Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag passade på att swipea lite grann under helgen då jag befann mig utanför Oslo. Kändes smart iom att jag funderar på att flytta dit nästa år.

Fick en match med en kille med samma profilnamn och ålder som "min" italienare (It), men han här visade sig att vara från Marocco och ha ett helt annat namn i verkligheten.... :o Aja, vi har chattat lite och han känns trevlig samt bor precis i det området jag skulle vilja flytta till. Nu vill han att vi ringer och pratar i telefon, vilket jag hatar att göra med folk jag inte känner.... Men kanske bättre att börja där än att åka till andra sidan av landet för att träffas? :p
 
Jag tyckte att jag fick roligare matchningar efter att jag storstädat min Tinder, undrar hur algoritmen funkar egentligen.

Nu får jag bara tråkiga 🤷‍♀️ antar att det går i vågor. Småskriver fortfarande med några men inga jag är sugen på att träffa direkt
 
La märke till en annan lite halvstörig grej me tinder. Jag rör mig ju på jobbet. Kan inte swajpa på rasterna, för platsen blir hel fel med avstånden. Då den tar min nuvarande position, vet inte varför jag inte kan låsa den på där jag bor.

Vet du inte hur man låser den eller du lyckas inte?

Om du inte vet hur man gör kan jag berätta att man går in på "Inställningar" - Sveper i", sen väljer du ort, skrollar ner lite och väljer maxavstånd från den orten.
 
Vet du inte hur man låser den eller du lyckas inte?

Om du inte vet hur man gör kan jag berätta att man går in på "Inställningar" - Sveper i", sen väljer du ort, skrollar ner lite och väljer maxavstånd från den orten.
Med tillägg att det där är betalfunktion så @TheRedLightning har antagligen inte den utan får nöja sig med avstånd från nuvarande position.
 
Jag tycker att gratisversionen är rätt värdelös, tycker absolut att det är värt att betala 200-ish kronor för de funktioner man får med gold-versionen. Blir mycket mer effektivt tycker jag.
 
Jag tycker att gratisversionen är rätt värdelös, tycker absolut att det är värt att betala 200-ish kronor för de funktioner man får med gold-versionen. Blir mycket mer effektivt tycker jag.

Tyckte Gold var helt onödigt.
Gillade kanske en av 500 av de som dragit höger på mig och då bodde alltid människan skitlångt bort 😅
Gratis räckte utmärkt och där hittade jag V 😁
 
Vad är det som gör det bättre? Har ju aldrig provat så jag vet inte, du får gärna sälja in den till mig 😁

Man kan svepa på hur många som helst (med gratisversionen kan du bara svepa igenom ett antal per dag)
Man kan ångra senaste svepet
Man kan se vilka som gillat en vilket blir mer effektivt då man kan gilla tillbaka och få en match om man tycker de verkar intressanta
Man kan ställa in sin ort och välja avstånd från den istället för att den bara visar folk där man själv befinner sig.

Kanske något mer, kommer inte ihåg.
 
Tyckte Gold var helt onödigt.
Gillade kanske en av 500 av de som dragit höger på mig och då bodde alltid människan skitlångt bort 😅
Gratis räckte utmärkt och där hittade jag V 😁

Jag är så sjukt otålig av mig så betalversionen passade mig. Vill se vilka som gillat, vill svepa igenom så många som möjligt.
 
Man kan svepa på hur många som helst (med gratisversionen kan du bara svepa igenom ett antal per dag)
Man kan ångra senaste svepet
Man kan se vilka som gillat en vilket blir mer effektivt då man kan gilla tillbaka och få en match om man tycker de verkar intressanta
Man kan ställa in sin ort och välja avstånd från den istället för att den bara visar folk där man själv befinner sig.

Kanske något mer, kommer inte ihåg.
Men jag är så picky med att svepa höger att jag aldrig kommit upp i 100 på en dag.

Varför skulle jag bli mer intresserad av någon för att jag ser att den gillar mig?
 
Varför skulle jag bli mer intresserad av någon för att jag ser att den gillar mig?

Nej det blir man såklart inte, men det kan ju vara någon som man inte svept på ännu. Eller så blir man lite mer intresserad, läser presentationen igen och tänker varför inte?
 
Jag var dum nog att nappa på tråden om alfa/beta när den gavs i en chatt, trodde bara det var incels som trodde på sånt? Nä men nu har vi en lång intervju om hur alfa/beta hänger ihop och varför tjejer väljer si eller så. Tur att jag är sjuk och uttråkad så att jag uppskattar den här sortens tidsfördriv. Tycker annars presentationer där killar beskriver sig som alfa eller beta är såååå moodkill, sveper bort direkt av princip.
 
Vet du inte hur man låser den eller du lyckas inte?

Om du inte vet hur man gör kan jag berätta att man går in på "Inställningar" - Sveper i", sen väljer du ort, skrollar ner lite och väljer maxavstånd från den orten.
Nej, jag kan inte låsa min position, maxavståndet har jag redan fyllt i, så fort jag försöker låsa min ort så kommer det upp en pop-up att jag måste skaffa tinder gold... tycker de va lite B... om man inte kan få låsa sin utgångsort åtminstone...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 893
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 707
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 142
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 619
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp