Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja nu vet jag inte riktigt vad jag sysslar med. Jag har precis gjort något jag aldrig brukar göra, jag har bestämt med en kille som redan är upptagen att vi ska ses och ligga i helgen.
Vi känner varandra sen tidigare och jag har alltid tyckt att han är attraktiv. Precis som några av mina tidigare män är han mycket yngre men åldern stör mig inte, i mina ögon är han sexig.
Han smsade mig tidigare ikväll och skrev att han vill komma över till mig imorgon för att röka gräs och ligga. Han är självklart ett riktigt svin som bedrar sin flickvän men... jag är alldeles för svag för hans kropp för att säga nej. Jag vet inte hur många gånger jag har drömt om att få dra av honom kläderna :o
 
Haha älskar det faktum att allas smak skiljer sig så markant åt! 😂 Vi kan också gå ut och ragga tillsammans, helt konfliktfritt ju 😁
Yep, helt perfekt :D En av de snyggaste jag sett senaste tiden hade lååångt spretigt hår och tja, såg väl i övrigt ut att passa bättre in i skogen än i stadsmiljö, inte direkt jätteprydlig :p Såg honom på bussen och kom på mig själv med att sitta och stirra för att han såg så jäkla bra ut. Tror dock inte att han märkte det (och vet inte om det var bra eller dåligt heller).
 
Jag ringde faktiskt Maroccanen i går kväll, efter att ha skrivit på snap och skickat lite bilder under dagen. (Dvs han försökte ringa mig först, så jag ringde upp honom) Vi pratade i nästan en kvart och det kändes väl okej, men det är ju skitsvårt att klicka med någon sådär per telefon när man inte träffats än, tycker jag iaf. Tveksamt om någon av oss är tillräckligt interesserad för att orka hålla igång ett långdistansförhållande tills jag evt flyttar, men vi får se...

Min bästis hade f.ö. pratat med Mr Perfect här om dan, och frågat varför han inte ville träffa mig igen. Enligt henne så hade han sett rätt överraskat ut och svarat att jag inte hört av mig något efteråt....? Hm. Blir inte helt klok på honom, men funderar lite halvt på om jag borde invitera ut honom på en ny dejt. Nog för att han inte kännts interesserad överhuvudtaget, men vad har jag att förlora, liksom? :p
 
Jag ringde faktiskt Maroccanen i går kväll, efter att ha skrivit på snap och skickat lite bilder under dagen. (Dvs han försökte ringa mig först, så jag ringde upp honom) Vi pratade i nästan en kvart och det kändes väl okej, men det är ju skitsvårt att klicka med någon sådär per telefon när man inte träffats än, tycker jag iaf. Tveksamt om någon av oss är tillräckligt interesserad för att orka hålla igång ett långdistansförhållande tills jag evt flyttar, men vi får se...

Min bästis hade f.ö. pratat med Mr Perfect här om dan, och frågat varför han inte ville träffa mig igen. Enligt henne så hade han sett rätt överraskat ut och svarat att jag inte hört av mig något efteråt....? Hm. Blir inte helt klok på honom, men funderar lite halvt på om jag borde invitera ut honom på en ny dejt. Nog för att han inte kännts interesserad överhuvudtaget, men vad har jag att förlora, liksom? :p

Nu minns jag inte helt hur er kontakt var efteråt (någon?) men jag gillar ju alltid raka svar så säger kör 😁



Har fått reda på att min kollega jag är svag för tydligen är från någon liten religion (typ? Dålig på sådant 🙈) där de gifter sig inom om det nu var religionen (för det var inte släkten) så jag kan ju faktiskt sluta gräma mig över att han inte hade träffat sin fru när vi började jobba ihop 😁
 
Nu minns jag inte helt hur er kontakt var efteråt (någon?) men jag gillar ju alltid raka svar så säger kör 😁



Har fått reda på att min kollega jag är svag för tydligen är från någon liten religion (typ? Dålig på sådant 🙈) där de gifter sig inom om det nu var religionen (för det var inte släkten) så jag kan ju faktiskt sluta gräma mig över att han inte hade träffat sin fru när vi började jobba ihop 😁

Äsch, folk som enbart vill gifta sig inom sin religion kan vi klara oss utan oavsett, eller hur?

Jo, jag skrev till honom nästa dag och tackade för dejten samt erbjöd mig att komma över nån dag och hjälpa honom att planera sin trädgård. Men han avbjöd (lite halvt oartigt), så jag kände mig ganska tydligt dissad. Nu säger han att han inte uppfattat det som att jag var interesserat, men det kanske är bara för att inte förnärma min kompis eller för att vi ska kunna vara vänner/bekannta utan att det blir konstigt? Jag vet inte.
 
Äsch, folk som enbart vill gifta sig inom sin religion kan vi klara oss utan oavsett, eller hur?

Jo, jag skrev till honom nästa dag och tackade för dejten samt erbjöd mig att komma över nån dag och hjälpa honom att planera sin trädgård. Men han avbjöd (lite halvt oartigt), så jag kände mig ganska tydligt dissad. Nu säger han att han inte uppfattat det som att jag var interesserat, men det kanske är bara för att inte förnärma min kompis eller för att vi ska kunna vara vänner/bekannta utan att det blir konstigt? Jag vet inte.

Tänkte också den tanken men jag har ju generellt rätt svårt för män som inte kan svara på en rak fråga (vad fan har ni att vara rädda för?) så jag hade ställt en rak fråga 😁 får jag på den fel/luddigt svar så hade jag kunnat släppa det haha
 
@sorbifolia var ju tvungen att googla nu! Mandeè kanske. Nåja, jag är för oinsatt I hans eventuella religiösa förehavanden för att värdera det ville jag bara säga, det är alltså inget som uttryckts på ett negativt sätt :)
 
Äsch, folk som enbart vill gifta sig inom sin religion kan vi klara oss utan oavsett, eller hur?

Jo, jag skrev till honom nästa dag och tackade för dejten samt erbjöd mig att komma över nån dag och hjälpa honom att planera sin trädgård. Men han avbjöd (lite halvt oartigt), så jag kände mig ganska tydligt dissad. Nu säger han att han inte uppfattat det som att jag var interesserat, men det kanske är bara för att inte förnärma min kompis eller för att vi ska kunna vara vänner/bekannta utan att det blir konstigt? Jag vet inte.

men om han är intresserad men inte fattade att det var en invit från dig så får han väl ändå bjuda till själv lite. Skum snubbe? Men tycker ändå du ska höra av dig- om inte annat så vet man ju sen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 234
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 594
Svar
1 124
· Visningar
112 981
Senast: Sassy
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp