Litet sidospår, jag fick höra att det är bara öar som har vänstertrafik och det ligger något i det (Irland, England, Japan, osäker på Australien och Island dock).Har de högertrafik i USA? Var det första som dök upp i mitt huvud![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Litet sidospår, jag fick höra att det är bara öar som har vänstertrafik och det ligger något i det (Irland, England, Japan, osäker på Australien och Island dock).Har de högertrafik i USA? Var det första som dök upp i mitt huvud![]()
Litet sidospår, jag fick höra att det är bara öar som har vänstertrafik och det ligger något i det (Irland, England, Japan, osäker på Australien och Island dock).![]()
Inte alla öar, men den som sa det menade på något med öar. Minns tyvärr ej exakt vad det var nu igen.Stämmer inte. Thailand och fler asiatiska länder har vänstertrafik.
Har väl snarare med att göra att många öar varit ockuperade av andra länder? Man kan ju se att rätt många av de länder med vänstertrafik idag varit brittiska kolonier tidigare, oavsett ö eller fastland.Inte alla öar, men den som sa det menade på något med öar. Minns tyvärr ej exakt vad det var nu igen.
Blocka. Det kommer att balla ur.Ena matchningen svarade. Han frågade vad jag är bra på. Svarade teckna, måla och fotografering.
Svaret på det blev:
”Nakenfotografering?”
Svarade nix mest natur.
Får se om det kommer något vettigt ur det.
Om du läser tidigare i tråden så tipsade jag ju om offlinekarta. Det ger dock ingen realtidsinformation så vill du veta hur trafikläget är just då eller veta hur lång tid det ska ta att komma fram behöver du slå på internet.Ladda ned offline karta
Fast man kan ju ladda ner kartorna när man har Wi-Fi, de finns sparade i 1 månad på Google maps. Jag gör alltid det innan jag åker hemifrån.GPS drar ingen data alls men att ladda ner kartor gör det.
Ja precis jag påpekade bara att gps inte drar data men hur man sedan väljer att ta ner kartor och annan information kan göra det.Fast man kan ju ladda ner kartorna när man har Wi-Fi, de finns sparade i 1 månad på Google maps. Jag gör alltid det innan jag åker hemifrån.
Stämmer inte. Thailand och fler asiatiska länder har vänstertrafik.
Om du tappar intresset på fyra dagar kanske det inte är så himla stort?Kanske dejtar en person. Vi har setts två gånger, smsar varje dag och sådär. Men jag tycker det är lite segt. Jag är nog ganska otålig av mig. Vi sågs en dag nu i helgen och en dag helgen innan det. Vi har inte bestämt när vi ska ses nästa gång, kanske nu i helgen? Men en gång i veckan tycker jag är lite för lite när man håller på och ska lära känna varandra. Jag hinner liksom tappa intresset när vi inte setts på en fyra dagar.
Meeen meeeen vi får väl se om vi ses igen och om intresset är kvar/tillbaka då.
Kanske dejtar en person. Vi har setts två gånger, smsar varje dag och sådär. Men jag tycker det är lite segt. Jag är nog ganska otålig av mig. Vi sågs en dag nu i helgen och en dag helgen innan det. Vi har inte bestämt när vi ska ses nästa gång, kanske nu i helgen? Men en gång i veckan tycker jag är lite för lite när man håller på och ska lära känna varandra. Jag hinner liksom tappa intresset när vi inte setts på en fyra dagar.
Meeen meeeen vi får väl se om vi ses igen och om intresset är kvar/tillbaka då.
Och min är på andra sidan jordklotet, vi kommer kunna träffas kanske två gånger de närmsta tio månaderna....Fyra dar tycker jag vore lyx! Jag och min dejt är i "lära kännastadiet" och ses 1 gång varannan vecka![]()
Nope för innehållet, dubbel-nope för grammatiken.Såg den här idag och det var inte så svårt att se vad som insinuerades... för mig blev det ett ”nope”.
Visa bifogad fil 38478