Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni som känner mig irl och på Facebook får hålla tyst om det annat än på buke, eftersom det är tämligen komplicerat, men jag är väldigt kass på att dejta.
Jag blev singel, gick på en dejt, tänkte bara ligga. Och två veckor senare har jag fått en egen namnad krok för morgonrocken och en pall för att kunna nå saker... *doh*
Ibland händer saker så mycket snabbare än man har möjlighet att hänga med i..
 
Ni som känner mig irl och på Facebook får hålla tyst om det annat än på buke, eftersom det är tämligen komplicerat, men jag är väldigt kass på att dejta.
Jag blev singel, gick på en dejt, tänkte bara ligga. Och två veckor senare har jag fått en egen namnad krok för morgonrocken och en pall för att kunna nå saker... *doh*

Hoppsan :D :up:
 
Ni som känner mig irl och på Facebook får hålla tyst om det annat än på buke, eftersom det är tämligen komplicerat, men jag är väldigt kass på att dejta.
Jag blev singel, gick på en dejt, tänkte bara ligga. Och två veckor senare har jag fått en egen namnad krok för morgonrocken och en pall för att kunna nå saker... *doh*
Alltså, hm, ja, eh, ... är inte det ändå något av ett mönster hos dig? (Om än det inte sker ofta.)
 
Vilken märklig natt det blev.
Vi hade utgång med jobbet, alltid lika roligt. Vi åt tapas, drack en herrans massa öl & vin och hade en allmänt trevlig kväll. De äldre drog hem tidigt medan jag och mina yngre kollegor fortsatte vidare.

Vid midnatt kollade jag av mobilen och insåg att jag hade över tio missade samtal från ragget.
Jag hade inte hört att han hade ringt mig eftersom musiken var hög men jag gick ut och ringde tillbaka. Först svarade han inte så jag tänkte gå tillbaka in men precis när jag öppnade dörren kom samtalet.

Jag kunde knappt höra vad han sa till en början. Han var själv ute och det stojades rejält i bakgrunden men efter ett otal "-Va?!" från min sida fick jag till sist fram att han befann sig bara några hundra meter från mig.
Jag sa adjö till mina kollegor och drog dit. Det visade sig vara tämligen enkelt att hitta honom, han stod precis utanför entrén tillsammans med ett gäng killar och jag var först osäker på om jag skulle gå fram inför alla eller ej. Jag hade inte pratat med honom efter att hans flickvän fick reda på otroheten så jag visste inte vad statusen var eller vad som hade skett efteråt.
Han löste dock mitt dilemma. Han fick syn på mig och drog själv fram mig till gruppen och presenterade mig obesvärat framför sina kompisar.

När resten av killarna drog tillbaka in stannade han kvar med mig.
Jag märkte snabbt att han var påverkad av annat än alkohol och jag fick inte ur honom så mycket vettigt så jag frågade om han ville åka med mig hem och sova ruset av sig. Det ville han.
Han hämtade sin jacka och vi tog en taxi hem till mig.

Han var rätt uppe i varv så det var ingen idé att försöka dra igång ett djupare samtal och när han drog mig intill kunde jag inte säga nej. Attraktionen till honom är fortfarande så djävulskt stark! Jag har sällan upplevt något så mäktigt, varenda centimeter av min kropp vill ha hans och omständigheterna omkring oss spelar liksom ingen som helst roll. Jag vill ha sex med honom även om han är påverkad av kokain, även om jag nu har träffat hans flickvän, även om jag inte kan försvara eller hylla hans beteende. Det spelar ingen roll, han attraherar mig vansinnigt mycket.

Så, nu ligger han här bredvid mig och sover. Vi får se hur han mår när han vaknar men jag hoppas på att vi kan prata litegrann åtminstone.
 
Jag var förresten lite smådryg igår.
Innan ragget ringde var jag med kollegorna på en bar. En främmande kille blev ganska påstridig och kom fram till mig flera gånger under tiden vi var där.
Först frågade han om han fick bjuda på en drink men jag avböjde med hänvisning till att jag var där med mina kollegor och ville tillbringa kvällen med dem. Han gav med sig och gick iväg men kom då och då tillbaka och frågade mig om allt möjligt, han ställde idiotiska frågor bara för att få prata med mig. ("-Vet du när den här baren stänger?", "-Kan man ta ut pengar nånstans här i närheten?", etc). Jag tröttnade och bad honom gå, han gick men kom lik förbannat tillbaka några gånger igen.

Sista gången han kom fram till vårt bord frågade han om jag hade lypsyl, "för det går ju alla tjejer runt med".

Iskallt drog jag fram ett flytande läppstift ur väskan och sa att jag hade något liknande som han kunde få låna.
Med alkohol i kroppen och en ganska skum belysning uppfattade han inte färgen på förpackningen så han la på ett ordentligt lager runt munnen.
Mina kollegor runt bordet höll på att storkna när killen var klar, han var knallröd runt hela munnen när han tackade så mycket och drog iväg.

Hoppas för hans skull att han hade en flaska makeup-remover i bakfickan :angel:
 
Jag var förresten lite smådryg igår.
Innan ragget ringde var jag med kollegorna på en bar. En främmande kille blev ganska påstridig och kom fram till mig flera gånger under tiden vi var där.
Först frågade han om han fick bjuda på en drink men jag avböjde med hänvisning till att jag var där med mina kollegor och ville tillbringa kvällen med dem. Han gav med sig och gick iväg men kom då och då tillbaka och frågade mig om allt möjligt, han ställde idiotiska frågor bara för att få prata med mig. ("-Vet du när den här baren stänger?", "-Kan man ta ut pengar nånstans här i närheten?", etc). Jag tröttnade och bad honom gå, han gick men kom lik förbannat tillbaka några gånger igen.

Sista gången han kom fram till vårt bord frågade han om jag hade lypsyl, "för det går ju alla tjejer runt med".

Iskallt drog jag fram ett flytande läppstift ur väskan och sa att jag hade något liknande som han kunde få låna.
Med alkohol i kroppen och en ganska skum belysning uppfattade han inte färgen på förpackningen så han la på ett ordentligt lager runt munnen.
Mina kollegor runt bordet höll på att storkna när killen var klar, han var knallröd runt hela munnen när han tackade så mycket och drog iväg.

Hoppas för hans skull att han hade en flaska makeup-remover i bakfickan :angel:

Jag tycker det var taskigt, men vi får alla göra som vi vill.
 
Tja, han besvärade mig. Han kom tillbaka flera gånger fastän jag hade bett honom gå.
Jag tycker att hans respektlöshet är värre än mitt tilltag 🤷‍♀️
Håller med ångrar inte mitt tilltag när en kille medvetet hälde ut öl på mig å min kompis när jag satt u hennes knä. Det var väldigt uppenbart att det var medvetet gjort å han bad inte om ursäkt.
 
F sa att han var glad att han träffat mig i sommar och tycker om att vara med mig. Varför träffar jag bara otillgängliga karlar.
 
Musikern hörde av sig per sms vid tvåtiden. Han hade några timmar kvar att jobba och var trött och lite hängig så jag är inställd på att vi inte kommer ses i kväll. Han ska höra av sig när han jobbat klart och kommit hem, vilket lär dröja nån timme till iaf.

Vi bor ju bara 40 min från varandra så orkar han så kan jag absolut sätta mig i bilen. Annars får det bli en slapparkväll med vin, snacks och tv här hemma. Jag jobbar i morgon em få det är inte helt galet att bara softa heller. Men klart att ses hade varit roligast.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 363
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
66
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
7 445
Svar
1 264
· Visningar
130 018
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp