Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur skulle ni uppfattat det om er pojkvän gick på promenad med en kollega en timme helt spontant? Skulle ni tycka att det var ok?

Jag är kollegan, och min kompis sa spontant idag att hon inte hade varit lycklig åt det om hon var hans tjej.

Han och jag har ett gott öga till varandra och bra personkemi, men han är ju med henne och jag skulle aldrig vilja förstöra något mellan dem.

Jag skulle verkligen inte ha någon åsikt om vem min pojkvän promenerar med.
 
Hur skulle ni uppfattat det om er pojkvän gick på promenad med en kollega en timme helt spontant? Skulle ni tycka att det var ok?

Jag är kollegan, och min kompis sa spontant idag att hon inte hade varit lycklig åt det om hon var hans tjej.

Han och jag har ett gott öga till varandra och bra personkemi, men han är ju med henne och jag skulle aldrig vilja förstöra något mellan dem.

Jag skulle inte bry mig det minsta. Både sambo och jag har vänner av motsatt kön som vi umgås med. Vi är båda i hästbranschen och han har iom det givetvis mycket kollegor och kunder som är kvinnor. Jag ser inga problem med att han sover hos någon av dem på jobbresa heller. Detsamma gäller så klart om jag är den som umgås med vänner/kollegor av manligt kön.
Man vill väl inte vara med någon som är trogen bara för att tillfälle till annat inte ges. Jag hade aldrig orkat en relation där det finns så extremt liten tillit att folk inte ens kan f ta en promenad ihop.
 
Hur skulle ni uppfattat det om er pojkvän gick på promenad med en kollega en timme helt spontant? Skulle ni tycka att det var ok?

Jag är kollegan, och min kompis sa spontant idag att hon inte hade varit lycklig åt det om hon var hans tjej.

Han och jag har ett gott öga till varandra och bra personkemi, men han är ju med henne och jag skulle aldrig vilja förstöra något mellan dem.

Noll problem från min sida
 
Hur skulle ni uppfattat det om er pojkvän gick på promenad med en kollega en timme helt spontant? Skulle ni tycka att det var ok?

Jag är kollegan, och min kompis sa spontant idag att hon inte hade varit lycklig åt det om hon var hans tjej.

Han och jag har ett gott öga till varandra och bra personkemi, men han är ju med henne och jag skulle aldrig vilja förstöra något mellan dem.
Hade jag haft partner hade jag inte brytt mig om vilket kön det var på personerna som partnern umgicks med. Precis som @parellikusken skrev: det blir ju jäkligt jobbigt om partnern är bisexuell :p
 
Handlar det om killen som kallade dig fitta? Håller tummarna för att du gjort dig av med honom nu. Du förtjänar SÅ mycket bättre.
Oj :( Vad har hänt?
Se om jag fick citaten rätt nu.
Han chattade med en annan tjej pratade om att se henne i hennes trosor å behöva silvertejp för han skulle få ett tält. Han var drivande i konversationen. Sa att han inte var säker på om vi var seriösa. Fått se massa skärmdumpar på chatten då min kompis jobbade ett pass med tjejen han chattat med.
Sitter nu med dom typiska blev påkommen ursäkterna.
 
Se om jag fick citaten rätt nu.
Han chattade med en annan tjej pratade om att se henne i hennes trosor å behöva silvertejp för han skulle få ett tält. Han var drivande i konversationen. Sa att han inte var säker på om vi var seriösa. Fått se massa skärmdumpar på chatten då min kompis jobbade ett pass med tjejen han chattat med.
Sitter nu med dom typiska blev påkommen ursäkterna.
Inget att spara på.
 
Se om jag fick citaten rätt nu.
Han chattade med en annan tjej pratade om att se henne i hennes trosor å behöva silvertejp för han skulle få ett tält. Han var drivande i konversationen. Sa att han inte var säker på om vi var seriösa. Fått se massa skärmdumpar på chatten då min kompis jobbade ett pass med tjejen han chattat med.
Sitter nu med dom typiska blev påkommen ursäkterna.
Kära du. Ta dig därifrån. :heart
 
Var det inte klättraren som tog bort matchningen? Eller blandar jag ihop det?

Jo han försvann bara. Men jag startade om mitt konto eftersom jag hade ju typ svept bort allt och alla och då dök han upp igen. Visade sig att han hade loggat ut och då hade det försvunnit. Nu chattar vi igen.
Får se om det leder till en dejt innan det rinner ut i sanden. Bara chatta blir ju lätt lite träligt.
 
Jo han försvann bara. Men jag startade om mitt konto eftersom jag hade ju typ svept bort allt och alla och då dök han upp igen. Visade sig att han hade loggat ut och då hade det försvunnit. Nu chattar vi igen.
Får se om det leder till en dejt innan det rinner ut i sanden. Bara chatta blir ju lätt lite träligt.
Jag håller med. När jag kollat av att vi är på samma våglängd vill jag ses. Chattar hellre med mina kompisar liksom.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp