Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och Musikern har pratat hela halvtimmen i telefon :rofl:
Ja, jag vet att det låter lite men från 0 till 30 min är det :up:
Nåja, det hade blivit längre om hans röst hållit för mer och det samtidigt inte var fotbollsmatch som han ville se. Samtalet var varmt och öppnade upp nya dörrar där jag såg hans personlighet :)
 
Har gjort mina första swajpningar och hittade en kille där bilden såg trevlig ut, presentationen lät bra.

”Gillar positiva människor som tror på sig själva och vet vad dom vill. ”

Ja, det lät lovande läste vidare.

”Jag gillar dig om du gillar dig.
Har du lust att ses över en middag swajpa höger.
Vill du skriva fram å tillbaka i veckor innan du kanske vågar ses swajpa vänster”

Blev vänster på honom, först lät allt så bra så bra men sen pladask nej tack. 🙄
 
Okej det här tog nog priset:

BA479ED6-00A2-4A23-82DA-0793F2287531.jpeg
 
Satt precis å swajpade lite på tinder nu på morgonen (ingen match än) och hittade en profil där det lät vettigt. Sen kom det på beskrivening om dig: ”du ska ha ett rikt socialt liv”......
ah skit det har inte jag, är social så det räcker på jobbet, när jag kommer hem behöver ja va fö mig själv å ladda batterierna typ. 😅
 
Satt precis å swajpade lite på tinder nu på morgonen (ingen match än) och hittade en profil där det lät vettigt. Sen kom det på beskrivening om dig: ”du ska ha ett rikt socialt liv”......
ah skit det har inte jag, är social så det räcker på jobbet, när jag kommer hem behöver ja va fö mig själv å ladda batterierna typ. 😅
Tycker överlag det är tråkigt med män som ska diktera för en hur en ska vara, se ut och vad en ska tycka om.
En profil där det står ”du ska ha...” skulle jag skita i direkt 😤
 
Tycker överlag det är tråkigt med män som ska diktera för en hur en ska vara, se ut och vad en ska tycka om.
En profil där det står ”du ska ha...” skulle jag skita i direkt 😤

Håller helt med! Alla profiler där man radar upp en kravlista och/eller en no-no-lista samt deklarerar hur kontakten ska se ut (t ex det där med hur mycket man vill chatta innan man ses) är så trista och går helbort för mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 167
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 811
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 712
Senast: Whoever
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp