om att vi ska ses, men nu har jag börjat tveka som sagt....

Sen helt plötsligt från ingenstans så dyker en karl upp på min FB och frågar om en grej som mitt ex har till salu (han har fortfarande grejer kvar i garaget....:meh:) och berättar att han köpt den och undrar när han kan hämta. Och det bara klickar till något där! :o:banana: Nu har vi skrivit ganska intensivt hela veckan och han är störtskön! Precis samma humor som mig, fräck och uppkäftig (på skoj då såklart) och jättevarm och fin människa. Vi har bokat in en kaffe nu i helgen faktist, så jag hoppas den blir av. Det var nämligen han som skrev dagen efter han hämtat grejen han köpt och frågade varför jag inte hade hyfs nog att bjuda in han på kaffe! :p :angel: Vi konstanterade bägge två att det var ju dumt! :p Precis så där rättfram som jag gillar! Nu vet jag ju inte vad det blir av detta, eller om det blir något mer än just kaffe, men det känns himla bra i magen nu iallafall! :banana: Dock så vet jag inte ens själv vad jag vill med något just nu, men tror det är en ganska bra utgångspunkt. Jag varken söker eller väljer bort, utan blir det så blir det.

Ang först. Gud vad du är tålig. Jag blir på min vakt av första komplimang om utseende och sedan går det lätt käpprätt utför. Tycker det är helt galet provokativt och efter att min första vettiga dejt jag hängde ihop med i månader helt normalt aldrig kommenterade mitt utseende insåg jag hur mycket mer avslappnat det är.

Åh vad jag håller med. Jag försöker att inte bli snäsig åt dom som frågar liknande men det är så svårt.

Öppna med "hej vill du lära kännas mer" och jag får kryp i hela kroppen.

Det är på samma nivå som "fråga vad du vill veta". "Fråga på"
Det kommer också eftersom om man har ett vanligt samtal.

Alltså sådana drar jag inte höger på, svarar inte på och tar bort direkt. Maken till oengagerade bebisar :meh:
 
Men usch så trist att ni inte är synkade och hoppas att ni hittar något bra sätt att hålla kontakten ändå utan att du blir ännu mer sårad.

Tack!

Han skrev att han gärna är vän med mig och att han bryr sig om och gärna hjälper mig om jag behöver. Idag skrev han och jag svarade att jag hade haft en jobbig dag. Då sa han att han kunde komma hem till mig om jag behövde :heart.
Men eftersom vi inte dejtar nu så känner jag inte för att prioritera honom.

Den andra killen jag träffar kommer kanske förbi istället. Han är trevlig och mysig att krama.
 
Jag med!
Jag har en sån, doktoranden. Som är i ett förhållande och jag vet inte om jag är attraherad av honom IRL. Men på Messenger skulle jag kunna slita av honom kläderna för att han är så störtskön! :d:o
Haha! Du får försöka hitta någon sådan som inte är i något (vanligt monogamt) förhållande :p Jag känner nog bara två. Det är mina två favoritkollegor, och just hur de är att prata med är själva anledningen till att de är mina favoriter. Övriga kollegor står mest och tittar, skrattar och försöker att alls hänga med när vi pratar. Det är snabba ordväxlingar, spretiga samtal, haglar retsamma kommentarer... Helt underbart och jag önskar utan tvekan att jag kände fler som dem.
 
Ang först. Gud vad du är tålig. Jag blir på min vakt av första komplimang om utseende och sedan går det lätt käpprätt utför. Tycker det är helt galet provokativt och efter att min första vettiga dejt jag hängde ihop med i månader helt normalt aldrig kommenterade mitt utseende insåg jag hur mycket mer avslappnat det är.



Alltså sådana drar jag inte höger på, svarar inte på och tar bort direkt. Maken till oengagerade bebisar :meh:

Ja, jag känner så jag också att det blir alldeles för mycket. Efter den här eftermiddag/kvällen så ska det definitivt styras av med med kille nr 1 iallafall. :yuck: Tror jag fått 2,3 snap om hur vacker jag är, att han vill lära känna mig, börja dejta mig osv...Det kommer definitivt inte funka, inte ens som vänner. ALLDELES för smörig! :crazy: Typiskt en sån som tror han kan vinna tjejer på att vara charmig och gullig typ... Men den gubben går jag inte på siddu. Jag uppskattar det inte det minsta ens faktist, tycker bara det blir obehagligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
302
Senast: VLMF
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 697
Senast: lingonben
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 024
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 995
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp