Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns skit med N. Vi var i skejtparken, sen for han före mig, jag skrev och frågade om han ville ha sovsällskap..

Jo kom skrev han.

Vi har varken hånglat, han har knappt tagit i mig och vi har alltså inte haft sex heller :(
Nu ger jag fan upp detta.

Hade velat dra hem och sova, men är så sent..
 
Jag fick en stalker efter mig för ca 8 år sen efter att jag varit snabb och lagt till på Fb. Sen dess är jag superprivat :o
Jag tyckte det var urjobbigt i början med Tinder av den anledningen.
När jag var på HP hade jag falsknamn, ingen profilbild, bara låsta bilder och skrev att hemorten var 1 mil längre bort.
Men jag har verkligen försökt jobba på att komma ur det där skalet.
Jag förstår varför man skulle göra som du, men jag tror (utifrån mina erfarenheter och så) dra öronen åt mig väldigt mycket och antagligen inte träffa en person om det uppdagades att inte ens namnet stämde, mest för att jag skulle undra vad personen hade mer att dölja. Men det säger också mycket om de stolpskott jag träffat på tidigare (därav att jag alltid nu kollar upp sociala medier, ratsit, hitta.se etc etc innan jag träffar någon).

Ska på dejt på fredag, med en kille som är eventuellt 10 år yngre än mig:cool: Hade först inte ens tänkt svara honom men han skrev trevligt så det drog igång en konversation, och den har nu i flera veckor varit bra! Men jag har aldrig varit på dejt med nån i närheten så mycket yngre. Hjälp med att låta bli att tänka så mycket på det önskas!

(Jag är 37)
Jag har aldrig varit den äldre, men jag är 27 och för mig är 37 ingen ålder då halva min umgängeskrets har åldersspannet 32 till 53. Jag ser absolut inga problem med att en 27 och 37-åring träffas!
 
Känns skit med N. Vi var i skejtparken, sen for han före mig, jag skrev och frågade om han ville ha sovsällskap..

Jo kom skrev han.

Vi har varken hånglat, han har knappt tagit i mig och vi har alltså inte haft sex heller :(
Nu ger jag fan upp detta.

Hade velat dra hem och sova, men är så sent..
Nu kanske jag tappar historien helt, men du vill ge upp för att ni en gång inte haft sex när ni ses?
 
Nu kanske jag tappar historien helt, men du vill ge upp för att ni en gång inte haft sex när ni ses?

Det är andra gången, samt att han inte alls tar i mig eller visar nåt så.
Dessutom är vi ju nån form av kk:s och haft massa sex tidigare.

Min magkänsla har varit knas och jag tror han tappat intresset. Han hann somna igår, annars tänkte jag fråga om nåt var knas.
 
Det är andra gången, samt att han inte alls tar i mig eller visar nåt så.
Dessutom är vi ju nån form av kk:s och haft massa sex tidigare.

Min magkänsla har varit knas och jag tror han tappat intresset. Han hann somna igår, annars tänkte jag fråga om nåt var knas.

Ni verkar ju ses rätt ofta. Speciellt för att "bara" vara kk. Han kanske inte riktigt orkar hålla samma tempo längre. Jag antar att han jobbar och har en vardag med?
 
Ja kanske, men jag tycker ju han kan säga det isåfall :(
Har ju samma vardag jag med...

Fast alla har ju olika ork och prioriteringar tänker jag :)
Sen kanske ni har olika syn på vad KK är?
För mig är kk en kompis man träffar ibland, och vissa sexar man, andra inte utan att lägga någon större vikt eller känslor i det. Om sexet väger över avsevärt mer känns det mer ren sexkontakt. Och börjar det förväntas och analyseras hade jag trot att personen var mer ute efter ett förhållande.

Ni kanske behöver ta ett snack om vad ni båda vill ha ut av relationen?
 
Fast alla har ju olika ork och prioriteringar tänker jag :)
Sen kanske ni har olika syn på vad KK är?
För mig är kk en kompis man träffar ibland, och vissa sexar man, andra inte utan att lägga någon större vikt eller känslor i det. Om sexet väger över avsevärt mer känns det mer ren sexkontakt. Och börjar det förväntas och analyseras hade jag trot att personen var mer ute efter ett förhållande.

Ni kanske behöver ta ett snack om vad ni båda vill ha ut av relationen?

Tänker att jag nog bara backar och låter det rinna ut i sanden... har dock rådfrågat bästis så får se vad hon tycker...
Orkar inte riktigt med mer skit just nu :)
 
Ska på dejt på fredag, med en kille som är eventuellt 10 år yngre än mig:cool: Hade först inte ens tänkt svara honom men han skrev trevligt så det drog igång en konversation, och den har nu i flera veckor varit bra! Men jag har aldrig varit på dejt med nån i närheten så mycket yngre. Hjälp med att låta bli att tänka så mycket på det önskas!

(Jag är 37)

Jag var ju på dejt med en 25-åring förra året, då var jag 37. ;) Största "problemet" var väl att han var relativt mogen för sin ålder och typ redo att skaffa familj och hus etc. Medan jag var inte helt där just då.

I övrigt så var det trevligt och kul. :)
 
En fråga bara!😁 Jag är ju ny på detta o vet inte om jag är osäker i mig själv, eller inte litar på folk. O_o Men när killar frågar om man gillar att mysa, är de oftast mest intresserade av sex då? Eller brukar man skriva om sånt när man chattar? Vet dum fråga, men minns ni att jag förra året dejta en kille på nätet som skrev 100tals dikter? Mötte honom bara ett fåtal gånger för snabbt insåg jag att han bara var ute efter sex. Och han var inte direkt något snille utan körde på som en cementblandare i käften på mig haha!:banghead::down: Han hade nog sett lite mycket videos och trodde atttjejer gillafe sånt ;)

Däremot skrev han ofta o fråga om jag gillade att mysa, och sedan det snillet får jag en känsla av att alla killar som nämner mys tidigt, bara är ute efter det. Vad säger ni som är mer med i matchen? Är det så eller var det snillet bara ett udda ex?
 
En fråga bara!😁 Jag är ju ny på detta o vet inte om jag är osäker i mig själv, eller inte litar på folk. O_o Men när killar frågar om man gillar att mysa, är de oftast mest intresserade av sex då? Eller brukar man skriva om sånt när man chattar? Vet dum fråga, men minns ni att jag förra året dejta en kille på nätet som skrev 100tals dikter? Mötte honom bara ett fåtal gånger för snabbt insåg jag att han bara var ute efter sex. Och han var inte direkt något snille utan körde på som en cementblandare i käften på mig haha!:banghead::down: Han hade nog sett lite mycket videos och trodde atttjejer gillafe sånt ;)

Däremot skrev han ofta o fråga om jag gillade att mysa, och sedan det snillet får jag en känsla av att alla killar som nämner mys tidigt, bara är ute efter det. Vad säger ni som är mer med i matchen? Är det så eller var det snillet bara ett udda ex?
Min erfarenhet är att det alltid är sex. :meh:
 
En fråga bara!😁 Jag är ju ny på detta o vet inte om jag är osäker i mig själv, eller inte litar på folk. O_o Men när killar frågar om man gillar att mysa, är de oftast mest intresserade av sex då? Eller brukar man skriva om sånt när man chattar? Vet dum fråga, men minns ni att jag förra året dejta en kille på nätet som skrev 100tals dikter? Mötte honom bara ett fåtal gånger för snabbt insåg jag att han bara var ute efter sex. Och han var inte direkt något snille utan körde på som en cementblandare i käften på mig haha!:banghead::down: Han hade nog sett lite mycket videos och trodde atttjejer gillafe sånt ;)

Däremot skrev han ofta o fråga om jag gillade att mysa, och sedan det snillet får jag en känsla av att alla killar som nämner mys tidigt, bara är ute efter det. Vad säger ni som är mer med i matchen? Är det så eller var det snillet bara ett udda ex?
Min erfarenhet är folk som frågar på nätet om man gillar att mysa är enbart ute efter sex och gärna också att de har noll förståelse för att man inte vill ha sex jämt eller på första dejten eftersom man ”gillar att mysa”.
 
En fråga bara!😁 Jag är ju ny på detta o vet inte om jag är osäker i mig själv, eller inte litar på folk. O_o Men när killar frågar om man gillar att mysa, är de oftast mest intresserade av sex då? Eller brukar man skriva om sånt när man chattar? Vet dum fråga, men minns ni att jag förra året dejta en kille på nätet som skrev 100tals dikter? Mötte honom bara ett fåtal gånger för snabbt insåg jag att han bara var ute efter sex. Och han var inte direkt något snille utan körde på som en cementblandare i käften på mig haha!:banghead::down: Han hade nog sett lite mycket videos och trodde atttjejer gillafe sånt ;)

Däremot skrev han ofta o fråga om jag gillade att mysa, och sedan det snillet får jag en känsla av att alla killar som nämner mys tidigt, bara är ute efter det. Vad säger ni som är mer med i matchen? Är det så eller var det snillet bara ett udda ex?

Ärligt talat hade jag nog bara frågat om det med mys avses sex, jag tycker själv att det är lite störigt när mysa/gosa används som "kodord" för sex, mest för att jag själv vill kunna säga att jag skulle vilja mysa med någon utan att det tolkas som att jag vill ha sex med vederbörande
 
Han svarade "Annorlunda? Nä inte är de nå"
🤔
Kanske bara jag som nojjar ihop då...

Ge det lite mer tid tänker jag, speciellt när han svarar så. Antingen är det något eller inte. Och är det något kan det ju vara att han känner sig avig av någon anledning men inte vill säga vad. Eller i andra änden så kan det ju vara att han velat testa att hänga lite utan att det måste bli sex. Och det kan ju vara ett bra tecken. Tänker att det är bättre att du frågade o kanske får fråga igen längre fram än låter det rinna ut i sanden, för det finns ju inget att förlora i det läget.
 
Ärligt talat hade jag nog bara frågat om det med mys avses sex, jag tycker själv att det är lite störigt när mysa/gosa används som "kodord" för sex, mest för att jag själv vill kunna säga att jag skulle vilja mysa med någon utan att det tolkas som att jag vill ha sex med vederbörande
Håller med om detta. Hur ska man annars kommunicera att man vill just det och inte ha sex?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 990
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 717
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 208
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 663
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp