Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stämmer inte. Thailand och fler asiatiska länder har vänstertrafik.

Här kommer alla länder med vänstertrafik:

0B515C94-FD11-42E0-A0A5-F7B2DABA2649.png


Slut på OT från denna kartnörd 😉
 
Hemma från Musikern. Det var tokmysigt som alltid :love: Och vi kommer varandra närmare i samtalen. Båda slappnar av mer och mer och blir lite mer personliga. Men det är babystep asså... Men den där helgdejten vette fan om den blir av trots allt, för nu hade han lovat bort sig på dagen och visste inte när "dagen" var slut. Jag blev rätt less där:meh: Jaja, får väl se hur det artar sig men ställs en tredje helgdejt in så skiter jag nog i att han är underbar i övrigt.
 
Kanske dejtar en person. Vi har setts två gånger, smsar varje dag och sådär. Men jag tycker det är lite segt. Jag är nog ganska otålig av mig. Vi sågs en dag nu i helgen och en dag helgen innan det. Vi har inte bestämt när vi ska ses nästa gång, kanske nu i helgen? Men en gång i veckan tycker jag är lite för lite när man håller på och ska lära känna varandra. Jag hinner liksom tappa intresset när vi inte setts på en fyra dagar.

Meeen meeeen vi får väl se om vi ses igen och om intresset är kvar/tillbaka då.
 
Kanske dejtar en person. Vi har setts två gånger, smsar varje dag och sådär. Men jag tycker det är lite segt. Jag är nog ganska otålig av mig. Vi sågs en dag nu i helgen och en dag helgen innan det. Vi har inte bestämt när vi ska ses nästa gång, kanske nu i helgen? Men en gång i veckan tycker jag är lite för lite när man håller på och ska lära känna varandra. Jag hinner liksom tappa intresset när vi inte setts på en fyra dagar.

Meeen meeeen vi får väl se om vi ses igen och om intresset är kvar/tillbaka då.
Om du tappar intresset på fyra dagar kanske det inte är så himla stort? ;)
 
Kanske dejtar en person. Vi har setts två gånger, smsar varje dag och sådär. Men jag tycker det är lite segt. Jag är nog ganska otålig av mig. Vi sågs en dag nu i helgen och en dag helgen innan det. Vi har inte bestämt när vi ska ses nästa gång, kanske nu i helgen? Men en gång i veckan tycker jag är lite för lite när man håller på och ska lära känna varandra. Jag hinner liksom tappa intresset när vi inte setts på en fyra dagar.

Meeen meeeen vi får väl se om vi ses igen och om intresset är kvar/tillbaka då.

Fyra dar tycker jag vore lyx! Jag och min dejt är i "lära kännastadiet" och ses 1 gång varannan vecka :(
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Åh gud, vilka dagar. De senaste dagarna har inneburit allt från stora projektavslut på jobbet (=inte ens haft tid för lunch!) till spontanköp av häst och ett trevligt inbrott i bilen där både tjänstetelefon och dator försvann. Kaos, kaos, kaos!

Om bara en halvtimme ska jag hämta upp den upptagna grabben. Vi drar iväg till ett hotell i en ganska närliggande stad, bara för att komma bort härifrån. Just idag är jag i stort behov av en riktigt bra kväll där jag bara kan stressa av och tänka på annat, och att få ha honom hos mig en hel natt är en trevlig bonus.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 142
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
695
Senast: em76
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
83
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
13 14 15
Svar
281
· Visningar
11 348

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp