Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag överlevde att träffa familjen! Det blev väldigt stelt men är ändå stolt över mig själv, jag har otroligt svårt för sånna där situationer. Han syster var jättetrevlig och henne gillar jag verkligen, hans mamma sa inte så mycket till mig mer än att hon försökte övertala mig att äta mer hela tiden. Jag blev så mätt! Det var buffé och jag åt tills det kändes som jag skulle spricka men det räckte tydligen inte. Hans pappa och hans familj satt typ vid ett annat bord, så dem hälsade jag bara på, inte mer. När killen ätit klart blev vi hemskickade, tydligen blev jag uttråkad av att vänta (vilket inte stämde alls). Jag försökte vara trevlig men det blir ju inte så mycket till samtal när de mest pratar med varandra på ett språk jag inte kan. Oh well, jag överlevde! Och det är ju inte hans familj jag ska spendera livet med, så om de vill ogilla mig så.. Ja, då får det väl vara så :D
 
Jag överlevde att träffa familjen! Det blev väldigt stelt men är ändå stolt över mig själv, jag har otroligt svårt för sånna där situationer. Han syster var jättetrevlig och henne gillar jag verkligen, hans mamma sa inte så mycket till mig mer än att hon försökte övertala mig att äta mer hela tiden. Jag blev så mätt! Det var buffé och jag åt tills det kändes som jag skulle spricka men det räckte tydligen inte. Hans pappa och hans familj satt typ vid ett annat bord, så dem hälsade jag bara på, inte mer. När killen ätit klart blev vi hemskickade, tydligen blev jag uttråkad av att vänta (vilket inte stämde alls). Jag försökte vara trevlig men det blir ju inte så mycket till samtal när de mest pratar med varandra på ett språk jag inte kan. Oh well, jag överlevde! Och det är ju inte hans familj jag ska spendera livet med, så om de vill ogilla mig så.. Ja, då får det väl vara så :D
Ge dom lite tid :love:
 
Killen jag dansade med som väl tyckte vi var på dejt förut har bettet dig märkligt enligt mig. Jag frågade honom i fredags om han visste om det var dans någonstans. Fick då svar om något event men at han inte vill att jag skulle kramas med så många killar för att få blir han svartsjuk :confused:. Jag frågade varför han skulle bli svartsjuk, får till svar något om att han är avundsjuk på spegeln som får se mig varje dag och när jag frågar om när vi sågs sist frågar han om jag är full.
Var lite annat efter det också, tycker bara han skriver mest märkliga saker. Så till slut svarade jag inte mer. Om det är det är hans idé om att ragga är han inte bra på det.

Var på fest i helgen och träffade på en kille som jag sen åkte hem med, kändes som den första vettiga singelkillen jag träffat på länge! Men jag åkte hem under natten, började må dåligt av lite för mycket alkohol, hehe.
Mina vänner som var på festen var överens om att han verkade vettig. Så en vän hade tidigare under kvällen tagit hans nummer för en potentiell dejt med en av hennes andra vänner haha.
Så jag fick numret och hörde av mig till honom igår kväll och frågade om han ville ses igen. Vilket inte är något jag brukar, varken ons eller höra av mig sådär efteråt. Men inte fått något svar, så det var han väl inte intresserad av då...
 
Killen jag dansade med som väl tyckte vi var på dejt förut har bettet dig märkligt enligt mig. Jag frågade honom i fredags om han visste om det var dans någonstans. Fick då svar om något event men at han inte vill att jag skulle kramas med så många killar för att få blir han svartsjuk :confused:. Jag frågade varför han skulle bli svartsjuk, får till svar något om att han är avundsjuk på spegeln som får se mig varje dag och när jag frågar om när vi sågs sist frågar han om jag är full.
Var lite annat efter det också, tycker bara han skriver mest märkliga saker. Så till slut svarade jag inte mer. Om det är det är hans idé om att ragga är han inte bra på det.

Var på fest i helgen och träffade på en kille som jag sen åkte hem med, kändes som den första vettiga singelkillen jag träffat på länge! Men jag åkte hem under natten, började må dåligt av lite för mycket alkohol, hehe.
Mina vänner som var på festen var överens om att han verkade vettig. Så en vän hade tidigare under kvällen tagit hans nummer för en potentiell dejt med en av hennes andra vänner haha.
Så jag fick numret och hörde av mig till honom igår kväll och frågade om han ville ses igen. Vilket inte är något jag brukar, varken ons eller höra av mig sådär efteråt. Men inte fått något svar, så det var han väl inte intresserad av då...
Oj, håller med om att det var ett märkligt raggande av första killen. Tror han tycker han ger dig komplimanger, men hade jag varit du hade jag kört med raka rör och sagt att jag inte var intresserad, för att slippa sånna ”komplimanger” och tal om svartsjuka O_o
 
Ny dejt igår, Musikcoolingen. Vi tog ett par öl.
Så skönt när den där känslan av omedelbar attraktion finns där, när det finns lite laddning som ger en go nervositet. Tycker också det är fascinerande hur det går till, att det kan vara så tydligt ibland, det måste vara nån ömsesidig subtil kroppsspråksgrej.
Vi hittade varann bra. Först pratade vi bara musik, sen gled vi in på personliga saker, och sen undrade han om jag ville ta en öl hemma hos honom och jag blev glad av hans förslag. Det blev annat än öl förstås. Jättemysig kille, bra kyssar, kelig, kommunikativ och bekräftande. Jag sov över hos honom, skulle till jobbet idag, men fast han var ledig och kunnat bara sova vidare så gick han upp halvsju och gick och köpte en massa frukost åt oss. Lite stelt på morgonen kanske, jag hade sovit dåligt. Men mysigt hejdåhångel och han skickade ett gulligt sms direkt när jag åkt.
Jag brukar inte hänga upp mig på detaljer, men nu har ett par väldigt fina bruna ögon fastnat på min näthinna. Blir spännande att se vad detta eventuellt kan bli för story! :)

Vad härligt det låter! Håller med om att det är häftigt när man klickar sådär direkt!

Här ni hörts igen?
 
Killen jag dansade med som väl tyckte vi var på dejt förut har bettet dig märkligt enligt mig. Jag frågade honom i fredags om han visste om det var dans någonstans. Fick då svar om något event men at han inte vill att jag skulle kramas med så många killar för att få blir han svartsjuk :confused:. Jag frågade varför han skulle bli svartsjuk, får till svar något om att han är avundsjuk på spegeln som får se mig varje dag och när jag frågar om när vi sågs sist frågar han om jag är full.
Var lite annat efter det också, tycker bara han skriver mest märkliga saker. Så till slut svarade jag inte mer. Om det är det är hans idé om att ragga är han inte bra på det.
Fy så obehagligt! Fortsätt hålla dig undan från honom...
 
Åhhh!! Modet jag hade i helgen för att gå över och prata med grannen är helt borta!! Och det är sjukt irriterande...

Jag har ingen aning om vad jag ska prata om - och vet jag inte det går jag inte bara över.. :banghead:

Har funderat över att bara gå över och fråga om att låna socker eller något- men det känns bara löjligt.
Fick förslaget om att fråga om han sett min katt (säga att den inte synts till på någon timme), men även det känns bara löjlig. Dessutom är jag en värdelös lögnare...

Ta en flaska vin och gå över - tja. Om jag haft någon. Kanske. Men troligen inte :p

Gaah! Jag vill ha mod! :D
 
Oj, håller med om att det var ett märkligt raggande av första killen. Tror han tycker han ger dig komplimanger, men hade jag varit du hade jag kört med raka rör och sagt att jag inte var intresserad, för att slippa sånna ”komplimanger” och tal om svartsjuka O_o
Ja jag tror också att han tror att det är komplimanger. Men svartsjuka är inte attraktivt någonstans enligt mig. Men nu har han inte hört av sig sedan i fredags när jag slutade svara, så han kanske fattade.
 
Dags att ladda ner Tinder igen! :D

Hmf, inte så lyckad swipe-ing hittil... Inga matcher, inte särskilt många bra profiler.

Kom över en sjukt snygg tjej/kvinna som var 2 år äldre än mig, tänkte spana in hennes instaprofil för att kolla om hon hade barn eller nåt... Jodå, såg en bild där på en bebis - som enligt bildtexten var hennes BARNbarn!??! Omg. Kände mig plötsligt enormt gammal...... :crazy:
 
Hmf, inte så lyckad swipe-ing hittil... Inga matcher, inte särskilt många bra profiler.

Kom över en sjukt snygg tjej/kvinna som var 2 år äldre än mig, tänkte spana in hennes instaprofil för att kolla om hon hade barn eller nåt... Jodå, såg en bild där på en bebis - som enligt bildtexten var hennes BARNbarn!??! Omg. Kände mig plötsligt enormt gammal...... :crazy:
Men då är ju förmodligen hennes barn utflugna 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 927
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 978
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp