Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man har ett standardmeddelande man drar iväg så kanske man borde kolla om man sänt det förut. :p Men han har iallafall ändrat från ”markatur” till ”fjellturer” under de nio månader som förflutit. Så lite nytt var det.

1DF1EFFD-86EC-4EB3-B7C8-32095F30388E.jpeg
 
@enough Haha, ja de va motsatt problem... som jag skrev innan så hade det för mig kunnat göra att det inte känts spännande längre... men hoppas det jämnar ut sig :) och hoppas ni får trevligt när ni ses idag!
Ja det kan ju lätt bli så att spänningen/peppen kan minska, och lite så kände jag nog innan idag också, men sen när vi sågs var det härligt pirrigt med en gång. Vi var lite fega/avvaktande båda två fast vi väl ville samma sak. Gick och käkade, tog en lång promenad, hamnade till sist sådär uttänkt på en avskild bänk i en fin park, men inte heller då tog nån nåt närhetsinitiativ, vi bara pratade. Krävdes att det var 5 minuter kvar tills jag måste gå för att jag till sist skulle komma mig för att göra det, och då var det som en lättnadens suck för oss båda. Han var väldigt fin att kyssa och vi hade svårt att släppa taget när vi sa hejdå. Jag har varit i ett trevligt tillstånd under kvällen och han har också skrivit att han tänker på mig. Sånt här är så mysigt, vad det än blir av det. 😊
 
Det tuffar sakta på här med Musikern. Jag har typ sämst tålamod i världen inom alla områden så här får jag övning. Men det är väl tur att han är klok nog att inte gasa förmycket när jag är så rastlös :p Jag låter han styra tempot i nuläget.
Men han är rar. Jätterar :love: Nu är vår barnvecka över i morgon och vi har planerat att ses två gånger under veckan. Torsdag och sen förhoppningsvis till helgen. Hoppas verkligen att det blir så!
 
Om man har ett standardmeddelande man drar iväg så kanske man borde kolla om man sänt det förut. :p Men han har iallafall ändrat från ”markatur” till ”fjellturer” under de nio månader som förflutit. Så lite nytt var det.

Visa bifogad fil 37048
Haha påminner mig om en snubbe som skrev till mig och drog någon historia om mitt namn (använde dock inte mitt riktiga namn) och någon gammal lärare typ.. 5 år senare skapade jag en ny användare på den sidan och visst får jag ett exakt likadant meddelande från snubben, bara annat namn (fortfarande inte mitt riktiga). Jag kommer ihåg det för killen var söt på bilderna, men chattandet funkade inte. Man tycker ju att snubben kanske borde bytt taktik efter 5 år 😂
 
Hallå han hörde av sig idag! :love: Nu kanske jag mest har stött på rötägg men det var läääänge sedan som en kille hörde av sig dagen efter en dejt :o Vi skrev lite fram och tillbaka, jag nämnde att när jag är klar med min uppsats ska jag ge mig ut på en dagstur och vandra. Frågade om han ville följa med ut på tur någon gång, och han sa "absolut!" men han verkade lite tvekande och trodde nog att jag menade någon supervandring á la 6-8 timmar :p Men efter att jag försäkrat honom om att det inte är någon mastodontvandring jag tänkt ge mig ut på med honom verkade han lite mer positiv :up:. Men det känns som att en vandring ligger lite längre fram i tiden.

Nu är jag dock helt handlingsförlamad, vad gör jag nu? :confused: Fortsätter skicka bilder och videos på när jag gullar med min katt? Vad är nästa steg? Vill ju inte sumpa detta :angel: Halp pls.
Det är dig han ska dejta och eventuellt då vara ihop med så det bästa är väl att bara vara dig själv och göra det du känner för.
 
Ja det kan ju lätt bli så att spänningen/peppen kan minska, och lite så kände jag nog innan idag också, men sen när vi sågs var det härligt pirrigt med en gång. Vi var lite fega/avvaktande båda två fast vi väl ville samma sak. Gick och käkade, tog en lång promenad, hamnade till sist sådär uttänkt på en avskild bänk i en fin park, men inte heller då tog nån nåt närhetsinitiativ, vi bara pratade. Krävdes att det var 5 minuter kvar tills jag måste gå för att jag till sist skulle komma mig för att göra det, och då var det som en lättnadens suck för oss båda. Han var väldigt fin att kyssa och vi hade svårt att släppa taget när vi sa hejdå. Jag har varit i ett trevligt tillstånd under kvällen och han har också skrivit att han tänker på mig. Sånt här är så mysigt, vad det än blir av det. 😊
Det tuffar sakta på här med Musikern. Jag har typ sämst tålamod i världen inom alla områden så här får jag övning. Men det är väl tur att han är klok nog att inte gasa förmycket när jag är så rastlös :p Jag låter han styra tempot i nuläget.
Men han är rar. Jätterar :love: Nu är vår barnvecka över i morgon och vi har planerat att ses två gånger under veckan. Torsdag och sen förhoppningsvis till helgen. Hoppas verkligen att det blir så!

Åh, så mysigt för er båda! ❤😊
 
Jag skriver in mig själv!
Jättenyttigt för mig med R. Väldigt bekvämt amerikanskt rakt på sak och ärlig, inget svenskt pikande, tolkande och socialt dansande. Han blir rätt förvirrad av Svenskt "jante" dock 😂.

Nyttigt med lite kulturkrockar, jag märker hur mycket självförnekande och förminskande av min vilja som jag håller på med av ren vana "nej men gör dig inga besvär för min skull, jag klarar mig..."
 
Jättenyttigt för mig med R. Väldigt bekvämt amerikanskt rakt på sak och ärlig, inget svenskt pikande, tolkande och socialt dansande. Han blir rätt förvirrad av Svenskt "jante" dock 😂.

Nyttigt med lite kulturkrockar, jag märker hur mycket självförnekande och förminskande av min vilja som jag håller på med av ren vana "nej men gör dig inga besvär för min skull, jag klarar mig..."

Och för mig är det nyttigt med någon som inte följer mig utan har en egen kurs. Och har ett eget tempo. Men det startar en del idiotiska analyser i min skalle.
Det är väldigt utvecklande att luta sig tillbaka och inte försöka peta och styra i det här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 221
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 838
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 504
Senast: Whoever
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp