Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älskar vita arkivet.
Har till och med utsett ansvarig för musik osv, så partner inte ska behöva tänka på allt.
Går in och uppdaterar vid behov (typ tandläkarbesök, övningskörning mm).

Jag är tyvärr skyldig till att ännu inte gått in där 😅 Ett sådant jobbigt "borde". Har inte heller börjat pensionsspara (eller spara öht 😒), 34 (?) år gammal. Jag ska bli vuxen i ett annat liv 😑
 
Åh, tack! :love:

Jag hoppas det är som du säger, pervo och lortgris kan jag leva med, även om det känns något obekvämt, men får lite ont i magen vid tanken på att folk misstänker mig vara KRIMINELL 😱 (det är jag dessutom HELT oskyldig till, medan de två tidigare titlarna kan anses som något mer sanningsenliga... :crazy:)
Är dock knappast till min fördel om kollegorna spionerar på mig... Det kan hända, typ ganska ofta, att jag brukar åka på shoppingvagnen i gångarna, och att jag ibland sjunger och dansar lite när jag tror att ingen ser mig (har aldrig påstått att jag är normal :o).
Jag håller med övriga här, du verkar vara helt fantastisk :love: (och jag älskar hur du skriver och berättar här i tråden)
 
A var ju här och åt kvällsmat igår igen. Återigen lyckat. Han och fyraåringen kom överens om att vi måste ha en skogsutflykt nån dag och när han hade åkt hem frågade hon om han inte kunde sova över nån gång. Bra och skönt att de verkar gilla honom såklart! Samtidigt gnager det i mitt huvud, tänk om jag har introducerat honom för dem "för tidigt", tänk om det tar slut imorgon och jag då har gjort mina barn besvikna i onödan, tänk osv.
Jag vet ju väldigt väl att det aldrig finns några garantier för att ett förhållande ska hålla en viss tid, så visst. Men ändå nojar jag.
Hur har ni andra med barn tänkt kring det? Det är ju inte frågan om att målet är att flytta ihop, så han ska ju inte bli en del av familjen på det viset.
 
Jag och V ses så ofta vi kan och det är jättebra. Jag vet fortfarande inte vad jag vill med detta och hur seriöst jag vill att det ska vara/bli. Undviker att tänka på det helt 😅

Ska träffa kollegan idag, jag borde väl låta bli att umgås med honom eftereom han fuckar upp min hjärna men jag kan verkligen inte säga nej när han ser rakt igenom mig.
V vet om det, han frågar inte om det och vill antagligen inte veta heller.
 
Dejtinglivet fortsätter. Var på dejt igår med en jättefin kille som verkligen fångade mitt intresse. Nu har jag ingen aning om vad som händer här näst. Ska man höra av sig, ska man vara helt tyst? Vad ska man säga? Finns det några oskrivna regler hur man ska bete sig dagen efter dejt?

Vi sågs vid 20.00 igår för vin och jag åkte hem typ 00.20ish. Han skrev när jag var på väg hem att han ville veta när jag kommer hem och att jag var jättesöt. Men jag vet inte alls hur jag ska tolka honom :o
 
Dejtinglivet fortsätter. Var på dejt igår med en jättefin kille som verkligen fångade mitt intresse. Nu har jag ingen aning om vad som händer här näst. Ska man höra av sig, ska man vara helt tyst? Vad ska man säga? Finns det några oskrivna regler hur man ska bete sig dagen efter dejt?

Vi sågs vid 20.00 igår för vin och jag åkte hem typ 00.20ish. Han skrev när jag var på väg hem att han ville veta när jag kommer hem och att jag var jättesöt. Men jag vet inte alls hur jag ska tolka honom :o
Skriv om du känner för det. Jag tror att chanserna att det ska bli något bra av det är betydligt större om man skiter i eventuella oskrivna regler.
 
Dejtinglivet fortsätter. Var på dejt igår med en jättefin kille som verkligen fångade mitt intresse. Nu har jag ingen aning om vad som händer här näst. Ska man höra av sig, ska man vara helt tyst? Vad ska man säga? Finns det några oskrivna regler hur man ska bete sig dagen efter dejt?

Vi sågs vid 20.00 igår för vin och jag åkte hem typ 00.20ish. Han skrev när jag var på väg hem att han ville veta när jag kommer hem och att jag var jättesöt. Men jag vet inte alls hur jag ska tolka honom :o

Skit i regler.
Jag hade skrivit direkt, tack för igår! Vill du ses igen?
Krångla inte till det.
 
Dejtinglivet fortsätter. Var på dejt igår med en jättefin kille som verkligen fångade mitt intresse. Nu har jag ingen aning om vad som händer här näst. Ska man höra av sig, ska man vara helt tyst? Vad ska man säga? Finns det några oskrivna regler hur man ska bete sig dagen efter dejt?

Vi sågs vid 20.00 igår för vin och jag åkte hem typ 00.20ish. Han skrev när jag var på väg hem att han ville veta när jag kommer hem och att jag var jättesöt. Men jag vet inte alls hur jag ska tolka honom :o

Är jag intresserad av tjejen brukar jag skriva det direkt på vägen hem precis som han gjorde. Så jag tycker det där lät ganska glasklart vad han tyckte om dig :) . Skit i regler, säg precis vad du tycker och känner. Så kan det inte annat än bli rätt.
 
Skit i regler.
Jag hade skrivit direkt, tack för igår! Vill du ses igen?
Krångla inte till det.

Han sa igår att han skulle däcka och då skrev jag och tackade för kvällen och godnatt typ. Jag har lite svårt med sociala samspel och vad som är korrekt så det handlar inte om att jag medvetet krånglar till det, utan vad som är rätt eller inte kommer inte naturligt för mig.
 
Han sa igår att han skulle däcka och då skrev jag och tackade för kvällen och godnatt typ. Jag har lite svårt med sociala samspel och vad som är korrekt så det handlar inte om att jag medvetet krånglar till det, utan vad som är rätt eller inte kommer inte naturligt för mig.

Okej 😊
Jag hade skrivit att jag hoppas han kunde sova gott, att jag tyckte det var jättetrevligt och fråga om han vill göra om det.
 
Alltså @macbeth jag kan bidra med en massa 😍😍😍😍😍 till din gravsten 👌 Fy fan vad härlig du är!
Jag håller med övriga här, du verkar vara helt fantastisk :love: (och jag älskar hur du skriver och berättar här i tråden)
Och alla andra, alltså :love: 💘 💕 Jag sitter just nu med ett fånigt leende tvärs över anletet och lilla hjärtat fladdrar likt en mallig fjäril inne i bröstet på mig. Jag må vara något av en katastrof i romantiska sammanhang, men att ha charmat halva buke slår nog minst lika högt som romantiska eskapader... (kan man lämna buke som referens i cv?)
 
A var ju här och åt kvällsmat igår igen. Återigen lyckat. Han och fyraåringen kom överens om att vi måste ha en skogsutflykt nån dag och när han hade åkt hem frågade hon om han inte kunde sova över nån gång. Bra och skönt att de verkar gilla honom såklart! Samtidigt gnager det i mitt huvud, tänk om jag har introducerat honom för dem "för tidigt", tänk om det tar slut imorgon och jag då har gjort mina barn besvikna i onödan, tänk osv.
Jag vet ju väldigt väl att det aldrig finns några garantier för att ett förhållande ska hålla en viss tid, så visst. Men ändå nojar jag.
Hur har ni andra med barn tänkt kring det? Det är ju inte frågan om att målet är att flytta ihop, så han ska ju inte bli en del av familjen på det viset.
Det där tycker jag också är svårt, men tänker som så att jag har ju haft kompisar som vi umgåtts rätt intensivt med i perioder och som sen fallit bort helt ur mitt/vårt liv (vi blev ovänner :nailbiting:), och barnet själv byter vänner lite titt som tätt, så jag intalar mig att de borde kunna hantera att folk ibland kommer och går i ens liv och klara av om man gör slut med en partner. Men det beror säkert också lite på ålder på barnet och hur känsligt det är för anknytning/separation...
(Har dock inte haft något förhållande alls under hela barnets liv så detta är helt hypotetiska tankar och teorier från mig.)
 
Och alla andra, alltså :love:💘💕 Jag sitter just nu med ett fånigt leende tvärs över anletet och lilla hjärtat fladdrar likt en mallig fjäril inne i bröstet på mig. Jag må vara något av en katastrof i romantiska sammanhang, men att ha charmat halva buke slår nog minst lika högt som romantiska eskapader... (kan man lämna buke som referens i cv?)
Jag har en kompis-crush på dig redan nu, du verkar ju fantastisk!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 991
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 647
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 888
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 055
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp