Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter skejtparken så såg jag och bästis N ute, han höll på bygga en kattrappa till balkongen. Han var väldigt disträ och drack öl.
Tror det kan vara för att han stötte på sitt ex med sin nya kille idag :(

Han skrev nyss och frågade om jag var vaken, vilket jag ju är... så han trillar in genom balkongdörren om en stund.

Mvh. Pepp som är jättebra på backa och ta avstånd 😅
Kattrappa?!
Kör pepp, bara kör :love:
 
Jag och särbon kommer antagligen gå isär. Det har varit så otroligt rörigt de senaste fem åren med psykisk ohälsa hos oss båda i början, och på senare år hos honom. Vi är på nån slags paus nu och jag tror inte att han kommer komma tillbaka till mig. Och även om han gör det så vet jag inte ens om jag vill pyssla ihop oss igen. Jag har liksom blivit lämnad fyra gånger på 5,5 år. Finns inte så mycket hjärta kvar att krossa längre. Kommer givetvis inte söka något nytt innan vi har rett ut allt, men i natt har jag faktiskt roat mig med att skriva en tinderprofil och undrar stilla vad det är för dåre som supergillat mig :laugh:
Visa bifogad fil 35399

Jag är straight men din text får mig att tveka på min sexualitet.

:D
 
Jag och särbon kommer antagligen gå isär. Det har varit så otroligt rörigt de senaste fem åren med psykisk ohälsa hos oss båda i början, och på senare år hos honom. Vi är på nån slags paus nu och jag tror inte att han kommer komma tillbaka till mig. Och även om han gör det så vet jag inte ens om jag vill pyssla ihop oss igen. Jag har liksom blivit lämnad fyra gånger på 5,5 år. Finns inte så mycket hjärta kvar att krossa längre. Kommer givetvis inte söka något nytt innan vi har rett ut allt, men i natt har jag faktiskt roat mig med att skriva en tinderprofil och undrar stilla vad det är för dåre som supergillat mig :laugh:
Visa bifogad fil 35399

Fantastisk!!
 
Okej, uppdatering från igår kväll! Fick till slut reda på att E hade TENTA idag O_o Ca. 1000 frågor uppstod då jag själv aldrig hade åkt iväg till en dejt kvällen innan tenta. Hur som helst, hans beslut. Mötte honom vid stationen kring 9-tiden. Det var lika trevligt att vara med honom som innan, även om han var trött. Klockan var ju rätt mycket så vi gick och la oss rätt tidigt, men vi låg och hånglade och pratade rätt länge ändå :D Han sa att han inte ville ha sex då han var rätt trött och ville känna att han kunde prestera med mig, vilket är helt OK för min del! Sen hade vi lite sex ändå... men ja :angel: Enda kruxet är ju att jag gärna vill ha mer tid med honom och lära känna honom mer. Så jag frågade om han 1. ville ses igen och om vi 2. kunde ha en hel kväll tillsammans då istället för en halv. Han svarade ja på båda frågorna. Han verkar dock vara rätt upptagen så jag känner att jag inte vill "jaga" honom, så nu får han höra av sig om han känner att han har tid och lust :) Jag håller iaf fortfarande tummarna för att det blir en till dejt!
 
Jag och särbon kommer antagligen gå isär. Det har varit så otroligt rörigt de senaste fem åren med psykisk ohälsa hos oss båda i början, och på senare år hos honom. Vi är på nån slags paus nu och jag tror inte att han kommer komma tillbaka till mig. Och även om han gör det så vet jag inte ens om jag vill pyssla ihop oss igen. Jag har liksom blivit lämnad fyra gånger på 5,5 år. Finns inte så mycket hjärta kvar att krossa längre. Kommer givetvis inte söka något nytt innan vi har rett ut allt, men i natt har jag faktiskt roat mig med att skriva en tinderprofil och undrar stilla vad det är för dåre som supergillat mig :laugh:
Visa bifogad fil 35399
Total kompiscrush på den presentationen!!
 
JAG MED @Linta 😍

Bla precis sådana som du jag hoppas på att träffa genom min feminist söker vänner grupp 😁
Jag är straight men din text får mig att tveka på min sexualitet.

:D
Total kompiscrush på den presentationen!!
Vad gulliga ni är :love: Det var lite tungt idag så det här värmde verkligen! Min bästis har Tinderlektioner med mig nu så snart törs jag nog kliva in i tråden på riktigt :D
 
Den ivrige kom med ett förslag på helgaktivitet, och skrev i samma meddelande att det bara är att säga till om det blir för mycket invitationer till att hitta på saker. Så jag tackade nej och sa som det var, att det blivit lite mycket invitationer nu. :) Så vi ska inte ses i helgen. Han ursäktade att han varit lite väl på med något i stil med att ”jag ju är så trevlig, kul och spännande att umgås med att han inte kan låta bli att iallafall fråga...” Det är såklart smickrande att höra, men spär på min känsla att han bör hållas kort. Annars börjar han vädra morgonluft igen. Att han inte bara kan acceptera det som erbjuds. Vänskap punkt slut.

Jag samlade lite mod och frågade Kapet om vi skulle styra upp så vi reser tillsammans från helgturen eftersom vi ska åt samma håll då. Och det ville han gärna!! Och märkligt nog på ett i övrigt rätt fullbokat tåg var sätet bredvid hans fortfarande ledigt! Tyvärr är han inte med hela helgen, men därför känns det extra bra att vi ska hänga i ett par timmar på ett tåg, definitivt ensamma i den mån man nu är ensam på ett tåg. Men så himla bra att kunna känna ännu mer på att vara med honom utan att hans och mina gemensamma vänner är med.

Längtar tills vi ses, och hoppas att det efter det klarnat ytterligare kring vart landet ligger. Om det är läge att kasta sig all in, eller om det är dags att sluta drömma.
 
Kvällens promenad var både trevlig och lättpratad. :)
Efter när vi stod för att säga hejdå blev jag lite nervös av han tittade på mig, så jag sa ganska snabbt hej och gick iväg.
Jag är alldeles för ovan vid dejting för tillfället. Nästa gång får jag ha ett glas vin inblandat, så kanske jag kan bete mig bättre. :p
 
Jag kom förresten på att man på insta kan ta bort möjligheten för andra att söka på bilder man är taggad i. Så nu kan Den Ivrige tagga bäst han vill, men det håller sig lokalt på hans profil och syns inte för andra när man klickar på ”bilder jag är taggad i”. Så nu är det bekymret ur världen. Jag får också godkänna taggar nu innan de kan läggas in av någon annan.

Vilket kanske var bra för nu när jag kollade mitt konto hade Kapet varit inne och snokat och för en gångs skull lämnat spår och lajkat ett par av mina bilder. :D

Jag vet att han varit inne på profilen förut eftersom han när vi sågs live kommenterade saker han sett på instagram, men han har såvitt jag minns aldrig lajkat något jag lagt upp där förut.

Alltså jag hör hur jag låter. Som en tonåring som försöker tolka in precis ALLT i minsta lilla. Men det är också så jag känner mig. :p
 
Promenaddejt strax med en ny person. Lite flummig, kanske lite över min gräns, han skriver t.ex. i sin pres att han gillar frigörande dans, men jag har redan talat om att han aldrig kommer få med mig på det, så är det avklarat! 😁
I övrigt verkar han rätt skön!
Haha, han frågade om frigörande andning kanske var nåt som passade mig bättre, det skulle han visst på ikväll!
Det blev en bra dejt, promenadrundan kändes mycket kortare än den brukar. Redan när vi sa hejdå så vi att vi ville ses igen och sen har vi messat lite under kvällen. Han var jättegullig och lätt att hänga med. Lite lugnare och försiktigare än jag väntat mig men inte på ett negativt sätt. Sen är han nyss ur en relation och inte redo att bli kär, så det får jag ju förhålla mig till.
 
Jag och Musikern har chattat här på kvällen och jag har skrattat så jag grät :laugh:

Jag föreslog nämligen att vi kunde höras av på telefon i helgen, det är ju trevligt att ha en röst på personen innan. Och så la jag till på skämt att om han lät som en säckpipa eller stånkig snuskgubbe så ställer jag in dejten.
Då berättade han att han hade tänkt lura mig med en löjlig fejkröst. Han hade tom gått om kring på jobbet och övat på olika röster. Sen hade han garvat högt åt sig själv så hans jobbarkompisar hade börjat titta underligt på honom.

Vilken ljuvlig idiot :rofl: jag älskar hämningslösa människor som kan bjuda så på sig själva :love:
 
Det flyter fortsatt på med bra känsla här. :love: Och imorgon kommer han till mig för första gången. :)

Från och med nu verkar det bli varannan vecka med kids för honom, så det är ju himla trist att inte ses varannan vecka... men desto trevligare att faktiskt kunna ses mer på helger. Det har vi bara lyckats med en gång (bortsett första dejten) och det ska bli så fint att inte behöva gå upp haha. Fast bara för det ska jag såklart iväg i helgen men planerat om lite, men måste åka hemifrån kl10 på lördag så ingen överdriven sovmorgon inte... :cool:

Är så himla nöjd med att förutom några små dippar så lyckas jag förvånansvärt bra med att inte analysera sönder allt. Vi har ju inte pratat alls om relationen (förutom att vi tycker om varandra mycket- i skrift), men känner mig liksom nöjd med det. :) Den här veckan har det känts riktigt härligt. Sov där natten till idag och hela dagen idag har jag gått runt med en mysig känsla i magen... :love:
 
Jag och Musikern har chattat här på kvällen och jag har skrattat så jag grät :laugh:

Jag föreslog nämligen att vi kunde höras av på telefon i helgen, det är ju trevligt att ha en röst på personen innan. Och så la jag till på skämt att om han lät som en säckpipa eller stånkig snuskgubbe så ställer jag in dejten.
Då berättade han att han hade tänkt lura mig med en löjlig fejkröst. Han hade tom gått om kring på jobbet och övat på olika röster. Sen hade han garvat högt åt sig själv så hans jobbarkompisar hade börjat titta underligt på honom.

Vilken ljuvlig idiot :rofl: jag älskar hämningslösa människor som kan bjuda så på sig själva :love:
Hahah, det låter helt underbart :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 928
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 710
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 156
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 637
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp