Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror inte jag skrivit det, men i fredags fick jag reda på att han den intressanta på mitt jobb tydligen börjat träffa en annan kollega.... kul för dom, trist för mig :p.

Så nu är det dödare än dött på min dejtingfront. Killen på HP slutade jag skriva till, det blev tråkigt och S verkar inte överdrivet intresserad av att ses direkt ^^.

Kan bara bli bättre? ;)
 
Oh, snabba ryck, men det verkar som jag har en dejt ikväll! :o:p Vi matchade här om dagen så vi har inte hunnit snacka så mycket, men det lilla vi gjort det så verkar han vettig och vi har absolut samma humor, vilket faktist är det viktigaste för mig, plus att han har egna intressen. Jag är ledig i dag och kommer sen jobba så in i helvete tills nästa Torsdag, vilket kändes långt bort. Så vi ska nog klämma in något redan i kväll!

Sjukt skön och lättsam människa så inte ens jag tycker det ska bli det minsta jobbigt att ses. :p Ser faktist fram emot det riktigt mycket. OM det nu blir av vill säga.

Många plus på honom hittils, han har sina intressen som tar tid och kostar pengar, och jag kan ha mina med gott samvete, lite yngre än mig dock men han har hus, är nån slags chef och verkar mogen och stabil för det liksom. Gillar att resa, och det har jag verkligen saknat med en partner. Sen samma humor, det är ju oslagbart! Perfekt avstånd, tar kanske en kvart, 20 minuter med bil.

Sen har vi som sagt inte hunnit med så mycket mer, blir intressant att träffa någon man pratat så lite med faktist.

Hoppas han inte bangar nu! :nailbiting::angel:
 
Jag ska träffa hjärtat killen ikväll hos mig och han är sen, igen. Det är alltid minst halvtimme-trekvart. Jag hatar det! Jag skyndar mig hem efter jobbet, handlar osv å sen var det ändå inte bråttom. Jag blir så sur och har svårt att få bort den känslan. Vill inte träffas då jag är på det humöret :meh:.
 
Jag ska träffa hjärtat killen ikväll hos mig och han är sen, igen. Det är alltid minst halvtimme-trekvart. Jag hatar det! Jag skyndar mig hem efter jobbet, handlar osv å sen var det ändå inte bråttom. Jag blir så sur och har svårt att få bort den känslan. Vill inte träffas då jag är på det humöret :meh:.

Jag hatar när folk är sena!! Visst om trafiken strular osv, men ändå..
 
Jag ska träffa hjärtat killen ikväll hos mig och han är sen, igen. Det är alltid minst halvtimme-trekvart. Jag hatar det! Jag skyndar mig hem efter jobbet, handlar osv å sen var det ändå inte bråttom. Jag blir så sur och har svårt att få bort den känslan. Vill inte träffas då jag är på det humöret :meh:.

Jag hatar sånt! En gång är ingen gång men att alltid vara sen är så himla respektlöst 😒

Vi skämtar om att V är världens sämsta hantverkare. Han är jättenoga med tider, ringer om han blir sen till ett jobb och städar alltid. Drar hela kåren i smutsen 🙄😂
 
Jag ska träffa hjärtat killen ikväll hos mig och han är sen, igen. Det är alltid minst halvtimme-trekvart. Jag hatar det! Jag skyndar mig hem efter jobbet, handlar osv å sen var det ändå inte bråttom. Jag blir så sur och har svårt att få bort den känslan. Vill inte träffas då jag är på det humöret :meh:.
Att alltid vara sen är så respektlöst! Hade en kille som var sån. Dessutom lagom kul när man typ blir utskälld den gång man körde på samma kort... :grin: jag hade aldrig pallat att dejta någon sån idag
 
Att alltid vara sen är så respektlöst! Hade en kille som var sån. Dessutom lagom kul när man typ blir utskälld den gång man körde på samma kort... :grin: jag hade aldrig pallat att dejta någon sån idag
Nä, det är många variabler som ska passas ihop.
 
Jag kom iväg på date! :) Sjuuuukt trevligt hade vi och var lugnt och lättsamt på direkten. Bra känsla i magen där! :up: Han hade köpt hem kakor bara för att jag skulle komma! :love::d:rofl: Vi skrattade massor, drack kaffe i massor, jag fick en husvisning och vi diskuterade hästar och motorcyklar. :p Verkligen jättefin människa rakt igenom. Känns kul med en riktig lyckad dejt för en gång skull.

Vet dock inte vad jag ska kalla han än, men kör på hojkillen. :D

Förhoppningsvis hinner vi ses en sväng på Lördag om han inte skulle dra uppöver med skotern i helgen tillsammans med några kompisar. Så jävla skönt att han har egna intressen! :banana: Bara tipptopp än så länge med andra ord!
 
Vaknade av en fortsatt mycket bra känsla och ett fint meddelande av hojkillen, så jag tror inte dagen kunde ha börjat så mycket bättre än så. :) Känns väldigt väldigt bra, och jag tror faktist att det skulle kunna bli något riktigt bra av det här. Vi ska iallafall ses i morgon igen och jag lääängtar. :banana:
 
Jag tog upp med hjärta-killen igår om att jag tycker det är respektlöst när någon kommer sent hela tiden. Han tog det väldigt bra och bad om ursäkt. Han sa att han brukar komma sent ifall jag inte är klar och för att jag kom sent den gången jag skulle till honom. Jag hade iof varnat och sagt att jag ev skulle ha svårt att hitta.

Vi hade en bra diskussion så tror han kommer komma mitt i prick nästa gång vi ses :rofl::up:.

Han är verkligen super lätt att snacka med och vettig. Han var glad att jag tog upp det och säger att han uppskattar att jag är genuin.

Det va första natten han sov hos mig och det va mysigt. Har dock problem att sova i samma säng med någon så sov knappt nåt. Jag hoppas det blir bättre med tiden för kan inte jobba dödstrött.
 
Jag och borås har sagt att vi kan ses varann söndag men av olika skäl har vi bara fått till det en gång. När vi träffades kort måndagen för 1,5 vecka sedan så tyckte vi att nästa söndag blir det av men så har jag inte hört något sedan dess..

Fick dessutom andra planer idag så skrev och dubbelkollade att det inte blir av och fick svaret: Nej, det blir inte så (att vi ses). Frågade om det gäller framöver också och antar att det kommer bli ett jakande svar.

Det gör mig faktiskt lite ledsen. Vi klickade trots allt bra och när vi sågs var det väldigt trevligt. Jag har inte stött på någon annan det känns så med. Samtidigt är jag lite besviken för han kunde väl varit rak och säga det direkt istället för att jag ska måste fråga.

Just ja, är glad att jag fick västen han köpte åt mig när vi sågs sist. Haft det lite på känn och känns skönt att inte behöva träffa honom mer för att lämna över saker.
 
Senast ändrad:
Jag och borås har sagt att vi kan ses varann söndag men av olika skäl har vi bara fått till det en gång. När vi träffades kort måndagen för 1,5 vecka sedan så tyckte vi att nästa söndag blir det av men så har jag inte hört något sedan dess..

Fick dessutom andra planer idag så skrev och dubbelkollade att det inte blir av och fick svaret: Nej, det blir inte så (att vi ses). Frågade om det gäller framöver också och antar att det kommer bli ett jakande svar.

Det gör mig faktiskt lite ledsen. Vi klickade trots allt bra och när vi sågs var det väldigt trevligt. Jag har inte stött på någon annan det känns så med. Samtidigt är jag lite besviken för han kunde väl varit rak och säga det direkt istället för att jag ska måste fråga.

Just ja, är glad att jag fick västen han köpte åt mig när vi sågs sist. Haft det lite på känn och känns skönt att inte behöva träffa honom mer för att lämna över saker.
Nu stör det mig att han bara inte kan svara. Även om jag tror mig veta svaret vill jag gärna ha det svart på vitt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 927
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 979
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp