Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår kväll hade jag kort tålamod.

"Hej hej :)" (Okänd kille)
"Hej där! Hur står det till ikväll?" (Jag)
"Bara bra. Sj?" (Okänd kille)
"Jomen det är helt okej, jag kom precis hem efter en tuff arbetsdag. Vem är du då? :)" (Jag)
"En snäll kille från Göteborg ;) du då?" (Okänd kille)
"Okej? Och det är allt du är? Jag är ledsen men i så fall får du leta vidare. Lycka till!" (Jag)

Jag är så less på killar som tror att "snäll" är en så bra egenskap att det överskuggar allt annat. För mig är det så självklart att han är snäll, det ska inte ens behöva påpekas.
 
Igår kväll hade jag kort tålamod.

"Hej hej :)" (Okänd kille)
"Hej där! Hur står det till ikväll?" (Jag)
"Bara bra. Sj?" (Okänd kille)
"Jomen det är helt okej, jag kom precis hem efter en tuff arbetsdag. Vem är du då? :)" (Jag)
"En snäll kille från Göteborg ;) du då?" (Okänd kille)
"Okej? Och det är allt du är? Jag är ledsen men i så fall får du leta vidare. Lycka till!" (Jag)

Jag är så less på killar som tror att "snäll" är en så bra egenskap att det överskuggar allt annat. För mig är det så självklart att han är snäll, det ska inte ens behöva påpekas.
Men då, jag som är snäll!
vad ska jag göra då!
🤣
sorry lite uttråkad bara.
 
Håller helt med! Alla profiler där man radar upp en kravlista och/eller en no-no-lista samt deklarerar hur kontakten ska se ut (t ex det där med hur mycket man vill chatta innan man ses) är så trista och går helbort för mig.

Samma här! Kravlistor = nej.
Samtidigt kan jag ibland tycka att det är skitbra att de skriver ut det så slipper vi ödsla tid på varandra. 😁
 
Jag är novis på detta å de va de som
Fick mig att stanna upp. 😅🙈

Du är en egen alldeles perfekt individ som klarar dig utmärkt utan någon annan. En annan människa ska vara nyfiken på att lära känna Dig, inte att leta upp någon enligt någon sorts idé om vilken typ av partner hen vill ha. Utgå ifrån det 😁

Igår kväll hade jag kort tålamod.

"Hej hej :)" (Okänd kille)
"Hej där! Hur står det till ikväll?" (Jag)
"Bara bra. Sj?" (Okänd kille)
"Jomen det är helt okej, jag kom precis hem efter en tuff arbetsdag. Vem är du då? :)" (Jag)
"En snäll kille från Göteborg ;) du då?" (Okänd kille)
"Okej? Och det är allt du är? Jag är ledsen men i så fall får du leta vidare. Lycka till!" (Jag)

Jag är så less på killar som tror att "snäll" är en så bra egenskap att det överskuggar allt annat. För mig är det så självklart att han är snäll, det ska inte ens behöva påpekas.

Hade nog haft ca lika kort 🙋‍♀️
 
La märke till en annan lite halvstörig grej me tinder. Jag rör mig ju på jobbet. Kan inte swajpa på rasterna, för platsen blir hel fel med avstånden. Då den tar min nuvarande position, vet inte varför jag inte kan låsa den på där jag bor.

Jag rör mig mycket i jobbet och är inte så intresserad av att åka långt för att hitta någon. Inte nu i början i alla fall. 🙈
 
.
La märke till en annan lite halvstörig grej me tinder. Jag rör mig ju på jobbet. Kan inte swajpa på rasterna, för platsen blir hel fel med avstånden. Då den tar min nuvarande position, vet inte varför jag inte kan låsa den på där jag bor.

Jag rör mig mycket i jobbet och är inte så intresserad av att åka långt för att hitta någon. Inte nu i början i alla fall. 🙈
Äh det gör väl inget. Du kan ju träningsskriva även med folk som.bor långt bort? Det blir så många ägg i korgen om.man bara ska satsa på de som bor nära och är tillräckligt "bra" i alla avseenden
 
Du kan ju svepa oavsett för skojs skull och avmatcha de som är för långt borta sen när du är hemma. Det är väl enbart ifall du sveper slut på högersvep ofta som du egentligen behöver bry dig om att sortera bort fler i så tidigt skede.
 
O_o Inte bara män som är knasiga på dejtingsajterna tydligen.

Haha, nä verkligen inte. Min bror träffade en tjej för några år sen på HP. De hade en bit emellan sig så vid dejt tre skulle hon sova över.
När hon åkte dagen efteråt upptäckte brorsan att hon lagt in en massa kläder i hans garderob och smink och kroppsprodukter i badrummet :crazy:

Han packade ihop allt och åkte till henne helgen därpå och lämnade tillbaka allt och avslutade dejtandet.
 
Fast jag vill inte ens skriva med någon jag inte ens kommer bli något med. Känns som bortkastad tid för mig.
Då får du svepa hemma bara då.
Men jag tror man kan "söka seriöst" utan att behöva kunna se sig själv som sambo med barn med varje person man sveper höger på. Men du väljer ju själv, det är ju du som bestämmer vad som känns rätt för dig! Jag tror man kan "låsa" sökområdet med betalvarianten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 891
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 706
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 142
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 619
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp