Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå kondom, är jag den enda som tycker det är obekvämt att ha sex med kondom alltså rent fysiskt. Har testat både silikon och vanliga men det blir obekvämt och skavigt. För mig har det inte varit en bra lösning. Nu har jag inte ons utan har haft en begränsad mängd män och vid de första tillfällena har vi haft kondom men det är inte jättetrevligt.
Vad gäller kondomer får man ju också testa sig fram tills man finner en sort man gillar.
Har då inte lyckats få det bra med kondom alls. Åker av, går sönder eller så sitter de åt så det gör ont. Skulle de mot förmodan fungera om man är riktigt försiktig så blir det ändå dags att hala ut den. Känns som det kvittar med sexeriet i det läget. Det sägs ändå att ett glas vatten är effektivare - istället för. Har inte lyckats få några bra erfarenheter av det helt enkelt.
 
Har då inte lyckats få det bra med kondom alls. Åker av, går sönder eller så sitter de åt så det gör ont. Skulle de mot förmodan fungera om man är riktigt försiktig så blir det ändå dags att hala ut den. Känns som det kvittar med sexeriet i det läget. Det sägs ändå att ett glas vatten är effektivare - istället för. Har inte lyckats få några bra erfarenheter av det helt enkelt.

Glas vatten effektivare mot vad? Förstår inte vad du menar.

Jag har legat med en bit över 50 pers. Kondom har sällan varit ett bekymmer. Har det gnällts om det är ju alternativet inget sex alls. Då går det plötsligt bra.
 
Tycker du det är stor skillnad?
Det tycker jag. Uttrycker "allt och alla" tolkar jag som allmänt grinig, inte att personen bokstavligen är sur på alla personer och ting i hela världen. Jag kan vara sur på allt och alla vissa dagar. Skitgrinig helt enkelt, på dåligt humör. Och ibland även mot personer som inte alls förtjänar det. Bättre än så är jag inte.





Han som jag numera hänger ihop med lagar i princip aldrig mat hemma (har dock kryddor). Obegripligt för mig. Bör jag dumpa honom tycker du @pepp? :D
 
Det verkar mest hamna på en ganska barnslig "jag var inte intresserad iaf" nivå efter att man själv blivit dissad (av för en själv inte ok anledning). På samma sätt som det var intressant att dejta/ses igen innan klamydia blev en faktor så var det även ok med tre kryddor tills man själv blev dissad.

Move on.
 
Det där har jag extremt svårt att förstå. Det blir ju bara pinsamt sen när man ses. Bättre att bli utsållad pga utseendet på ett tidigt stadium i så fall än på själva daten.

Jag är snarare för nervös att mina bilder är alltför fördelaktiga så att den jag träffar blir besviken.

Eller hur! Jag har visserligen asgamla bilder men det är för att jag inte har några andra 😂 och det är när jag rider på min häst eg 😅 sämst på Tinder alltså 🙄
 
@pepp jag förstår dig. Så himla jobbigt att folk agerar så negativt kring könssjukdomar som du beskriver. Jag har svårt att acceptera något som helst mer negativt än ett "asch vad dum jag var som slarvade, tack för att du berättade!". Jag har faktiskt aldrig upplevt just det som negativt utan som ett helt naturligt inslag om en har mycket oskyddat sex, dvs att testa sig regelbundet och bara meddela om en råkat bli smittad.
 
Det är väl lite så att för vissa kanske det är bättre att få chansen och bli dissad än att inte få chansen för att man var ärlig med sina bilder (och andra inte var det). Får man mycket matches oavsett bilder så kan man såklart sortera tidigare med sämre och ärligare bilder men om man minskar antalet matches drastiskt med mer ärliga bilder så kan jag ändå förstå om man provar den andra vägen.
 
Glas vatten effektivare mot vad? Förstår inte vad du menar.

Jag har legat med en bit över 50 pers. Kondom har sällan varit ett bekymmer. Har det gnällts om det är ju alternativet inget sex alls. Då går det plötsligt bra.
Just så - istället för, dvs det får vara kan vara nog så trevligt allternativ.
 
Tinder nedladdad tack vare mamma!
15 matchningar, några sen innan, några nya.

Nu ska jag fan våga träffa folk, jag är faktiskt ganska kul att hänga med har jag fått höra (även om jag inte riktigt inser det själv...)

Jag tycker också du verkar helfestlig att hänga med 😍

Jag får bara höra att jag är knäpp/galen/inte riktigt klok, av alla dejter 😅
Men det är tydligen positivt eftersom de vill fortsätta ses 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 967
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 646
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 874
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 026
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp