Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrev lite med snickarn igår, om att jag blir så röd osv när jag ser honom :)
Fick en hel novell tillbaka...

"Jag kan ju ha helt fel och jag kanske gör bort mig, kanske jag över analyserar.
Men jag tycker ditt beteende påminner mycke om mitt eget, ”varför duger jag inte”

Jag slåss med sånns här tankar varje dag men inte alls lika mycke som jag har gjort tidigare.
Det var därför jag valde att inte fortsätta träffa dig, för att jag såg mig själv i dig och jag vart så fruktansvärt sårad av tjejen jag träffade före dig och ville verkligen inte såra dig på samma sätt.
Det är inte alls så att du inte duger åt mig utan jag är verkligen attraherad av dig och jag tycker du är en kanon tjej, du försöker inte vara någon annan än dig själv.
Det är bara det att jag inte känner att din livsstil och intressen passar min.

Jag Tycker om dig pepp och jag hoppas det inte är den här låga självkänslan som håller dig tillbaka för du förtjänar den bästa!"

Vi har alltså setts två gånger :D
 
Jag ska träffa Ds barn idag. Känns lite ovant. Blir nästan som en dejt ju. Kommer hen tycka om mig, är jag tillräckligt rolig... Enda skillnaden är att det inte spelar någon roll för mig hur barnet är.

Ska dock bli intressant att se en nya sida av honom, tillsammans med sitt barn.

Han frågade vad jag ville ha till fika när jag kommer över. Jag dissade fikat och föreslog att gå ut och gunga istället. Mindre stelt ;).
 
Oj, i morse hörde ingen mindre än L av sig. 😮
Förväntar mig inte att nån ska minnas, men när jag precis börjat skriva i denna tråd för snart 1,5 år sen och haft Tinder i 3 dagar så var jag på en dejt som golvade mig. Vi hade skitbra häng ett tag, men det slutade med kraschlandning när vi hade en avstämning på sjunde dejten och kom fram till att vi inte ville samma -jag var på väg att bli jättekär och han gillade mig jättemycket men var inte redo för nåt sånt utan ville hänga helt kravlöst. Jag blev lite heartbroken och sen dess har vi inte haft kontakt. Nu skrev han att han drömt om mig och undrade hur läget var... Jag blev nervös, skrev nåt fjantigt skämtsamt som han inte svarade på nu på hela dagen och då kände jag att jag orkar inte med att undra vad han vill så jag frågade om han vill ta en öl nån dag. Får väl se vad han svarar, om han svarar. Förväntar mig ingenting, han har förmodligen inte fått ligga på länge och söker lite bekräftelse. Ingen aning om vad jag eventuellt vill heller, känns så avlägset, och det har hänt väldigt mycket sen vi sågs, jag är inte samma person och förmodligen inte han heller. Jag kan ju se nu att jag definitivt inte heller var redo för nåt seriöst då, men jag var så vidöppen.
 
Om man enbart väljer ena könet under "visa mig" på Tinder. Vad innebär det att andra ser? Ser båda könen en hela tiden eller enbart det man själv valt att se?
 
Jag och C, dejten från i onsdags, har messat lite fram och tillbaka nu när vi inte setts. Och jag blir lite pirrig varje gång jag får ett mess från henne, ett gott tecken. Vi planerar att ses igen till veckan då hon har en inlämningsuppgift som ska in på tisdag som hon verkar stressad över.

Känns fint i alla fall. :)
 
Varit dött på dejtingfronten sen min dåliga promenaddejt och känner verkligen inte för att träffa någon om det inte verkar finnas något gemensamt.

Påskveckan var ganska jobbig jobbade med min exsambo 2 dagar var av en var det bara vi två. Känner ju att det fortfarande finns en attraktion från mitt håll när blickarna möttes ibland. Kändes som att han fiskade lite efter att få veta om jag var singel eller inte. Jag vill inte ha en relation med honom igen för vi är för olika på vissa vis, men samtidigt är han min standard på vad jag vill ha i en relation på många andra delar.

Att jag blivit påmind om de bra sakerna med mitt ex i kombo med att jag träffat och lyckats skriva med lite udda killar gör att jag bara känner mig så trött på allt med killar.
 
Fick igår som första meddelande från en något i stil med "det är sällan jag blir golvad av någon, men din ögon gjorde mig helt golvad, det är det finaste jag sett. Man ser riktigt att du är en fin människa både på insidan och utsidan 😍😍😍 "

Jag tycker det är alldeles för mycket och är överdrivet att skriva till någon! Så jag svarade väl något i stil med att svårt att avgöra om du är genuin eller något du skriver som inledningsfras till många.
Men då förolämpade jag tydligen honom och fick till svar typ att jag inte behöver ifrågasätta eller vara ironisk om jag inte är intresserad.
Då blev jag såklart ännu mer irriterad och tänkte att jag får väl ifrågasätta vad jag vill och svarade något om det och att jag tycker att det där är överdrivet att skriva som första meddelande.
Men då kunde jag tydligen inte ta en komplimang eller var kanske inte van att få komplimanger...
Lättkränkta män :meh:
 
Fick igår som första meddelande från en något i stil med "det är sällan jag blir golvad av någon, men din ögon gjorde mig helt golvad, det är det finaste jag sett. Man ser riktigt att du är en fin människa både på insidan och utsidan 😍😍😍 "

Jag tycker det är alldeles för mycket och är överdrivet att skriva till någon! Så jag svarade väl något i stil med att svårt att avgöra om du är genuin eller något du skriver som inledningsfras till många.
Men då förolämpade jag tydligen honom och fick till svar typ att jag inte behöver ifrågasätta eller vara ironisk om jag inte är intresserad.
Då blev jag såklart ännu mer irriterad och tänkte att jag får väl ifrågasätta vad jag vill och svarade något om det och att jag tycker att det där är överdrivet att skriva som första meddelande.
Men då kunde jag tydligen inte ta en komplimang eller var kanske inte van att få komplimanger...
Lättkränkta män :meh:
SÅ skönt att de sållar ut sig själva fort :laugh:
 
Fick igår som första meddelande från en något i stil med "det är sällan jag blir golvad av någon, men din ögon gjorde mig helt golvad, det är det finaste jag sett. Man ser riktigt att du är en fin människa både på insidan och utsidan 😍😍😍 "

Jag tycker det är alldeles för mycket och är överdrivet att skriva till någon! Så jag svarade väl något i stil med att svårt att avgöra om du är genuin eller något du skriver som inledningsfras till många.
Men då förolämpade jag tydligen honom och fick till svar typ att jag inte behöver ifrågasätta eller vara ironisk om jag inte är intresserad.
Då blev jag såklart ännu mer irriterad och tänkte att jag får väl ifrågasätta vad jag vill och svarade något om det och att jag tycker att det där är överdrivet att skriva som första meddelande.
Men då kunde jag tydligen inte ta en komplimang eller var kanske inte van att få komplimanger...
Lättkränkta män :meh:

Är rätt säker på att jag har fått samma meddelande...så garanterat en inledningsfras som används till många.
 
Ja lite så tänkte jag också. Förstår inte vad det är för fel med att öppna med "du verkar intressant". Men sen avskyr ju jag också när de kommenterar mitt utseende det första de gör.
Sån är jag också. Har de bara kommenterat utseendet på första meddelandet ska de ha en klockren profil för att jag ens ska svara på det. Jag vill vara något mer än bara ett utseende liksom
 
Sån är jag också. Har de bara kommenterat utseendet på första meddelandet ska de ha en klockren profil för att jag ens ska svara på det. Jag vill vara något mer än bara ett utseende liksom
Känner precis samma!

Ja så jag också känner jag är inte bara ett utseende och det är långt ifrån det jag själv ser som min största kvalité att bidra med. Jag ser mig snarare som en smart person än en snygg person, som den nörd jag är :p.
Sen är jag inte dum, det är klart det ska finnas en attraktion om man vill ha en relation av något slag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 968
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 646
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 874
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 040
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp