Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
V hörde av sig igår och vi kan väl konstatera att vi är lika känslomässigt handikappade bägge två 😅
Jag är asbra med mina vänner och bra på det ytliga. Totalt värdelös på att släppa någon nära och tar ett jättekliv tillbaka direkt. Nu blir jag mest besvärad av att han känner väldigt mycket även om han har svårt att uttrycka det.
Aja, vi får väl se.
 
Hoppar in in tråden! När man är intresserad av någon och går och tänker på den jämt överanalyserar meddelanden och gud vet allt. Det är så jobbigt! Gör killar också så? eller är det mest tjejer?
Yep, helt klart.
Men jag är nog sån som person som analyserar det mesta.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Hoppar in in tråden! När man är intresserad av någon och går och tänker på den jämt överanalyserar meddelanden och gud vet allt. Det är så jobbigt! Gör killar också så? eller är det mest tjejer?

Det är aldrig produktivt att hålla på så, det blir så desperat. Ta ett steg tillbaka och koncentrera dig på vad DU gillar och vad DU vill ha. Jaga inte en partner, jaga RÄTT partner, en partner DU vill ha. Att hoppas att alla är den rätte, slutar oftast inte bra, ta det chill och bestäm dig för att vara den som avgör vem som ska få äran att dejta dig.
 
Angående att ligga på första dejten, så har jag helt enkelt börjat dejta mer. Innan var det mest bara rena sexöverenskommelser. Men är less på det, så har börjat dejta istället. Sedan har jag inga problem med att ligga på första dejten, men då ska det inte vara uttalat från början, utan mer som en trevlig överraskning!
 
Andra militären ville ses idag, vad är det med män och kort framförhållning?
Min hund har varit hos tandläkaren och är rätt loj så ville inte dra hem nån..

Men, men, kanske nästa vecka?
Annars är det stendött :crazy: må sommaren bli bättre.
 
Andra militären ville ses idag, vad är det med män och kort framförhållning?
Min hund har varit hos tandläkaren och är rätt loj så ville inte dra hem nån..

Men, men, kanske nästa vecka?
Annars är det stendött :crazy: må sommaren bli bättre.
vi är mer impulsiva!
 
Andra militären ville ses idag, vad är det med män och kort framförhållning?
Min hund har varit hos tandläkaren och är rätt loj så ville inte dra hem nån..

Men, men, kanske nästa vecka?
Annars är det stendött :crazy: må sommaren bli bättre.
Haha, jag blir knäpp av alla som vill planera allt. Om någon tex nu skulle fråga om vi kan ses nästa helg, då vet jag att det krävs mycket(!) för att det ska bli något alls av det. En hel vecka där jag hinner fundera på vad jag vill, hinner tveka, hinner tänka på tusen andra saker som skulle kunna göras, hinner tänka på alla "borde göra det här" som kanske hade varit bra att göra en helg som nästa helg osv... Nä. Ska jag få till någon träff med någon, oavsett om det är med gammal vän eller något dejtliknande, då passar det mig bäst med "Ses om 3 timmar?" så att jag inte hinner fundera så mycket, bara kör om jag inte har något annat inbokat just precis då.

Just det är också anledningen till att den längsta och mest välfungerande relationen jag haft var något som mest liknade en kk-relation. Vi hade kontakt mycket och ofta, men när vi skulle ses så var det aldrig någon vidare planering utan mer så att vi hörde av oss om vi slutade tidigare än väntat på jobbet och sågs då lite spontant. Å andra sidan var det till stor del pga jobb som vi sedan slutade ses, för våra olika jobb och scheman gjorde det svårt att få till något... Ett liknande upplägg med någon som har mer passande schema, det hade dock varit perfekt.
 
Haha, jag blir knäpp av alla som vill planera allt. Om någon tex nu skulle fråga om vi kan ses nästa helg, då vet jag att det krävs mycket(!) för att det ska bli något alls av det. En hel vecka där jag hinner fundera på vad jag vill, hinner tveka, hinner tänka på tusen andra saker som skulle kunna göras, hinner tänka på alla "borde göra det här" som kanske hade varit bra att göra en helg som nästa helg osv... Nä. Ska jag få till någon träff med någon, oavsett om det är med gammal vän eller något dejtliknande, då passar det mig bäst med "Ses om 3 timmar?" så att jag inte hinner fundera så mycket, bara kör om jag inte har något annat inbokat just precis då.

Just det är också anledningen till att den längsta och mest välfungerande relationen jag haft var något som mest liknade en kk-relation. Vi hade kontakt mycket och ofta, men när vi skulle ses så var det aldrig någon vidare planering utan mer så att vi hörde av oss om vi slutade tidigare än väntat på jobbet och sågs då lite spontant. Å andra sidan var det till stor del pga jobb som vi sedan slutade ses, för våra olika jobb och scheman gjorde det svårt att få till något... Ett liknande upplägg med någon som har mer passande schema, det hade dock varit perfekt.

Det är min stil också.
Jag planerar det som måste planeras, tävlingar, hovslagare, service av bil osv, resten av livet vill jag gärna hålla så spontant som möjligt.
Vissa saker måste såklart planeras pga tidsbundet och scheman men vanligt häng, kompis eller snubbe, bestämmer jag gärna dagen innan eller samma dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
5 018
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 658
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 889
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 101
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp