Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha...så jag gick på en middagsdejt med han jag messat med som bor 70 mil bort (för han var på jobb i samma stad som jag jobbar i). Och det var ju supertrevligt. Och han är snygg med fantastiska ögon. (Men jag har lite samma problem som @Bison med hans storlek 🙈). Men 70 mil bort är ju ogörbart att ens inleda nåt...så vet inte ens varför jag gick på den här dejten 🙄😂
 
Jag dejtar för fullt känns det som. Avbokade en av de nya och sa att jag tyvärr dejtade någon annan och det räckte. Han känner ju mina kompisar och jag kommer säkert träffa på honom någon gång ute så ville avsluta lita snyggt. Han verkade ta det bra.

Jag träffade den andra nya igår. Han är från Frankrike. Det har varit uppskjutet så länge så kul att äntligen ses. Han var ju tydligen en del av min umgängeskrets och nu visade det sig att han bor på andra sidan gatan och har sin bil på planet ovan mitt i garaget :rofl:. Vi hade iallafall trevligt fast inget fysiskt hände. Han är söt, men jag känner inte för att börja dejta ännu en till. Nummer ett är hjärtat-killen. Vi gick ut idag och spelade dart, drack öl, snackade och hånglade. Jag såg hur folk sneglade. De tyckte säkert att vi borde skaffat ett rum :laugh:. Vi kommer ses igen på lördag och ta bilen till någon bra restaurang i grannstaden.

Sen har jag ju spanjoren som vill ses. Nu när jag träffar hjärtat har jag inget behov riktigt att ligga med spanjoren också. Vi har trevligt när vi ses och jag får snacka spanska, men det finns inte så mycket attraktion. Är mest som kompisar som hänger och sen när vi ska sova ligger vi först. Jag måste ta upp med honom att jag gärna ses, men bara som vänner iallafall i nuläget.

Vad har hänt med universum?! Lyxproblem nummer ett, jag har för många bra på en gång :eek::D.
 
Av ren nyfikenhet: vad är det som gör dig intresserad trots att ni är dåliga på att kommunicera? För mig är det just bra kommunikation som kan göra att jag kanske blir intresserad, så det är så främmande för mig att kunna bli intresserad om inteden biten fungerar perfekt.

Var nog lite oklar. Jag skulle inte vara intresserad av någon jag inte kan kommunicera med. Det jag menade var mer att vi inte fått något flyt när vi chattar. Och just nu kan vi inte ses.
 
Matchade idag med en som såg ok ut men ffa hade en vettig pres. Söt hund hade han också.

Konversationen;
Han: Hej
Jag: Hej, hur är din dag?
H: Bakis. Du?
J: Fantastisk. Sol och snö, dumt att klaga.
H: Ja, ska bege mig ut strax.
J: Var befinner du dig? (Bergigt, så 1mil på avstånd kan betyda 3h resväg. )
H: X by. Ska vi ha sex sen?
J: Haha, tror inte det.
*avmatchad*

Så mycket för vettig profil på Tinder....
 
Jaha...så jag gick på en middagsdejt med han jag messat med som bor 70 mil bort (för han var på jobb i samma stad som jag jobbar i). Och det var ju supertrevligt. Och han är snygg med fantastiska ögon. (Men jag har lite samma problem som @Bison med hans storlek 🙈). Men 70 mil bort är ju ogörbart att ens inleda nåt...så vet inte ens varför jag gick på den här dejten 🙄😂

Haha!
Jag har nog kommit över det nu 😁
Han har riktigt snygga armar med väl definierade muskler och alla tatueringar gör att jag blir lite mer överseende 😁
 
Perfekt, då funkar den på samma sätt för dig med! :) Ligger kvar lite som sagt, men man kan iallafall fungera och göra det man behöver. Tänk dock på att migränen kan som sagt sitta i i flera dagar, så då är det bara att ta igen (efter vad förpackningen säger såklart) om du känner att den börjar stegras uppåt.

Jag har lite olika migrän, ibland får jag i flera dagar, och ibland får jag ett jätteintensivt plötsligt anfall. Just när jag tappar synen så brukar det vara flerdagars. Dom här aggressiva anfallen kan vara svårt att bryta av lika mycket på som på flerdagars med diklofenak, så dom måste jag då ta maxdosen på och fylla på med två timmars mellanrum, har jag tur så klingar det av på sista omgången, men sen är den borta helt. Den här flerdagars är mer som du säger, att den tar bort det värsta nästan på en gång, men sen ligger det lite kvar långt efter. Där räcker det att fylla på när jag känner att det börjar bli riktig värk igen, kan vara efter 5,6 timmar till ett dygn efter.

Jag har lite diklofenak överallt, hemma, på jobbet, i bilen osv. Ju fortare du får i dig, desto mindre blir anfallet. Så har du migrän då och då, se till att alltid ha med dig. Det är verkligen ett helvete det där! :rage:

Det är verkligen hemskt! Jag har har problem med huvudvärk i typ 14 år, har i princip alltid huvudvärk men oftast kan jag hantera den. Men första gången synen försvann var precis innan nyår och herregud så fruktansvärt det var, smärtan har så enorm att jag inte trodde att jag skulle överleva utan jag låg bara och spydde I en lelös hög. Men nu har det ju hänt igen så jag antar ett jag för knata iväg till vårdcentralen så fort jag har tid :)

-

För att inte vara helt ot så ligger jag och väntar på att han ska vakna. Planerna gick åt skogen lite nu av flera orsaker, så vi får se vad som händer med dagen. Jag är sugen på att gå på museum, och sen blir det nog hem till mig igen.

Han åker ju snart hem igen och planen är att jag ska åka till honom i sommar, så jag funderar på om jag borde göra en awkward träff mellan honom och mina föräldrar så att de inte blir hysteriska sen. Jag har egentligen inget problem mer ett berätta om honom, jag har känt honom sen i Maj nu och tycker så mycket om honom, men jag är en sån privat människa så det känns så himla.. Intimt att berätta om saker. Jag behöver nog jobba på det hehe :o
 
Jag träffade på en snubbe som mest var på badoo för att promota Herbalife. DÅ sa jag att det var inte intressant för mig och önskade honom lycka till. Då frågade han såklart varför det inte var intressant för mig och jag förklarade att jag inte var intresserad av att gå ner i vikt eller bli mer vältränad. Och sen började det... Jag hävdade att det var pyramidspel, han blev sur, och tyckte att ajg bara letade bråk och undrade vad mina intentioner var. Jag förklarade att som tjock kvinna är det inte särskilt uppskattat att någon tar kontakt med en för att kränga viktminskningsprodukter. Då kallade han mig extremt lättkränkt, och tyckte inte alls att jag verkade vara den bra människa med goda värderingar som jag verkade vara utifrån min press. Jag skrev att jag blivit utsatt för påhopp som tjock, och att jag är less på att människor ska berätta för mig hur jag ska bli smal och lycklig. Då skriver han såhär: " Helt ärligt så bryr jag mig inte om din historik. Jag har noll förståelse för folk som gnäller. Gör det bästa av situationen istället. Du är ingen person jag vill ha att göra med."
Sympatisk person som sedan önskade mig lycka till med människor när jag önskade honom lycka till i livet.
 
Verkar som om jag och garagekillen kanske lyckas ses ikväll! :o:p:love:
Tänker inte ta ut något i förskott för då ringer väll nån stallkompis och säger att hästen har kolik, eller så blir jag utdeligerad på jobb, eller så brinner huset upp, men ja, jag hoppas ju som sagt! 🙈😂
 
Jag träffade på en snubbe som mest var på badoo för att promota Herbalife. DÅ sa jag att det var inte intressant för mig och önskade honom lycka till. Då frågade han såklart varför det inte var intressant för mig och jag förklarade att jag inte var intresserad av att gå ner i vikt eller bli mer vältränad. Och sen började det... Jag hävdade att det var pyramidspel, han blev sur, och tyckte att ajg bara letade bråk och undrade vad mina intentioner var. Jag förklarade att som tjock kvinna är det inte särskilt uppskattat att någon tar kontakt med en för att kränga viktminskningsprodukter. Då kallade han mig extremt lättkränkt, och tyckte inte alls att jag verkade vara den bra människa med goda värderingar som jag verkade vara utifrån min press. Jag skrev att jag blivit utsatt för påhopp som tjock, och att jag är less på att människor ska berätta för mig hur jag ska bli smal och lycklig. Då skriver han såhär: " Helt ärligt så bryr jag mig inte om din historik. Jag har noll förståelse för folk som gnäller. Gör det bästa av situationen istället. Du är ingen person jag vill ha att göra med."
Sympatisk person som sedan önskade mig lycka till med människor när jag önskade honom lycka till i livet.

Man blir ju mörkrädd! O_o Vilka rikspuckon det finns!
 
Jag träffade på en snubbe som mest var på badoo för att promota Herbalife. DÅ sa jag att det var inte intressant för mig och önskade honom lycka till. Då frågade han såklart varför det inte var intressant för mig och jag förklarade att jag inte var intresserad av att gå ner i vikt eller bli mer vältränad. Och sen började det... Jag hävdade att det var pyramidspel, han blev sur, och tyckte att ajg bara letade bråk och undrade vad mina intentioner var. Jag förklarade att som tjock kvinna är det inte särskilt uppskattat att någon tar kontakt med en för att kränga viktminskningsprodukter. Då kallade han mig extremt lättkränkt, och tyckte inte alls att jag verkade vara den bra människa med goda värderingar som jag verkade vara utifrån min press. Jag skrev att jag blivit utsatt för påhopp som tjock, och att jag är less på att människor ska berätta för mig hur jag ska bli smal och lycklig. Då skriver han såhär: " Helt ärligt så bryr jag mig inte om din historik. Jag har noll förståelse för folk som gnäller. Gör det bästa av situationen istället. Du är ingen person jag vill ha att göra med."
Sympatisk person som sedan önskade mig lycka till med människor när jag önskade honom lycka till i livet.
Alltså bästa sättet att gå ner i vikt är ju att avrätta den där dövikten :cautious:
 
Jag förstår inte ens syftet med att fortsätta diskutera med en person man har konstaterat var så som herbalifepersonen var, hoppas man vara faktorn som slutligen får myntet att ramla ner? Vad är best case scenario för en själv?
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Jag förstår inte ens syftet med att fortsätta diskutera med en person man har konstaterat var så som herbalifepersonen var, hoppas man vara faktorn som slutligen får myntet att ramla ner? Vad är best case scenario för en själv?
Ja, alltså, jag var mest nyfiken på hur mkt säljsnack det skulle bli, ibland vill en helt enkelt se hur fel det kan bli. Och personen ifråga hade uttryckt att han var en free spirit och openminded, så jag tänkte se om det stämde...
 
Matchade idag med en som såg ok ut men ffa hade en vettig pres. Söt hund hade han också.

Konversationen;
Han: Hej
Jag: Hej, hur är din dag?
H: Bakis. Du?
J: Fantastisk. Sol och snö, dumt att klaga.
H: Ja, ska bege mig ut strax.
J: Var befinner du dig? (Bergigt, så 1mil på avstånd kan betyda 3h resväg. )
H: X by. Ska vi ha sex sen?
J: Haha, tror inte det.
*avmatchad*

Så mycket för vettig profil på Tinder....
På samma tema, i profilen står bland annat: "Jag kommer aldrig att bara hala ut kuken eller liknande. Ni måste få igång min hjärna först - därefter kan vi vandra nedåt."

Vilket inte hindrar personen från att fråga om jag vill ha nakenbilder och när jag säger nej tycka att det är synd att jag inte vill se vad jag kan få..
 
Varit dålig på att uppdatera här, umgås rätt mycket med L. Trivs bra med att träffa henne, och det går bra att snacka med henne. Tycker bra om henne, men ingen av oss verkar vara riktigt redo för nytt förhållande just nu. Funderar på om jag håller på bli deprimerad igen, mycket som bara känns "meh" just nu. Sedan verkar jag inte riktigt ha kommit över hon i Finland ännu.
 
Lång och händelserik och alldeles, alldeles underbar dag :D

Jag mådde fortfarande dåligt i morse så jag orkade inte riktigt ta mig någonstans. Istället kom han hela vägen hit ut (tunnelbana, pendeltåg och 20 mins promenad) helt själv och jag som har helkasst lokalsinne blev så impad, jag skulle aldrig lyckas hitta i ett helt nytt land så bra. Aja, han kom hit iallafall och då mådde jag bättre och det blev lite ligga och sen tvspel i soffan. Efter det träffade vi min mamma en liten stund vilket gick.. Tja bra, förutom att hon inte kände att hon vågade prata engelska med honom. Efter det åkte vi vidare till tekniska museet och mötte upp min bästis påväg så hon fick följa med också. Så nu har han snart träffat alla viktiga personer i mitt liv, på en och samma dag :D

Efteråt sa vi hejdå för han är här med sin syster och hon vill inte vara ute och röra sig ensam för sent på natten, de bor i ett "läskigt" område. Lite tråkigt men jag förstår henne till fullo och skulle aldrig lämna henne i sticket. För en stund sen fick jag ett meddelande om att båda var hemma säkert och att allt var lugnt, såå nu är han påväg hit för att sova med mig :D:D:D
 
V hade väldigt gärna velat ses idag men jag ville bara ligga i min soffa och tycka synd om mig själv.
Bästis kom med bullar till mig och Ruben 😍

Men i morgon förutsätter jag att jag mår bättre så föreslog att vi kan ses när han slutat och det ville han såklart 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 958
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 644
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 871
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 022
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp