Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och Musikern har chattat här på kvällen och jag har skrattat så jag grät :laugh:

Jag föreslog nämligen att vi kunde höras av på telefon i helgen, det är ju trevligt att ha en röst på personen innan. Och så la jag till på skämt att om han lät som en säckpipa eller stånkig snuskgubbe så ställer jag in dejten.
Då berättade han att han hade tänkt lura mig med en löjlig fejkröst. Han hade tom gått om kring på jobbet och övat på olika röster. Sen hade han garvat högt åt sig själv så hans jobbarkompisar hade börjat titta underligt på honom.

Vilken ljuvlig idiot :rofl: jag älskar hämningslösa människor som kan bjuda så på sig själva :love:

Åhhh, sånna människor!!!! :love::love::love:
 
Okej, nu har det hänt något totalt oväntat men mycket spännande i mitt "dejtingliv"! Min bästis försöker matcha ihop mig med en av sina bekanta igen, denna gång en kille som jag varit avståndsförälskad i i snart 20 år......! Och han verkar otroligt nog vara interesserad?!!? :o

Vi har inte träffats IRL på evigheter, så förmodligen kommer han tycka att jag är ful och ointeressant och dissa mig direkt vi evt möts. :p Särskilt eftersom att jag blir skitnervös och tappar hela mitt självförtroende bara vid tanken på att gå på en dejt med honom... Men okej, kul med lite pirr i magen än så länge iaf. :love: :laugh:
 
Definitivt slut med N nu.
Han låg med min bästis... jag sa redan igår åt båda att jag inte tänker ha en trekant med dom.
I morse sa hon att jag och N borde ha sex, vi fick feeling, trodde bara hon skulle titta på, tji fick jag.
Till slut blev jag typ undanskuffad och drog hem..
 
Definitivt slut med N nu.
Han låg med min bästis... jag sa redan igår åt båda att jag inte tänker ha en trekant med dom.
I morse sa hon att jag och N borde ha sex, vi fick feeling, trodde bara hon skulle titta på, tji fick jag.
Till slut blev jag typ undanskuffad och drog hem..

Oj, låter som kaos.
Hur mår du?
 
Meeeeeh, är det bara sexsuktande - eller deras ord, myskeligaO_oO_oO_o - män på tinder? :/ Det och längdbesatta. Är det ingen swinger är det någon som söker en kvinna i underkastelse.... Men mig kör de intemed😂😂

Jo men gud, jag har sett alla sorter. Par som söker par, par som söker tjej, gifta män som söker "diskreta träffar", män som är dominanta, män som vill underkasta sig....
Men de flesta verkar trots allt vara inom vaniljramen/normala.
 
Definitivt slut med N nu.
Han låg med min bästis... jag sa redan igår åt båda att jag inte tänker ha en trekant med dom.
I morse sa hon att jag och N borde ha sex, vi fick feeling, trodde bara hon skulle titta på, tji fick jag.
Till slut blev jag typ undanskuffad och drog hem..

Nej men vad fan? Så jävla lågt gjort av båda. Låter som att du borde skaffa dig en annan bekantskapskrets.
 
Definitivt slut med N nu.
Han låg med min bästis... jag sa redan igår åt båda att jag inte tänker ha en trekant med dom.
I morse sa hon att jag och N borde ha sex, vi fick feeling, trodde bara hon skulle titta på, tji fick jag.
Till slut blev jag typ undanskuffad och drog hem..

Men gud vad vidrigt gjort!
Trodde din bästis gifte sig nyss dessutom? Eller har dom öppet förhållande?
 
Men gud vad vidrigt gjort!
Trodde din bästis gifte sig nyss dessutom? Eller har dom öppet förhållande?

Det här är bästis nummer två, hon har dock pojkvän, på distans, som hon visst älskar. Dom har dock aldrig sagt att de ska vara exklusiva. Men tror inte han blir så glad om detta kommer fram....
 
Hoppas ni kan lösa det med tanke på att hon är din bästis även on jag förstår att du är väldigt besviken nu.

Blir nog svårt att känna nån form av tillit igen... men vi får väl se.
Hon var extremt ångerfull och "fattade inte vad hon gjorde..."
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 831
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 702
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 116
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 608
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp