Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch, folk som enbart vill gifta sig inom sin religion kan vi klara oss utan oavsett, eller hur?

Jo, jag skrev till honom nästa dag och tackade för dejten samt erbjöd mig att komma över nån dag och hjälpa honom att planera sin trädgård. Men han avbjöd (lite halvt oartigt), så jag kände mig ganska tydligt dissad. Nu säger han att han inte uppfattat det som att jag var interesserat, men det kanske är bara för att inte förnärma min kompis eller för att vi ska kunna vara vänner/bekannta utan att det blir konstigt? Jag vet inte.
Ska jag vara ärlig så tror jag på andra alternativet som du skriver. Att han inte ville dissa dig för mycket inför din kompis. Hade han varit intresserad hade han ju själv kunnat höra av sig dessutom.
Men känner du att du har svårt att släppa honom kan du absolut göra ett försök till :) Kan känna igen mig i att vissa är svåra att släppa när det blivit lite luddigt!
 
Jag har inga direkta dealbreaker-preferenser, även om det finns vissa drag som jag kan tycka är snyggare än andra. Man kommer jävligt långt på fin insida och "hel och ren".

Ju äldre jag blir desto mer har min "lista" kokat ner till allmänna värderingar och kemi.

(Hade förövrigt ett fint samtal om vad vi gör, vad vi vill, vart vi vill och sånt här om dagen. Väldigt rakt, ärligt och tryggt på alla sätt. De sista veckorna sniiiiglar sig fram!)


Tycker det är superintressant med utseendepreferenser osv. Själv kan jag tycka att människor är rätt trista innan jag lär känna människan. Har lite folk som jag verkligen inte tyckte var snygga när jag träffade dom, men nu är det helt andra feelings om deras utseenden efter att jag lärt känna dom. Men generellt så tycker jag bäst om mörkhåriga män! Men det är typ den enda likheten. Men jag har nog aldrig sett en människa som snygg innan jag lärt känna personen.
 
Kan tillägga angående det här med no skägg att det handlar inte om att jag tycker det är fult. Jag tycker det är ofrächt precis som stark armsvettslukt eller matrester mellan tänderna. Det handlar alltså inte om utseende.

Nu släpper jag skäggspåret.
Musikern och jag pratar numera i telefon och vi kommer närmare varndra på så vis att vi är lite mer personliga i samtalsämnerna. Vi ska ses på Onsdag igen :)
 
Ny matchning idag och sitter och klurar på vad jag ska skriva som första meddelande, står verkligen helt still i huvudet, detta är inte min starka sida uppenbarligen. 🙈 😅

Jag brukade köra nått lätt i stil med "Hej, kul att vi matchade" och så la jag till nått som återknöt till någonting i hans profiltext. Tex en fråga på något.
 
Jag brukade köra nått lätt i stil med "Hej, kul att vi matchade" och så la jag till nått som återknöt till någonting i hans profiltext. Tex en fråga på något.
Ah, det lät klart lite bättre än det jag skrev, kan förvisso "skylla" på att det står i min profil att jag är "ny på tinder". xD
Han hade inte direkt skrivit något i sin profil men en hel del bilder, så frågade om dom så får vi se vad det kommer ur det hela.
 
Men vilken tråkig snubbe, han som inte hade skrivit något på sin profil, frågade om han kunde berätta mer om sig själv, svaret "är en glad och trevlig kille som gillar att vara ute i naturen" gav ett bra svar på det med hur jag är, sen frågade han vart jag bor och intressen, svarade på det och avslutade med att fråga honom samma sak.

Inget svar, mer frågor "bor du på landet? har du barn? vill du ha barn?" skrev att jag inte bor på landet och att jag inga barn har samt att jag inte vet om jag inte vill ha några. Knäpptyst och nu har han avmatchat mig, nog lika bra, kan ju skriva lite mer. 🙄

Lastbilschaffis är lite mer engagerad, även om vi mest surrar lastbilar för tillfället, frågade förvisso om en av bilderna på hans profil, får se va han svarar.
 
Ah, det lät klart lite bättre än det jag skrev, kan förvisso "skylla" på att det står i min profil att jag är "ny på tinder". xD
Han hade inte direkt skrivit något i sin profil men en hel del bilder, så frågade om dom så får vi se vad det kommer ur det hela.
Jag brukar sen ställa frågan " Hur kom det sig att du svepte höger på mig?" när dialogen kommit igång. De som börjar jiddra om att mitt röda hår är sexigt och liknande avmatchar jag direkt så sparar jag den tiden.
 
Haha, jag är en sucker för rött hår på tjejer. Dom tjejer jag haft förhållande med har haft rött hår..
Det är ju skillnad på att uppskatta ett drag, och att selektera på ett drag. Vet inte hur många gånger folk tafsade på mitt hår och hur ofta jag fått höra att det var synd att jag klippte av det...

För några månader sedan frågade en internetbekant om jag fortfarande hade mitt röda hår kvar, isåfall ville han lägga beslag på mig (men jag borde le mer på bild). Liksom tack men nej tack 🤢
 
Det är ju skillnad på att uppskatta ett drag, och att selektera på ett drag. Vet inte hur många gånger folk tafsade på mitt hår och hur ofta jag fått höra att det var synd att jag klippte av det...

För några månader sedan frågade en internetbekant om jag fortfarande hade mitt röda hår kvar, isåfall ville han lägga beslag på mig (men jag borde le mer på bild). Liksom tack men nej tack 🤢
:yuck::turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 400
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 527
Senast: em76
·
Svar
1 286
· Visningar
131 640
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp