Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet :( detta är ju dock min allra närmaste vän, min spegelbild, hon som vet allt om mig osv. Fattar inte hur hon kunde göra såhär...
( Detta kommer kanske bli lite hårt - men jag vill bara ditt bästa Pepp. Jag hoppas du kan se det :) )

Precis - hon som vet allt om dig.
Hon visste precis hur du känner för N. Hon visste att du inte ville hon skulle göra något med honom. (Hon till och med lovade för bara någon dag sedan). Hon VISSTE du skulle bli rejält sårad. Och ändå gör hon det.
Er vänskap var inte värd mer än att hon var villig att riskera den för att få sig ett ligg.

Hon är inte din spegelbild.
Hon är en skit - det är inte du! Du är värd så mycket mer än en "vän" som gör så mot dig.
Stå på dig och låt inte folk fortsätta trampa på dig! :heart
 
Definitivt slut med N nu.
Han låg med min bästis... jag sa redan igår åt båda att jag inte tänker ha en trekant med dom.
I morse sa hon att jag och N borde ha sex, vi fick feeling, trodde bara hon skulle titta på, tji fick jag.
Till slut blev jag typ undanskuffad och drog hem..

Men vilken sopa till vän. Hur mår du?
 
Mest tom och kall...hon (och N) kom hit, hon grät och var väldigt ångerfull... jag hade stoneface. Orkar inte ens lipa åt allt som händer...
N tyckte mest det var ett onödigt bråk och att vi var så fina tillsammans och hade så kul, snark.

Jag hade dumpat båda.

Att han ligger med andra är en sak och en sak du är medveten om men att han ligger med din bästa vän och att de båda försöker "lura in" dig i en trekant du sagt att du inte är intresserad av och sen framför dina ögon börjar sexa med varandra, är så jäkla gränslöst och horribelt respektlöst att ingen av dem är värda något som helst existensberättigande i din värld!
 
Jag hade dumpat båda.

Att han ligger med andra är en sak och en sak du är medveten om men att han ligger med din bästa vän och att de båda försöker "lura in" dig i en trekant du sagt att du inte är intresserad av och sen framför dina ögon börjar sexa med varandra, är så jäkla gränslöst och horribelt respektlöst att ingen av dem är värda något som helst existensberättigande i din värld!
+ 1 på den.
 
( Detta kommer kanske bli lite hårt - men jag vill bara ditt bästa Pepp. Jag hoppas du kan se det :) )

Precis - hon som vet allt om dig.
Hon visste precis hur du känner för N. Hon visste att du inte ville hon skulle göra något med honom. (Hon till och med lovade för bara någon dag sedan). Hon VISSTE du skulle bli rejält sårad. Och ändå gör hon det.
Er vänskap var inte värd mer än att hon var villig att riskera den för att få sig ett ligg.

Hon är inte din spegelbild.
Hon är en skit - det är inte du! Du är värd så mycket mer än en "vän" som gör så mot dig.
Stå på dig och låt inte folk fortsätta trampa på dig! :heart
Men Fyfan @pepp :(

Respektera dig själv mer än vad de gör. Deras pissiga beteende är inte en reflektion av vad du är värd.

Tycker dessa två inläggen beskriver situationen väldigt bra @pepp Ta hand om dig! Gör nu bara saker som Du mår bra av ❤️
 
Definitivt slut med N nu.
Han låg med min bästis... jag sa redan igår åt båda att jag inte tänker ha en trekant med dom.
I morse sa hon att jag och N borde ha sex, vi fick feeling, trodde bara hon skulle titta på, tji fick jag.
Till slut blev jag typ undanskuffad och drog hem..
Men vad f*n! Så respektlöst mot dig! 🤬
 
Blir nog svårt att känna nån form av tillit igen... men vi får väl se.
Hon var extremt ångerfull och "fattade inte vad hon gjorde..."

Jag tycker verkligen att det hon gjorde var så mycket värre än det han gjorde!
Att sen dessutom försöka skylla ifrån sig, vaddå inte fattade vad hon gjorde? Hon uppmanade ju först dig och N att ha sex och sedan kastade hon själv in sig i det hela och tryckte undan dig?
Låter knappast som en person som inte visste vad den gjorde...
Usch, jag tycker verkligen synd om dig och förstår att det måste kännas chockartat.
Har du någon att vara med ikväll? Din andra bästis? Eller kan du åka hem och umgås med dina föräldrar och din hund? Någon trygghet, några du kan lita på liksom :heart
 
Jag tycker verkligen att det hon gjorde var så mycket värre än det han gjorde!
Att sen dessutom försöka skylla ifrån sig, vaddå inte fattade vad hon gjorde? Hon uppmanade ju först dig och N att ha sex och sedan kastade hon själv in sig i det hela och tryckte undan dig?
Låter knappast som en person som inte visste vad den gjorde...
Usch, jag tycker verkligen synd om dig och förstår att det måste kännas chockartat.
Har du någon att vara med ikväll? Din andra bästis? Eller kan du åka hem och umgås med dina föräldrar och din hund? Någon trygghet, några du kan lita på liksom :heart

Tycker också det, hon gick över gränsen totalt...
Ikväll vill jag nog bara vara ensam, har fått hem lillehund iallafall så vi ska mysa :) imorgon tänkte jag styra upp häng med fina vänner iallafall :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 819
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 700
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 106
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 608
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp