Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså bild är ju nästan ett måste nu.
Men vad är det då för säng?!?!? :D En blir ju jättenyfiken :D

Asså det är bara en helt vanlig säng på ben som står mot en vägg (annars skulle jag nog ramla ur :rofl:). Den är verkligen inte speciell på något sätt, det är bara jag som är konstig. Jag har alltid funnit dem mest alldagliga föremålen som så otroligt vackra. Tex förpackningen till en liten center och bonaquas flaska för vatten utan kolsyra. Älskar dem, de är bara så fina.

Ja, jag är konstig :angel:
 
Asså det är bara en helt vanlig säng på ben som står mot en vägg (annars skulle jag nog ramla ur :rofl:). Den är verkligen inte speciell på något sätt, det är bara jag som är konstig. Jag har alltid funnit dem mest alldagliga föremålen som så otroligt vackra. Tex förpackningen till en liten center och bonaquas flaska för vatten utan kolsyra. Älskar dem, de är bara så fina.

Ja, jag är konstig :angel:
Helt rätt! :up::heart
 
Men ja, helst om de sista man sagt är att vad som än händer tänker jag träffa dig på Söndag. Menar självklart får man ändra sig, men det kan ju vara schysst att säga det om den andra faktiskt tar det som att ni ska ses.

Han har fortfarande inte svarat på mitt mess om han inte vill ses alls mer och ärligt talat trodde jag mer om honom. Så nu känner jag väl att jag oavsett inte vill ses (tyvärr gör det ändå lite ont också).

Det var så jag kände om garagekillen också, dels att jag trodde mer om honom då vi hade så lätt att prata om allt, sen att han kunde faktist bara ha sagt att han hade inte tid/ville inte mer istället för att jag skulle behöva dra ur han det. Nu fick jag ju inte ens ett vettigt svar på det men man fattar ju som sagt. Tycker bara det är så dålig stil så man blir ju totalt ointresserad, även om det såklart är tråkigt och kanske gör lite ont, men det får det göra.

Jag tänker bara att en sån människa vill man inte vara/leva med endå. 🤷🏻‍♀️
 
För mig brukar det sluta med att jag antingen trycker upp mig själv mot väggen eller håller på att ramla ur sängen, vill gärna inte ha för mycket hudkontakt så det blir varmt när man sover :p

Haha! Jag ligger längst ute på kanten även om sängen är 180 cm 😂
Det optimala vore att bli kliad på ryggen tills jag somnar, sen kan han åka hem 😁
Sova och vakna vill jag göra själv.
 
Haha! Jag ligger längst ute på kanten även om sängen är 180 cm 😂
Det optimala vore att bli kliad på ryggen tills jag somnar, sen kan han åka hem 😁
Sova och vakna vill jag göra själv.
Jag är till 90 % enig men vissa är skönare att sova med än andra. Positivt är ju att när man vaknar med mardröm så kan man kura ihop sig bredvid en varm kropp och somna om (tenderar att vandra runt som en osalig ande annars). Om man vaknar in the mood så kan man ha lite morgonsex. Men nästan bäst av allt är ju när man vaknar till ljudet av någon som gör frukost :love:

Men ja vissa personer gör sig helt enkelt bättre i kvällsljus och kommer liksom alltid att bli obekväma att vakna upp bredvid (inte pga utseende då, utan för att man har för lite gemensamt/för lite respekt).
 
Jag är till 90 % enig men vissa är skönare att sova med än andra. Positivt är ju att när man vaknar med mardröm så kan man kura ihop sig bredvid en varm kropp och somna om (tenderar att vandra runt som en osalig ande annars). Om man vaknar in the mood så kan man ha lite morgonsex. Men nästan bäst av allt är ju när man vaknar till ljudet av någon som gör frukost :love:

Men ja vissa personer gör sig helt enkelt bättre i kvällsljus och kommer liksom alltid att bli obekväma att vakna upp bredvid (inte pga utseende då, utan för att man har för lite gemensamt/för lite respekt).

Jag sover som sagt som en död, inga mardrömmar, vaknar aldrig på nätterna. Oklart om jag skulle vakna ens om de spränger utanför 😂
När jag vaknar vill jag inte prata med någon, inte ha sex och absolut ingen frukost. Jag är helt enkelt en tjurig jävel som bara vill klappa min hund och vara ifred 😅
 
Bakslag igen, fy vad det här suger. Det verkar inte bli något alls i sommar nu, han har bara fått tillåtelse att träffa mig en gång om året. Hur sjukt är inte det? Jag vet att det låter jättekonstigt men det finns kulturella/traditionella anledningar som är viktiga för hans familj, men inte för honom. Jag vet att han gör sitt bästa för att stå upp och slå sig fri så jag kan inte göra något annat än att stötta, hoppas och vänta.. Framtiden är ljusare, men först måste man ju ta sig igenom nutiden :( Men jag gillar honom alldeles för mycket för att ge upp nu.
 
Jag kände bara fuck it så nu har jag beställt flygbiljetter till usa. 10 dagar blir jag borta i juni och imorgon börjar det spännande projektet med att försöka hitta ett hotell till humant pris 💸

Nu väntar månader av brutal ångest, jag är verkligen livrädd för flygplatser och har bara flugit två gånger i mitt liv förut och då med sällskap. Målar redan upp scenarior med katastrofer framför mig, där jag först inte hittar till den där maskinen för lappar till väskan, inte fattar var jag hämtar boarding pass och inte hittar till säkerhetskontrollen. Efter det kommer jag virra bort mig under mellanlandningen i Danmark och inte hinna med nästa flyg, och i USA kommer jag säkert inte bli insläppt för att något har blivit fel med min biljett eller med den där visa-grejen, och så kommer jag säkert ha råkat trampa i droger eller något och åka fast på det med.

:rofl::rofl::rofl:
 
Jag kände bara fuck it så nu har jag beställt flygbiljetter till usa. 10 dagar blir jag borta i juni och imorgon börjar det spännande projektet med att försöka hitta ett hotell till humant pris 💸

Nu väntar månader av brutal ångest, jag är verkligen livrädd för flygplatser och har bara flugit två gånger i mitt liv förut och då med sällskap. Målar redan upp scenarior med katastrofer framför mig, där jag först inte hittar till den där maskinen för lappar till väskan, inte fattar var jag hämtar boarding pass och inte hittar till säkerhetskontrollen. Efter det kommer jag virra bort mig under mellanlandningen i Danmark och inte hinna med nästa flyg, och i USA kommer jag säkert inte bli insläppt för att något har blivit fel med min biljett eller med den där visa-grejen, och så kommer jag säkert ha råkat trampa i droger eller något och åka fast på det med.

:rofl::rofl::rofl:

Det blir nog säkert alldeles jättebra ska du se! 😊
 
Jag sover som sagt som en död, inga mardrömmar, vaknar aldrig på nätterna. Oklart om jag skulle vakna ens om de spränger utanför 😂
När jag vaknar vill jag inte prata med någon, inte ha sex och absolut ingen frukost. Jag är helt enkelt en tjurig jävel som bara vill klappa min hund och vara ifred 😅

Bästa att bli väckt av Ruben 🥰
 
Bakslag igen, fy vad det här suger. Det verkar inte bli något alls i sommar nu, han har bara fått tillåtelse att träffa mig en gång om året. Hur sjukt är inte det? Jag vet att det låter jättekonstigt men det finns kulturella/traditionella anledningar som är viktiga för hans familj, men inte för honom. Jag vet att han gör sitt bästa för att stå upp och slå sig fri så jag kan inte göra något annat än att stötta, hoppas och vänta.. Framtiden är ljusare, men först måste man ju ta sig igenom nutiden :( Men jag gillar honom alldeles för mycket för att ge upp nu.

Din story påminner hittills en del om en väns lillasyster. Har jag redan berättat det mån tro? Han bodde iaf i Kanada o familjen hindrade honom från att skaffa pass. Numera bor de i Sverige i ett litet hus i skogen o gifta o nöjda med livet. Fint faktiskt att det blev så bra trots många hinder.
 
Jag kände bara fuck it så nu har jag beställt flygbiljetter till usa. 10 dagar blir jag borta i juni och imorgon börjar det spännande projektet med att försöka hitta ett hotell till humant pris 💸

Nu väntar månader av brutal ångest, jag är verkligen livrädd för flygplatser och har bara flugit två gånger i mitt liv förut och då med sällskap. Målar redan upp scenarior med katastrofer framför mig, där jag först inte hittar till den där maskinen för lappar till väskan, inte fattar var jag hämtar boarding pass och inte hittar till säkerhetskontrollen. Efter det kommer jag virra bort mig under mellanlandningen i Danmark och inte hinna med nästa flyg, och i USA kommer jag säkert inte bli insläppt för att något har blivit fel med min biljett eller med den där visa-grejen, och så kommer jag säkert ha råkat trampa i droger eller något och åka fast på det med.

:rofl::rofl::rofl:
Jag bor nära Arlanda ifall det är därifrån du ska resa och skulle du vilja ha hjälp på flygplatsen, är det bara skicka ett pm :)
 
Din story påminner hittills en del om en väns lillasyster. Har jag redan berättat det mån tro? Han bodde iaf i Kanada o familjen hindrade honom från att skaffa pass. Numera bor de i Sverige i ett litet hus i skogen o gifta o nöjda med livet. Fint faktiskt att det blev så bra trots många hinder.

Tack för en riktig solskenshistoria, det behövs! Han säger att han är öppen för att flytta hit efter han har pluggat klart, men då gäller det ju att vi överlever dem fyra åren först.. Men en dag i taget antar jag.

Jag bor nära Arlanda ifall det är därifrån du ska resa och skulle du vilja ha hjälp på flygplatsen, är det bara skicka ett pm :)

Åh vad snällt!! Det är Arlanda men det visade sig av en slump att en nära vän ska åka därifrån samma dag, från samma terminal och nästan exakt samma tid, så om jag inte hittar något kommer hon en stund senare som en räddande ängel. Ibland har man verkligen tur :love:
 
Dejten igår var toppen! 👌🏻 Vi drack kaffe, satt ute i solen, gick och handlade, lagade mat och såg en film, sen åkte han hem. Har också lite svårt att sova med andra! :p Plus att jag skulle upp tidigt och jobba. Men det känns verkligen hur bra som helst! :)

Det ”enda” som är, är att det inte är samma extrema attraktion som jag kände för garagekillen, där kom ju allt som en blixt från klar himmel och gjorde mig lamslagen och känslorna sprutade ur öronen ungefär.

Men däremot så det jag känner med hojkillen är en väldigt väldigt fin connection, och jag gillar honom väldigt mycket. Vi klickar verkligen så sjukt bra, och allt känns så fint och enkelt. Vi diskuterade bla det här med egentid igår, han som tog upp det och var lite nervös över att jag skulle tolka det fel, som om han inte skulle vilja vara med mig. Men jag svarade att jag är likadan, jag behöver också egentid och allt sånt där, så det känns skitskönt.

Som sagt, jag gillar honom väldigt mycket, vi klickar sjukt bra, och han är bara så jävla fin! Även om han inte tagit mig med storm än (som jag upplevde med garagekillen, men det var ju bara sjukt hela grejen, aldrig hänt innan så inget jag ”behöver” känna heller..) så tror jag absolut det finns chans att växa till något riktigt riktigt stort och bra det här. Jag tycker ju om att vara med honom och längtar tills vi ses igen, och det pirrar till i magen så fort jag ser att han skickat något. En väldigt bra start detta! :bump::banana::love: Och det bästa av allt är att han känner likadant! 🙈😍
Och vi har kommit så långt så vi sagt att vi inte ska dejta andra iallafall, sen tar vi det lugnt och ser vad det blir helt enkelt.
 
Det är en stor säng och vi sover i varsin ända för att kunna sova bra. Jag fattar inte vad mitt problem är då, särskilt när det är i min säng? Jag sover som jag brukar bara att det ligger en kille jag dejtar på andra sidan. Jag har inga problem att sova såhär med kompisar konstigt nog :confused:. Men kanske är som du säger att man inte slappnar av.
Ja det är klurigt sånt där, är väl säkert någon överlevnadsinstinkt som finns kvar, är inte direkt som att jag varit med om något obehagligt när jag sovit med någon jag inte känner så bra.
Men det brukar försvinna efter några gånger för mig.
Kompisar har jag inga problem med, och det är väl egentligen enda gången jag vaknat av att bli "slagen" i ansiktet, så kan det tydligen gå när man har en kompis som rör på sig mycket när hon sover :p.
 
Haha hoppas att du inte träffar någon som jag! Först är jag en igel som ligger alldeles för nära och sen snor jag allt täcke. Finns det två täcken så tar jag båda två :o. Jag är FÖR avslappnad och sover som en gris.
Haha nej det hade nog inte fungerat, eller ja hade kanske vant mig till slut. Är man tillräckligt trött brukar man ju somna till slut :p .
 
När jag vaknar vill jag inte prata med någon, inte ha sex och absolut ingen frukost. Jag är helt enkelt en tjurig jävel som bara vill klappa min hund och vara ifred 😅

Jag tar gärna frukost efter ett tag och kaffe är måste. Men annars är igenkänningen stor! Morgonsex direkt efter att man vaknat har jag aldrig förstått tjusningen med
 
Jag tar gärna frukost efter ett tag och kaffe är måste. Men annars är igenkänningen stor! Morgonsex direkt efter att man vaknat har jag aldrig förstått tjusningen med

Ja, jag äter ju frukost, någon gång under dagen 🙄😂
Dricker inte kaffe.
Jag är så anti att det är löjligt ibland, har jag en morgontur pratar jag inte med min kollega om det inte är absolut nödvändigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 958
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 644
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 871
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 024
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp