Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, nog får han skriva nåt mer om vi ska prata vidare. Konversationen innan det där svaret var ändå rätt okej...
Jag orkar aldrig hålla på och tänka vem som borde skriva härnäst utan jag skriver om jag vill och inte annars. Vad andra borde göra osv blir för mig bara ett onödigt steg utan jag förhåller mig till vad som känns bra för mig och så får det vara bra så.
 
En vanlig situation på dejtingsidorna:

Jag skriver något längre, kanske berättar mer ingående om mitt jobb/min häst /whatsoever.
Urtrist kille svarar:
"OK ;)"
Jag skriver inte tillbaka, vill han prata med mig får han fan anstränga sig.
Urtrist kille skriver efter en stund igen (efter att ha insett att jag inte kommer svara):
"Hehe"

Jag diskuterade det med en kompis och hon sa en rätt klockren grej.
"-Hade de inte varit så socialt inkompetenta hade de fattat att de är socialt inkompetenta!" :D
 
Jag orkar aldrig hålla på och tänka vem som borde skriva härnäst utan jag skriver om jag vill och inte annars. Vad andra borde göra osv blir för mig bara ett onödigt steg utan jag förhåller mig till vad som känns bra för mig och så får det vara bra så.

Jomen precis. Det tycker jag känns bra med han badoo-killen jag träffade i söndags, han verkar inte fundera så mycket utan skriver bara (fast inte för mkt heller). Och det är ju så det ska vara, som du säger, vill man skriva skriver man annars skriver man inte. Jag vill dock fundera lite, men jag tror jag hade velat träffa honom igen... fast det lär bli nästa vecka isf, han har nog sin dotter denna veckan tror jag.
 
Är så att man ledsnar på att slå knut på sig själv för att svara på aldrig så trevliga, välskrivna och långa meddelnden. Det får liksom bli lite innehåll nr det känns som har ro att sätta sig med det och dessutom har något att säga.
Oftast känns det som det kvittar, har den andre igentligen bestämt sig för att man är tråkig eller liknande, rentav bara för att an är man eller så, så har den.
En sak som jag tycker är störande är att det är väldigt mycket förhör hela tiden, och oftast ganske enkelriktat, det frågas om ditt och datt men fårgar man tillbaks så är det väldigt undanglidande och tydligt att det inte vill lämnas ut någonting om dem själva, men jag ska visst gås igenom, frågas om och svaren jämföras med varandra osv. Sen blir det tyst, och hör man av sig och fårgar vart de tog vägen så får man i bästa fall ett surt svar som: -Vill inte.
Hela min grundsyn om hyffs i tillvaron att man svarar på tilltal och delar med sig ungefär i den omfattning som man förväntar sig att andra delar med sig osv har fullständigt kommit på skam. Brukar numer mer berätta om mig själv vad det nu kan vara så får de andra sjöta sitt presenterande på egen hand, leder ju ingenstans ändå. En har väl inte ett leverne som ger tillräckligt värde ändå.
 
En vanlig situation på dejtingsidorna:

Jag skriver något längre, kanske berättar mer ingående om mitt jobb/min häst /whatsoever.
Urtrist kille svarar:
"OK ;)"
Jag skriver inte tillbaka, vill han prata med mig får han fan anstränga sig.
Urtrist kille skriver efter en stund igen (efter att ha insett att jag inte kommer svara):
"Hehe"

Jag diskuterade det med en kompis och hon sa en rätt klockren grej.
"-Hade de inte varit så socialt inkompetenta hade de fattat att de är socialt inkompetenta!" :D

Jag brukar säga att det finns en anledning att dessa människor är i övertal på dejtingsidorna.... De är inte kompetenta att skaffa en partner IRL. :p

(Jadå, det gäller säkert mig själv med :angel:)
 
😂 laddade upp bilder på 5 min...
20191015_171537.jpg
 
F är tillbaka i stan igen...
Han kommer förbi på en stund.. jag har hunnit lägga mig i sängen på spikmattan...
Nu blev jag nervös!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 172
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 811
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 804
Senast: Whoever
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp