Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, men sen gick det över. Det är sånt som händer och jag är inte särskilt bekymrad över det.
Tänker inte skriva du är hopplös. Nåja bara lite i så fall. Klart allt känns blä när krånglet runtinkring är värre än vanligt, men oftast blir det bättre när det stillat sig lite. Ta dig lite i kragen litegrann ivartfall om det nu ändå var bra är det väl synd att inte undersöka om det kan vara hyggligt ett tag till.
 
Tänker inte skriva du är hopplös. Nåja bara lite i så fall. Klart allt känns blä när krånglet runtinkring är värre än vanligt, men oftast blir det bättre när det stillat sig lite. Ta dig lite i kragen litegrann ivartfall om det nu ändå var bra är det väl synd att inte undersöka om det kan vara hyggligt ett tag till.

Haha!
Jag föredrar att hålla det enkelt bara. Jag tyckte bra om honom och det var roligt att ses. Sist kändes det inte bra och så ser jag ingen anledning att fortsätta ses.
Hade det varit någon jag känt länge hade jag såklart velat reda ut det men detta känns oviktigt.
Har annat att fokusera på just nu.
 
Jo, men sen gick det över. Det är sånt som händer och jag är inte särskilt bekymrad över det.
Nej jag menar inte att det skulle vara en stor sorg om han försvann ur ditt liv. Mer att tankesättet ”en dålig dag = nu är det slut” känns främmande för mig. Kanske är det jag som är trög med sådana saker? Jag är mer åt andra hållet, att en dålig dag inte bekymrar mig så mycket. Men jag har så dåligt minne att jag glömmer bort varför jag eller den andre var sur, och det underlättar ju.
 
Nej jag menar inte att det skulle vara en stor sorg om han försvann ur ditt liv. Mer att tankesättet ”en dålig dag = nu är det slut” känns främmande för mig. Kanske är det jag som är trög med sådana saker? Jag är mer åt andra hållet, att en dålig dag inte bekymrar mig så mycket. Men jag har så dåligt minne att jag glömmer bort varför jag eller den andre var sur, och det underlättar ju.

Jag förstår hur du menar.
Detta var inte en dålig dag utan en riktig dålig känsla. Det vände snabbt från bra till inte alls bra och när han gick kände jag att det här är inte vad jag vill ha.
Det är lite svårt att beskriva i ord så det låter vettigt.
 
Jag förstår hur du menar.
Detta var inte en dålig dag utan en riktig dålig känsla. Det vände snabbt från bra till inte alls bra och när han gick kände jag att det här är inte vad jag vill ha.
Det är lite svårt att beskriva i ord så det låter vettigt.

Jag hade nog kunna reagera lika om han hanterade min känsla eller upplevelse av dagens upplevelser på fel sätt. Typ vilja dissekera det när jag inte vill, eller tvärtom vara ointresserad om jag behövde prata.
 
Jag svarade ju en kille på Badoo, men det visade sig att vi hade olika syn på att leta seriöst :p hans: man har sex först och ser sen om man vill fortsätta ses. Min: leta seriöst= vänta iaf några dejter med sex. Så nä :p

Men i morse skrev en annan kille där som jag har svarat nu, får väl se då.
 
Jag svarade ju en kille på Badoo, men det visade sig att vi hade olika syn på att leta seriöst :p hans: man har sex först och ser sen om man vill fortsätta ses. Min: leta seriöst= vänta iaf några dejter med sex. Så nä :p

Men i morse skrev en annan kille där som jag har svarat nu, får väl se då.
Bara lite nyfiken. Varför letar du alla dina killar på Badoo ?
Har du provat Tinder ? Inte för att jag vet om killar på Tinder är seriösare men utbudet torde vara större iaf...
 
Jag svarade ju en kille på Badoo, men det visade sig att vi hade olika syn på att leta seriöst :p hans: man har sex först och ser sen om man vill fortsätta ses. Min: leta seriöst= vänta iaf några dejter med sex. Så nä :p

Men i morse skrev en annan kille där som jag har svarat nu, får väl se då.
Jag håller nog mest på killen. ;) Att ”vänta” med sex för väntandets skull, jag förstår nog inte det ”seriösa” med det.
 
Jag förstår hur du menar.
Detta var inte en dålig dag utan en riktig dålig känsla. Det vände snabbt från bra till inte alls bra och när han gick kände jag att det här är inte vad jag vill ha.
Det är lite svårt att beskriva i ord så det låter vettigt.

Och jag förstår precis... 🤣
 
Dejten med A igår blev inställd, han fick migrän. Det ska bli idag istället. Han ska hämta mig efter jobbet så åker vi hem till honom. Jag är lite nervös av någon outgrundlig anledning. Kompisen tror att det beror på att jag faktiskt bryr mig den här gången. Jag vet inte.
 
Bara lite nyfiken. Varför letar du alla dina killar på Badoo ?
Har du provat Tinder ? Inte för att jag vet om killar på Tinder är seriösare men utbudet torde vara större iaf...

Jag har Tinder också, men får inga matchningar där :p

Jag håller nog mest på killen. ;) Att ”vänta” med sex för väntandets skull, jag förstår nog inte det ”seriösa” med det.

Nä, man får ju göra som man vill :).

Mja, fast det känns lite ONS varning över det om han nu prompt vill ligga på första träffen.... Så uppfattade jag det på @strawberrysylt 's inlägg, men jag kan ha misuppfattad.

Så tänker jag med, men vill man ligga på första träffen så absolut inget fel med det, man gör som man vill :).

Första träffen läste jag inget om, utan om att ligga inte har så mycket att göra med att söka ”seriöst”.

På honom lät det som om det var på första träffen som gällde. Fick inget mer svar heller så :p.
 
Hoppar in in tråden! När man är intresserad av någon och går och tänker på den jämt överanalyserar meddelanden och gud vet allt. Det är så jobbigt! Gör killar också så? eller är det mest tjejer?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
5 010
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 648
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 888
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 092
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp