Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
På lördag em ska jag fika på café med han tinderkillen som jag kanske hånglat med i forntiden XD.

Och senare på kvällen middag och film med FS :).

Precis hemkommen från en trevlig fika! :) Vi pratade inte om ovanstående incident dock 😆. Det får jag ta upp sen och fråga ifall han minns ifall vi ses igen...
Känns lite strange dock att vi är uppvuxna parallellt eller hur man ska säga...


Nu strax hemifrån igen för middag o film 🙂🙂.
 
Idag gick Klättraren och jag från chatt till telefonsamtal. Lätt och trevlig i telefon. Jag tyckte om hans röst :up:
Blir allt nyfiknare på denna man även om jag inte tror vi matchar på det stora hela. Måste få till en dejt.

Masen började Smsa. Oväntat. Inga långa grejer och jag svarar kort. Feelingen är helt klart borta. Det handlar om artighet typ.

KK håller stilen. Messar och ringer dagligen. Ser fram emot att hänga några dagar med honom som förr :heart
 
Jag hade likeat en kille som jag sen matchade med. Han tog kontakt med "Hej du verkar vara tjejen med stort T men då jag röstade på SD i senaste valet sållar jag bort mig själv"

(Jag undanbeder mig Sverigedemokrater i profilen)

Varför svepte han höger öht och skrev? O_o
Antar att han ville poängtera att jag svept höger på en Sd:are :grin:
 
Jag hade likeat en kille som jag sen matchade med. Han tog kontakt med "Hej du verkar vara tjejen med stort T men då jag röstade på SD i senaste valet sållar jag bort mig själv"

(Jag undanbeder mig Sverigedemokrater i profilen)

Varför svepte han höger öht och skrev? O_o
Antar att han ville poängtera att jag svept höger på en Sd:are :grin:
Men skönt ändå att han sållade bort sig själv :D :up:
 
Mot bättre vetande installerade jag tinder igen. Sveper vänster för fullt, ibland så snabbt att jag råkar svepa vänster på någon som kanske hade varit lite intressant ändå, fortsätter svepa vänster... Hittade en som såg snäll ut iaf och som verkade gilla att vara i skogen. Sedan såg jag att hans tredje bild var tagen på "mitt" klättercenter :p Alltså. Jag behöver nog inte tinder. Jag behöver bara.. typ en sån där tröja med "singel!" skrivet stort på den, och sedan ha den som träningströja när jag klättrar :rofl:
 
Mot bättre vetande installerade jag tinder igen. Sveper vänster för fullt, ibland så snabbt att jag råkar svepa vänster på någon som kanske hade varit lite intressant ändå, fortsätter svepa vänster... Hittade en som såg snäll ut iaf och som verkade gilla att vara i skogen. Sedan såg jag att hans tredje bild var tagen på "mitt" klättercenter :p Alltså. Jag behöver nog inte tinder. Jag behöver bara.. typ en sån där tröja med "singel!" skrivet stort på den, och sedan ha den som träningströja när jag klättrar :rofl:
Rent allmänt, vi svenskar är ju generellt alldeles för dåliga på att lära känna folk i vår omgivning. Fördelen med Tinder och liknande tjänster är ju att då vet man att personen är ute efter något. Ska du bara lära känna folk lite på måfå, så kan det ta längre tid. Även om jag förstår att det är ett skämt med tröjan, så tror jag nog att det skulle få motsatt effekt. ;)
 
Mot bättre vetande installerade jag tinder igen. Sveper vänster för fullt, ibland så snabbt att jag råkar svepa vänster på någon som kanske hade varit lite intressant ändå, fortsätter svepa vänster... Hittade en som såg snäll ut iaf och som verkade gilla att vara i skogen. Sedan såg jag att hans tredje bild var tagen på "mitt" klättercenter :p Alltså. Jag behöver nog inte tinder. Jag behöver bara.. typ en sån där tröja med "singel!" skrivet stort på den, och sedan ha den som träningströja när jag klättrar :rofl:

När brorsan och maken vandrade i Norge förra året så fanns det gröna "singelmössor" att köpa. Givetvis köpte maken en till brorsan. Men han kom ändå hem utan dejt. Men de såg flera, både killar och tjejer som hade sånna mössor :p
 
Är det bara jag som har otur eller är killar på Tider rätt kassa på att ta initiativet att skriva först :confused:
Det är oftast jag som börjar skriva med några undantag.
 
Rent allmänt, vi svenskar är ju generellt alldeles för dåliga på att lära känna folk i vår omgivning. Fördelen med Tinder och liknande tjänster är ju att då vet man att personen är ute efter något. Ska du bara lära känna folk lite på måfå, så kan det ta längre tid. Även om jag förstår att det är ett skämt med tröjan, så tror jag nog att det skulle få motsatt effekt. ;)
Haha, ja alltså, skulle jag ha sådan tröja på klättringen skulle folk nog stirra på mig som om jag var helt dum i huvudet :D Men annars är klättrare faktiskt ganska sociala och det tycker jag är kul! För ja, jag håller med dig om att folk generellt sett är dåliga på att lära känna folk i sin omgivning...

När brorsan och maken vandrade i Norge förra året så fanns det gröna "singelmössor" att köpa. Givetvis köpte maken en till brorsan. Men han kom ändå hem utan dejt. Men de såg flera, både killar och tjejer som hade sånna mössor :p
Åh, lite som det där med olika färger på korgarna i mataffärer :D Såg han ingen intressant, eller vågade han inte gå fram och prata trots mössan?

Är det bara jag som har otur eller är killar på Tider rätt kassa på att ta initiativet att skriva först :confused:
Det är oftast jag som börjar skriva med några undantag.
Kassa på att skriva först, kassa på att svara öht... (och kassa på att skriva något som ens liknar presentationer har jag konstaterat nu. De enda som skriver presentationer verkar vara klättrarna... Jag vet inte hur många klättrare jag sett på bara några minuter nu, men många är det!)
 
Haha, ja alltså, skulle jag ha sådan tröja på klättringen skulle folk nog stirra på mig som om jag var helt dum i huvudet :D Men annars är klättrare faktiskt ganska sociala och det tycker jag är kul! För ja, jag håller med dig om att folk generellt sett är dåliga på att lära känna folk i sin omgivning...


Åh, lite som det där med olika färger på korgarna i mataffärer :D Såg han ingen intressant, eller vågade han inte gå fram och prata trots mössan?


Kassa på att skriva först, kassa på att svara öht... (och kassa på att skriva något som ens liknar presentationer har jag konstaterat nu. De enda som skriver presentationer verkar vara klättrarna... Jag vet inte hur många klättrare jag sett på bara några minuter nu, men många är det!)

Ge fan i min klättrare bara :laugh:

Äsch föresten....det sliter så lite.
 
Ja. Samt oftast skriver de inte en presentation och läser inte ens presentationen man själv har .. en av anledningarna till att Tinder inte var min grej.
Jag föredrar när män kan läsa och skriva.

Jag tyckte de var lika kassa på HP 😮
Men om man sveper höger och det blir en matchning så vet man ju att den andra redan gillat. Sen gnäller de att det är så svårt att få napp :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

  • Vad är rätt
  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp