Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Byt jobb! Någon kan ju tro att du är karl :eek:

Fast förresten - ser nu att det är dejtingtråden vi är i. Du hade väl ändå inte tänkt dejta karln? :D
Det är sällan jag blivit könsbestämd på skorna :D

Nej, det var nog mer han som ville dejta mig. Åkte från jobbet med plånboken liggande på kontoret och kan därför inte handla mat på hemvägen. Inser nu att jag borde ha tackat ja till den där middagen ändå.
 
Jag har inte heller någon dealbreaker vad gäller utseende som jag kan komma på nu- men såklart sånt som jag tycker är snyggare eller inte. Generellt har det varit ganska mycket piercad, tatuerad och på något sätt lite rockigare stil. Förutom att det sällan är det som stämmer in på det jag fallit hårdare för haha. Då är det istället en ganska så rejäl bredd och diversitet. :D
 
Höll på att få hakan i knät en stund där 😆 Trodde du menade att @Zinfernia trippade som i att hon var hög:D Fick inte alls ihop vad i texten eller sättet hon skrev på som skulle tyda på det 😂
Det var min första reaktion också! :D
Min med! :rofl: jag skrev från mobilen och kände mig tvungen att kolla igenom texten efter det inlägget, trodde att autocorrect hade ändrat hälften av orden så att texten blev helt obegriplig :D
 
Haha jag gillar lite längre hår (men inte så långt att det går att sätta upp i tofs) men skägg och tatueringar kan jag gärna vara utan :rofl: Om du blir singel någon gång får vi gå ut och ragga tillsammans, finns inte en chans att vi skulle börja slåss om samma kille! :D

I så fall får han ta bort det av egen vilja istället för att han ska ändra sig enbart för min skull. :)
Är håret inte så långt att det går att ha i tofs så är det kort hår, bara så du vet! :mad:

(och i mina ögon blir många män ungefär tusen gånger snyggare om de har långt hår :angel: )
 
För övrigt så är dejten fortsatt så himla fin mot mig att jag fan blir lite tagen av det hela. Jag fick något bryt häromkvällen när vi skulle sova och bara sköljdes över av något rejält jävla depp o började gråta där jag låg i hans armar. Och han var fan perfekt. Han frågade vad det var utan att pressa när jag inte riktigt kunde svara (för det var ju inget- på riktigt har jag ingen aning om vad som hände). Han försäkrade mig om att jag var trygg där (alltså inte att han sa det, utan det han sa + gjorde = den känslan jag fick) och fortsatte hålla om mig. Han var precis innan det här svintrött och sov i princip, men sedan höll han sig vaken tills jag hade lugnat mig och sa att han fick sova nu haha. På morgonen var han lika fin och på kvällen när vi sågs igen blev jag lika försäkrad igen om att jag är trygg där.

Mitt inre smälter mer och mer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 067
Senast: Exile
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
66
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 038
Senast: Bexzor
·
Svar
1 195
· Visningar
123 366
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp