F är tillbaka i stan igen...
Han kommer förbi på en stund.. jag har hunnit lägga mig i sängen på spikmattan...
Nu blev jag nervös!
Säger en så I Norrland? På en stund?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
F är tillbaka i stan igen...
Han kommer förbi på en stund.. jag har hunnit lägga mig i sängen på spikmattan...
Nu blev jag nervös!
Har bekant med ursprung från norra halvan av Sverige som kan säga så mitt i ett samtal - att vi får höras på en stund. Det är väldigt öppet hur lång denna stund kan vara, fem minuter, några dar eller rentav flera år. Men rätt vad det är så, men man vet inte när.Säger en så I Norrland? På en stund?
Säger en så I Norrland? På en stund?
Det var jättemysigt, vi låg och pratade massor, kramades, hånglade och låg...
Kändes fint att se honom igen.
@the_connemara jag tycker det är så härligt med din entusiasm på mina inlägg om dejting och tramsiga make
Jag gör då det låter det konstigt?
Jag fastnade på ”är mest på tinder för att reta min fru”. Eeeeeh? Men alla som letar seriöst då? Känns inte så schysst å va otrogen även om de inte leder nån vart.Jag stod nästan (egentligen inte) ut tills "Jag ska ta hand om dig." Det ska du inte alls Och sedan
Jag fastnade på ”är mest på tinder för att reta min fru”. Eeeeeh? Men alla som letar seriöst då? Känns inte så schysst å va otrogen även om de inte leder nån vart.
Blev en fet vänster swajp om vi säger som så.
Jag är novis på detta å de va de somJa men den kom ju så mycket senare Men jag håller med, förskräcklig text!
Tycker överlag det är tråkigt med män som ska diktera för en hur en ska vara, se ut och vad en ska tycka om.Satt precis å swajpade lite på tinder nu på morgonen (ingen match än) och hittade en profil där det lät vettigt. Sen kom det på beskrivening om dig: ”du ska ha ett rikt socialt liv”......
ah skit det har inte jag, är social så det räcker på jobbet, när jag kommer hem behöver ja va fö mig själv å ladda batterierna typ.
Jag är novis på detta å de va de som
Fick mig att stanna upp.
Tycker överlag det är tråkigt med män som ska diktera för en hur en ska vara, se ut och vad en ska tycka om.
En profil där det står ”du ska ha...” skulle jag skita i direkt