Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har iaf skrivit till J och sagt att jag börjat gilla honom, och att jag vet att han tidigare sagt att han inte vet vad han vill.
Fick detta tillbaka: " Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag känner, men jag har inget emot att bara umgås heller "
Men vi skriver fortfarande med varandra och ska ev ses i helgen igen, så hoppet är ju inte helt borta iaf :)
 
Brio hörde av sig och har visst klamydia... Har tänkt gå och testa mig, men inte blivit av. Men ska gå på måndag :)
 
Sjukt nöjd med att jag har så lätt att sova. Vaknar inte ens när V går på morgonen, ger honom telefonen i sömnen när den ringer 😂
Sen vaknar jag på riktigt när min mobil ringer med Prada på hans kudde och konstaterar att han har åkt 😁

Även nöjd med att Prada bara vill sova på hans kudde så jag slipper sova med en katt på huvudet och över halva ansiktet 😁
Hon vill bara ligga hos mig när jag är vaken och kan klappa.
 
4 frågan na får är var bor du/ vad tjänar du/ vad för bil kör du! med andra ordalag.
Jag har faktiskt aldrig nånsin fått frågan om vad jag tjänar.
Var bor du och vad jobbar du med är dock vanliga frågor...
Men med dom två frågorna går det ju att lista ut lite om en persons ekonomi... ex, genom att kolla ratsit/hemnet för bostadspriser/bilar, medellön yrke efter kommun osv. Om det nu är så intressant :cautious:
 
Senast ändrad:
Jag har faktiskt aldrig nånsin fått frågan om vad jag tjänar.
Var bor du och vad jobbar du med är dock vanliga frågor...
Men med dom två frågorna går det ju att lista ut lite om en persons ekonomi... ex, genom att kolla ratsit/hemnet för bostadspriser/bilar, medellön yrke efter kommun osv. Om det nu är så intressant :cautious:

Kan väl tillägga att dessa yrken hjälper nog ordentligt när det gäller antalet matches på Tinder för män.

1. Pilot

2. Entreprenör

3. Brandman

4. Läkare
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
5 036
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 680
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 910
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 189
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp