Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
V kom hit och det var trevligt.
Han är så galet allvarlig bara, jag är inte van vid det. Brukar kunna läsa folk rätt bra men han är fan omöjlig.
Har aldrig hört honom skratta, verkar som han aldrig gör det 😅
Ett snabbt leende, sen allvar igen.
Han är varken svår eller någon djup konstnärssjäl, tvärtom. Men har ett omöjligt uttryck.
Han kan börja spela poker 😒😂
 
Har idag haft sex rätt oväntat. Är på semester i Sthlm, swipar glatt på Tinder. Matchade med lagom nördig snubbe, som visar sig vara supertrevlig och lättsam i text. Han bjuder in sig själv på bad och kaffe (moster där jag bor har badkar) vi snackar i typ två timmar, och sen hånglar vi helt plötsligt, jag hängde inte riktigt med men det är ju trevligt att hångla så hänger på. Sedan vidare in i sängen och där blev det akrobatiskt och väldigt skönt sex. Inte vad jag trodde när jag öppnade dörren för en nördig snubbe som jobbar med tv-spel! 😀
 
Jag brukar dejta flera om de är tillräckligt intressanta. Var dock svårt nu nyligen då jag hade min spanska kk, fransmannen som jag endast varit på en dejt med och hjärta-killen. Jag har pratat med min kk och sagt att vi enbart är vänner nu, utan sex. Han verkar oberörd som tur är. Vill inte förlora honom. Vi ska hänga på lördag. Kanske kör en kort roadtrip :).

Fransmannen som är en del av min bekantskapskrets tog det dåligt när jag berättade att jag dejtade någon annan och inte ville dejta någon mer. Honom har jag endast träffat en gång och inget fysiskt hände. Jag tycker han kunde svarat lite mer moget än han gjorde. Jag förklarade det så trevligt jag kunde, att jag uppskattade honom som person och gärna fortsätter snacka om vi råkar träffas igen genom vänner.

Hur som helst så träffar jag endast hjärtakillen nu. Så skönt att bara ha en på gång och inte flera. Tar så mycket energi även om jag tycker om att dejta och träffa folk.

Hjärtat killen har iallafall börjat höra av sig mycket mer. Jag tog upp att vi inte verkade matcha på det sättet. Då berättade han att han gärna hördes mer, men att han hade varit rädd för att vara för på. Så nu tycker jag vi hörs perfekt mycket. Han är så lätt att prata med om såna här saker :love:.
 
Det verkar lösa sig bättre än jag trodde här..! Vill inte gå in på detaljer men det fanns vissa förhinder för oss att träffas från hans familj då jag har fel ursprung, men nu verkar det som att jag fått ett svagt okej ändå. Så eventuellt kommer han hit igen i sommar för att prova på att fira svensk midsommar, och sen kan jag följa med honom tillbaka till usa och bo med honom medan jag är där. Hoppas hoppas hoppas!
 
Hjärtat killen har iallafall börjat höra av sig mycket mer. Jag tog upp att vi inte verkade matcha på det sättet. Då berättade han att han gärna hördes mer, men att han hade varit rädd för att vara för på. Så nu tycker jag vi hörs perfekt mycket. Han är så lätt att prata med om såna här saker :love:.

Vad bra du tog upp det och så härligt att det blev så bra också 😍
 
Nä hörni, garagekillen ger jag upp nu. Som sagt så har jag börjat få en ganska dålig magkänsla av honom. Han har blivit en sån periodare så jag kommer bara bli knäpp. Ena veckan hör han av sig hela tiden, för att i nästa inte höra av sig alls. Vi skulle ju ha setts i dag, men när vi pratade lite i söndags kändes han så ”kort”, så jag tänkte att han hade väll fullt upp eller nått.

Sen blev det helt tyst och igår skickade jag iväg en rolig sak bara som vi skrattade och skämtade lite om, och sen var det som sagt meningen att vi skulle ses idag men min magkänsla hade ju redan sagt att det inte skulle bli något, men för hövlighetens skull så skrev jag och frågade på dagen hur det blev så jag visste hur jag skulle planera kvällen och fick något ursäktande svar efter flera timmar att det skulle nog bli lite svårt kanske pga en grej.

Jag svarade typ okej, men om det är så att du känner att du inte vill eller att det är omöjligt att få ihop tiden så är det ju bättre att säga det och att det är helt lugnt i sånt fall. Inget otrevligt eller så alls men med tanke på att det var andra gången han avbokade så, och fick då nått svar att ”jo det vet jag väll” och sen en liten ”djupare” förklaring på varför det inte gick, men jag kände verkligen bara skit samma då. Plus att han pratade om att ev komma in på en kaffe i helgen som jag inte hörde ett ljud om sen, men idag så hade vi som sagt bestämt det och jag tycker väll då att man kan höra av sig och avboka när man vet att det inte går/man inte vill. Magkänslan har som sagt kickat in för några dagar sen att han inte är som han brukar så jag litar på den och struntar i detta helt. Tänker inte ha det så här krystat och komplicerat för ett ligg då och då liksom! :p Helt ovärt!
 
gul_zebra skrev:
Det diskuterades ju förut om kravlistor och sådär... Och att kommunikation är en viktig faktor. Det är mååånga nätdejtare jag avpoletterat för att kommunikationen inte funkar.
Har snackat med en snubbe av och till sen lång tid tillbaka. Har konstaterat gång på gång att han är dum i huvudet men av nån anledning ändå märkt av en dragning och fortsatt prata till och från, och sågs slutligen i augusti. Vi har setts några gånger till sen dess och jag har fått konstatera att jag trivs jävligt bra i hans sällskap. Tji fick jag :D
Dum idé. Man ska inte träffa såna som verkar dumma i huvudet. Man blir kär och så blir man bara sårad när det inte är besvarat. Sen sitter man där ensam efter att ha fått bryta när det är det absolut sista man någonsin vill göra, när man egentligen bara vill sitta intill och bli smekt på handen så som bara han kan :(
 
Dum idé. Man ska inte träffa såna som verkar dumma i huvudet. Man blir kär och så blir man bara sårad när det inte är besvarat. Sen sitter man där ensam efter att ha fått bryta när det är det absolut sista man någonsin vill göra, när man egentligen bara vill sitta intill och bli smekt på handen så som bara han kan :(
:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 929
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 981
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp