Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.

machafuko

Trådstartare
Jösses vad vi dejtar. Startar en ny och drar igång med att säga att killen jag träffade bara för kul ledsnade jag på. Osunda åsikter var den största orsaken. Tycker tyvärr ofta att folk jag träffar har lite, enligt mig, ofräscha åsikter. Oftast på grund av att vi har ett annat gemensamt intresse där väldigt många av männen har samma politiska åsikter, vilket skiljer sig från mina.

Aja, nu träffar jag andra och känner mig nöjd med det.
 
Skriver här för att komma ihåg att det är en ny tråd. Har inte hänt så mycket sen sist mer än att jag inte orkat ta tag i någon mer dejt med den blyge kaffekillen, och det har varit ganska tyst där sen jag tackade nej till att han skulle sova över, vet inte om han tog det som om jag inte var intresserad alls? 🤔 Så var det ju inte dock, blev bara så hastigt och lustigt från ingenstans så orkade inte då.

Sen har vi den här roliga snubben jag matchade med, han blir det nog ingen date med alls då han håller på att skriva flera gånger om dagen och undrar vad jag gör, det blir för mycket liksom.

Garagekillen hade jag tänkt att hälsa på igår, men då jag var bakis och somnade på soffan på eftermiddag/kvällen så blev det inget. Det var liksom bestämt och klart och jag bara somnar ifrån allt. Skäms lite över det och vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Inte ett ljud från han så antingen är det lite surigt eller så kvittade det helt enkelt för han, men jag lär väll höra av mig med en förklaring till det iallafall idag.

Matchade med en sjuuuukt snygg människa i morse, han spelar nog i en helt annan liga än vad jag gör egentligen men vi snackar lite skit iallafall och han är kul och verkar lika slut i huvudet som jag! Hahaha!
 
Jag har kommit av mig med dejtandet.

Har träffat A fyra gånger, vi har supertrevligt men...alltså...det finns ju inget pirr öht från min sida. På sin höjd lite nervositet över ifall han skulle försöka bli fysisk och jag skulle behöva säga nej och det skulle bli awkward. På den nivån liksom. Jag funderade över om jag skulle bli ledsen/besviken om vi inte hördes mer och jag vet inte.

Ibland funderar jag på vad jag håller på med. Är det för att det är bekvämt? Jag skulle ju vilja träffa nån som jag VILL HA. Nån som jag vill ha galet mycket. Men jag funderar på om det är så att jag inte tror att jag kommer att göra det. Om jag egentligen tror att jag inte kommer att känna så för någon, och då är det bättre att nöja sig?
Jag vet som sagt inte riktigt vad jag håller på med. Jag behöver ju liksom ingen. Blä.

Läkaren med vattensängen hörde av sig och ville prata i telefon. Bara för att jag är så rolig att prata med enligt uppgift. Jag ville inte. Sen har det varit tyst.
Om ni kommer ihåg så blev det lite diskussioner i förra tråden om att han "la orden i munnen på mig" angående hur jag kände. Samma sak hände nu när vi skrev lite. Han frågade om jag hade hittat någon livskamrat, jag svarade att jag är min egen livskamrat och att jag umgås med trevligt folk lite då och då. Då skrev han "låter som du har hamnat ungefär där du ville landa". Vi har träffats två gånger! Han känner mig inte och vet inte vad jag har för mål i livet!! Det enda han vet är att jag dissade honom enbart för att han ville vara exklusiv från dag 1 och det var jag inte beredd att vara.
 
Skriver in så jag hittar tillbaka.
Här är det stendött. Aldrig haft sån här torka!!
 
Jag har kommit av mig med dejtandet.

Har träffat A fyra gånger, vi har supertrevligt men...alltså...det finns ju inget pirr öht från min sida. På sin höjd lite nervositet över ifall han skulle försöka bli fysisk och jag skulle behöva säga nej och det skulle bli awkward. På den nivån liksom. Jag funderade över om jag skulle bli ledsen/besviken om vi inte hördes mer och jag vet inte.

Ibland funderar jag på vad jag håller på med. Är det för att det är bekvämt? Jag skulle ju vilja träffa nån som jag VILL HA. Nån som jag vill ha galet mycket. Men jag funderar på om det är så att jag inte tror att jag kommer att göra det. Om jag egentligen tror att jag inte kommer att känna så för någon, och då är det bättre att nöja sig?
Jag vet som sagt inte riktigt vad jag håller på med. Jag behöver ju liksom ingen. Blä.

Läkaren med vattensängen hörde av sig och ville prata i telefon. Bara för att jag är så rolig att prata med enligt uppgift. Jag ville inte. Sen har det varit tyst.
Om ni kommer ihåg så blev det lite diskussioner i förra tråden om att han "la orden i munnen på mig" angående hur jag kände. Samma sak hände nu när vi skrev lite. Han frågade om jag hade hittat någon livskamrat, jag svarade att jag är min egen livskamrat och att jag umgås med trevligt folk lite då och då. Då skrev han "låter som du har hamnat ungefär där du ville landa". Vi har träffats två gånger! Han känner mig inte och vet inte vad jag har för mål i livet!! Det enda han vet är att jag dissade honom enbart för att han ville vara exklusiv från dag 1 och det var jag inte beredd att vara.
Alltså, jag tycker den där läkaren verkar skitläskig! Inte för att skrämma upp dig, men jag kan inte låta bli att tänka på den där läkaren som kidnappade en kvinna han dejtat lite kort och låste in henne i en ljudisolerad bunker han byggt ute på vishan. :nailbiting: :wtf:
 
Alltså, jag tycker den där läkaren verkar skitläskig! Inte för att skrämma upp dig, men jag kan inte låta bli att tänka på den där läkaren som kidnappade en kvinna han dejtat lite kort och låste in henne i en ljudisolerad bunker han byggt ute på vishan. :nailbiting::wtf:
Samma här. Förhoppningsvis överreagerar jag (jag är ganska duktig på att snabbt få katastroftankar om mycket)
 
Hälsat på Julflirten i helgen. Vi hade väldigt mysigt, skönt med närheten, den fysiska framför allt. Mentalt är vi inte lika nära varann. Vi är avspända ihop och snackar om alla möjliga insnöade ämnen, menr känslor och sex är vi sämre på att kommunicera kring. Därför blir det också lite tafatt ibland. Men ändå bra.
Det är bekvämt att inte ha "känslor" för honom, men jag kan inte låta bli att tycka att det känns lite trist också, det ger ändå en viss extra krydda när hjärtat klappar lite. Jag längtar efter att känna mer för någon.

Är dock ganska dött. Förra året hade jag historia efter historia som avlöste/överlappade varann, nu känns det segt trots att jag är aktiv i tre olika appar numera (körde bara tinder tidigare). Samtidigt har jag kanske inte så mycket energi heller för att träffa nya personer. Den där vändan för en månad sen när jag träffade fyra på fyra dar är inte nåt jag känner för att göra om i första taget. Finns väl ett par nu som jag skulle kunna träffa i veckan, men ingen känns angelägen för mig.
 
V hade köpt min favorit Redbull, sånt uppskattar jag väldigt mycket. Han visste att jag var skittrött efter att ha jobbat morgon och var tvungen att hålla mig vaken och på hugget för att köra och kvällsfodra. Fint att han mindes vilken sort jag gillar bäst också, speciellt när den är lite ovanlig.

Det var lite annorlunda idag, åt det bättre. Har varit avspänt varje gång men idag var det mer kärleksfullt och kändes mer intimt. Även sexet var ännu bättre, han är sjukt bra på att ta hand om mig.
 
Lyckades lösa det med garagekillen iallafall, no hard feelings där tack och lov, utan han hade nog räknat ut själv att jag var nog lite död efter att lagt upp bilder från festen och minttu-flaskan som hade minskat drastiskt på några timmar. 🙈😂

Hur som helst så hade vi ett fint samtal. Bla så diskuterade vi den här ”kk-grejen” som jag har ett halvt krig i min hjärna om. Jag sa min sida av saken att jag gillar verkligen honom och jag är rädd att känslorna ska bli starkare om vi börjar ligga, och samtidigt så vet jag inte alls vad jag ens hade velat med honom om JAG hade fått välja. Jag vet liksom inte om jag själv vill ha något förhållande ens nu, så det är ju inte ens säkert att jag skulle välja det om jag fick. Utan jag kanske som sagt skulle bara vilja ligga och ses när vi kan endå, utan press och stress och några stämplar.

Sen sa jag att det som skulle kännas lite jobbigt tror jag är om han och jag träffas, myser och ligger, och jag har några slags känslor för honom, sen går han och gör samma sak med andra, men då kontrade han faktist med att han själv också skulle tycka det vore skit om jag ”höll på” med någon annan samtidigt som vi höll på med något. Sen också det att jag är rädd att han ska behöva hålla tillbaka på något för att han är rädd att ge mig falska förhoppningar eller liknande. Så ska det ju inte vara, och jag sa att jag är helt medveten om vart han står i det liksom.

Så efter lite diskussioner fram och tillbaka så kom vi väll fram till att vi ger det ett försök. Inget förhållande-försök, utan att vi ses när vi vill och kan och typ kk, enbart med varandra. Sen skulle nån vilja lägga ner, eller om nån börjar träffa någon annan så säger vi till bara och avslutar. Så typ exklusive kk? 🤷🏻‍♀️🙈🤣 Eller vad man kan kalla det!

Som sagt så trivs vi sjukt bra med varandra, och han är den enda som jag faktist kan tänka mig att ligga med just nu. 🤷🏻‍♀️ Jag är sjukt attraherad av honom! Han kan/vill inte ge sig in i något riktigt förhållande för han känner att han inte har tid/möjlighet att ge det han vill göra i en sån sits, vilket jag förstår till 110%. Och jag vet inte ens om jag VILL ha ett förhållande som sagt, jag vet bara att jag vill ha honom, på något sätt. 🤷🏻‍♀️😂

Så vad fan, vi testar. Känns ju bra mycket bättre nu iaf när vi båda står på samma ställe i detta.

Jag har ju tagit min tid på att fundera fram och tillbaka på detta sen jag la upp det som förslag och jag tror jag har mer att vinna än att förlora faktist. Jag är attraherad av honom, han är sjukt trevlig och lättsam, vi har samma humor och skrattar så vi nästan gråter varje gång vi pratar, han går att prata och diskutera med, och eftersom jag inte ens vill ha något förhållande egentligen (han är väll som sagt den enda som fått mig att ens tänka tanken) så kan jag väll lika gärna träffa och ligga med en som uppfyller allt, istället för att träffa nån random, ”okej”, snubbe?
Skulle känslorna skena iväg alldeles åt helvete så får jag ta det då helt enkelt. Skulle bara ångra mig om jag inte testat.
 
Lyckades lösa det med garagekillen iallafall, no hard feelings där tack och lov, utan han hade nog räknat ut själv att jag var nog lite död efter att lagt upp bilder från festen och minttu-flaskan som hade minskat drastiskt på några timmar. 🙈😂

Hur som helst så hade vi ett fint samtal. Bla så diskuterade vi den här ”kk-grejen” som jag har ett halvt krig i min hjärna om. Jag sa min sida av saken att jag gillar verkligen honom och jag är rädd att känslorna ska bli starkare om vi börjar ligga, och samtidigt så vet jag inte alls vad jag ens hade velat med honom om JAG hade fått välja. Jag vet liksom inte om jag själv vill ha något förhållande ens nu, så det är ju inte ens säkert att jag skulle välja det om jag fick. Utan jag kanske som sagt skulle bara vilja ligga och ses när vi kan endå, utan press och stress och några stämplar.

Sen sa jag att det som skulle kännas lite jobbigt tror jag är om han och jag träffas, myser och ligger, och jag har några slags känslor för honom, sen går han och gör samma sak med andra, men då kontrade han faktist med att han själv också skulle tycka det vore skit om jag ”höll på” med någon annan samtidigt som vi höll på med något. Sen också det att jag är rädd att han ska behöva hålla tillbaka på något för att han är rädd att ge mig falska förhoppningar eller liknande. Så ska det ju inte vara, och jag sa att jag är helt medveten om vart han står i det liksom.

Så efter lite diskussioner fram och tillbaka så kom vi väll fram till att vi ger det ett försök. Inget förhållande-försök, utan att vi ses när vi vill och kan och typ kk, enbart med varandra. Sen skulle nån vilja lägga ner, eller om nån börjar träffa någon annan så säger vi till bara och avslutar. Så typ exklusive kk? 🤷🏻‍♀️🙈🤣 Eller vad man kan kalla det!

Som sagt så trivs vi sjukt bra med varandra, och han är den enda som jag faktist kan tänka mig att ligga med just nu. 🤷🏻‍♀️ Jag är sjukt attraherad av honom! Han kan/vill inte ge sig in i något riktigt förhållande för han känner att han inte har tid/möjlighet att ge det han vill göra i en sån sits, vilket jag förstår till 110%. Och jag vet inte ens om jag VILL ha ett förhållande som sagt, jag vet bara att jag vill ha honom, på något sätt. 🤷🏻‍♀️😂

Så vad fan, vi testar. Känns ju bra mycket bättre nu iaf när vi båda står på samma ställe i detta.

Jag har ju tagit min tid på att fundera fram och tillbaka på detta sen jag la upp det som förslag och jag tror jag har mer att vinna än att förlora faktist. Jag är attraherad av honom, han är sjukt trevlig och lättsam, vi har samma humor och skrattar så vi nästan gråter varje gång vi pratar, han går att prata och diskutera med, och eftersom jag inte ens vill ha något förhållande egentligen (han är väll som sagt den enda som fått mig att ens tänka tanken) så kan jag väll lika gärna träffa och ligga med en som uppfyller allt, istället för att träffa nån random, ”okej”, snubbe?
Skulle känslorna skena iväg alldeles åt helvete så får jag ta det då helt enkelt. Skulle bara ångra mig om jag inte testat.
Åh, det där låter ju verkligen jättebra! :D Hoppas nu att allt blir jättebra för er framöver.
 
Jag känner mig helt off, har ingen lust med något eller att träffa någon. Vilket är synd för en del jag pratar med verkar trevliga men jag känner ändå bara, orka. Träffade trots det borås en snabbis eftersom han hade en sak som var min. Kunde konstatera att jag inte är helt död och att jag sällan träffat någon jag är så tänd på. Men vad hjälper det när vi aldrig kan ses.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 928
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 980
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp