Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Romantiken lever!

När man får ett vykort från andra sidan jorden med det här fina budskapet :love:

IMG_20190821_161706.jpg


:rofl:
 
En fråga bara!😁 Jag är ju ny på detta o vet inte om jag är osäker i mig själv, eller inte litar på folk. O_o Men när killar frågar om man gillar att mysa, är de oftast mest intresserade av sex då? Eller brukar man skriva om sånt när man chattar? Vet dum fråga, men minns ni att jag förra året dejta en kille på nätet som skrev 100tals dikter? Mötte honom bara ett fåtal gånger för snabbt insåg jag att han bara var ute efter sex. Och han var inte direkt något snille utan körde på som en cementblandare i käften på mig haha!:banghead::down: Han hade nog sett lite mycket videos och trodde atttjejer gillafe sånt ;)

Däremot skrev han ofta o fråga om jag gillade att mysa, och sedan det snillet får jag en känsla av att alla killar som nämner mys tidigt, bara är ute efter det. Vad säger ni som är mer med i matchen? Är det så eller var det snillet bara ett udda ex?

Har enbart dåliga erfarenheter av sådant babbel så de ryker direkt numera. Orka.

Om du gör din egen status osynlig så ser du inte heller andras. Rätt skönt.

Det är perfekt! Har väldigt varierande fungerande onlinestatus bland mina vänner annars. Vissa ser man aldrig online men de svarar direkt o andra är online typ dygnet runt utan att vara det så nej man ska inte lita på messenger.
 
Tycker det är rätt vanligt att använda mysa istället för sex.
Jag hatar det ordet och vill stampa de killar som använder det på händerna.
Prata klarspråk ffs 😠

Jag får bara tillbakablickar till mitt 14-åriga jag, och killen som bodde några hus bort från stallet var kär i mig. Han åkte jämt förbi stallet och stylade med sin bmx, fruit of the loom-tröja, och pottfrisyr. Efter några veckor frågade han om mitt nummer. Jag gav han det då jag endå tyckte han var lite cool, men efter att ha varit alldeles för på med sina sms så lessnade jag snabbt. (Typiskt mig!)

När jag en fredagkväll fick ett sms från honom när han och några kompisar druckit fulsprit och folköl med ett ”du är min drömtjej och jag längtar tills vi kan mysa med varandra” fick jag nog på riktigt, och har sen dess INTE klarat av ordet ”mysa”. Ger mig rysningar än idag! :yuck::crazy::rofl:
 
Jag får bara tillbakablickar till mitt 14-åriga jag, och killen som bodde några hus bort från stallet var kär i mig. Han åkte jämt förbi stallet och stylade med sin bmx, fruit of the loom-tröja, och pottfrisyr. Efter några veckor frågade han om mitt nummer. Jag gav han det då jag endå tyckte han var lite cool, men efter att ha varit alldeles för på med sina sms så lessnade jag snabbt. (Typiskt mig!)

När jag en fredagkväll fick ett sms från honom när han och några kompisar druckit fulsprit och folköl med ett ”du är min drömtjej och jag längtar tills vi kan mysa med varandra” fick jag nog på riktigt, och har sen dess INTE klarat av ordet ”mysa”. Ger mig rysningar än idag! :yuck::crazy::rofl:

Fanns Fruit of the loom-tröjorna och mobiler under samma decenium? :cautious:
Minns dom tröjorna från mitt tonåriga 80-tal :p
 
Fanns Fruit of the loom-tröjorna och mobiler under samma decenium? :cautious:
Minns dom tröjorna från mitt tonåriga 80-tal :p

Detta var då ca 20 år sen, och du var coolast i stan med dessa tröjor! 😅 Jag hade bara en (gul) och var avis på min bästa vän som hade tre! (Beige,vinröd och mörkgrön), ihop med jazzbyxor, alt jeans som var uppklippta nedtill 1,5 DM upp så jeansen gick över buffaloskorna så var du modelejon nr 1! 🙈😂
 
Okej ännu en filur. Han frågade om min bucketlist, gav sedan sin med nummer 3 som hemlig. Frågade då vad 3an var - uppenbart att han ville att jag frågade....

Han ville gå på swingersklubb o fråga om jag ville....

Mjä sa jag. Sa sedan att jag ingen dömer, att folk får greja med det men att det inte var min grej!😁
 
Tigerflickan är (typ) tillbaka! 😄
Jag tröttnade på dejting ett tag, både min och andras. Haft ett par som jag träffat ett par gånger, men inte mer än så. Klickade väldigt bra med en kille tidigare i somras, men det fanns väl ingen attraktion från någon av oss. Synd.
Planen är att ta en promenad med en kille imorgon, verkar vara en träningsnörd, det är positivt. 😄
 
Okej ännu en filur. Han frågade om min bucketlist, gav sedan sin med nummer 3 som hemlig. Frågade då vad 3an var - uppenbart att han ville att jag frågade....

Han ville gå på swingersklubb o fråga om jag ville....

Mjä sa jag. Sa sedan att jag ingen dömer, att folk får greja med det men att det inte var min grej!😁

Ännu en som rykt direkt efter det svaret om ni inte haft en himla massa kontakt åt det hållet innan 😁
 
Tillbringat kvällen med att chatta med Musikern. Det är lite mysigt för vi började lite sådär svalt. Men ju mer vi chattar ju roligare blir det. Han har ju en jäkla bra humor. Vettiga åsikter och är kort sagt väldigt intressant. Intresset stegrar sig för oss båda.

Klättraren hörde av sig idag. Det var helt kort och vi konstaterade båda två att rätt klick inte fanns. Gott, då var det ur världen.

Han den andre har jag inte hört av sen igår förmiddag.
 
Fick ett meddelande. Av profilen framgår att mänskan är två meter lång och en undran om man inte alltid varit nyfiken på att vara med en två meter lång snubbe (svaret är nej, det har jag inte). Det är allt. Lika intressant som en flaggstång således.

Lång snubbe: Berätta mer. 😉
Jag: Berätta mer om vad? Hur man bygger en bikupa? Vilket politiskt parti som har mest passande blomma? Hur dålig du är på att väcka intresse? Hur man ritar en streckgubbe?
Han: Är mest intresserad av bikupan! Möjligtvis hur är det att bo i Borlänge, verkar vara Wilda Western nu för tiden? 🤨
Jag: Då föreslår jag att du googlar bikupor och vilda västern, så får du lära dig både hur bikupor byggs och vilka skillnader det är mellan en genomsnittlig svensk stad 2019 och vilda västern.
Han: Ja du har rätt, det är ju vilda västern i dom flesta halvstora städer.
Förstår inte vad du gör här om du inte vill vara social.
Jag: Och jag förstår inte vad du gör här om allt du har att komma med är din längd, så då är vi oförstående bägge två.

Alltså jag är mer nyfiken på hur de här mänskorna funkar socialt irl och vilken påverkan de tror att deras längd har på ett ligg. Jag vet inte med resten av omvärlden men min bild av förspel är inte att titta på när en snubbe lyfter ner salladsslungan från det höga skåpet liksom 🤔
 
Efter skejtparken så såg jag och bästis N ute, han höll på bygga en kattrappa till balkongen. Han var väldigt disträ och drack öl.
Tror det kan vara för att han stötte på sitt ex med sin nya kille idag :(

Han skrev nyss och frågade om jag var vaken, vilket jag ju är... så han trillar in genom balkongdörren om en stund.

Mvh. Pepp som är jättebra på backa och ta avstånd 😅
 
Jag och särbon kommer antagligen gå isär. Det har varit så otroligt rörigt de senaste fem åren med psykisk ohälsa hos oss båda i början, och på senare år hos honom. Vi är på nån slags paus nu och jag tror inte att han kommer komma tillbaka till mig. Och även om han gör det så vet jag inte ens om jag vill pyssla ihop oss igen. Jag har liksom blivit lämnad fyra gånger på 5,5 år. Finns inte så mycket hjärta kvar att krossa längre. Kommer givetvis inte söka något nytt innan vi har rett ut allt, men i natt har jag faktiskt roat mig med att skriva en tinderprofil och undrar stilla vad det är för dåre som supergillat mig :laugh:
35399
 
Okej ännu en filur. Han frågade om min bucketlist, gav sedan sin med nummer 3 som hemlig. Frågade då vad 3an var - uppenbart att han ville att jag frågade....

Han ville gå på swingersklubb o fråga om jag ville....

Mjä sa jag. Sa sedan att jag ingen dömer, att folk får greja med det men att det inte var min grej!😁
Män. De kan verkligen vara kreativa när det gäller att få in samtalsämnet på sex :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 990
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 717
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 209
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 663
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp