Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Bapelsin eller hur! Kan säga att jag var inte "på humör" till hans (försiktiga försök till) dirty texting i morse.... :meh:

Har tröstswipeat lite, och hittat ett nytt kap på Tinder tror jag. :love: En kille som kallar sig "Licker" (om det är hans rikiga namn, så borde han kanske fundera på att byta det...) ålder 43 står det. Och med profiltexten "I.m 33 old ;)" That's it... Oemotståligt! :up:
 
@Bapelsin eller hur! Kan säga att jag var inte "på humör" till hans (försiktiga försök till) dirty texting i morse.... :meh:

Har tröstswipeat lite, och hittat ett nytt kap på Tinder tror jag. :love: En kille som kallar sig "Licker" (om det är hans rikiga namn, så borde han kanske fundera på att byta det...) ålder 43 står det. Och med profiltexten "I.m 33 old ;)" That's it... Oemotståligt! :up:
Konsten att få damerna att rada upp sig! :up:

Män på dejtingsajter är fan ett kapitel för sig. Ragget och jag satt och pratade om just det för några kvällar sedan, han fick läsa igenom mitt hp-konto och se vad män genom åren har skrivit.

Hans reaktion?
"Jag har aldrig skämts mer över att vara man!" :D
 
Otroligt många som ser skitarga och läskiga ut på Tinder som beskriver sig som ”snill* man” här i Norge. (*snäll...) Det är långt ifrån alla Norrmän som är äppelkäcka och gulliga! :cautious:

Och så är det också väldigt många som ser riktigt dryga och överlägsna ut. Eller bara allmänt slafsiga och sunkiga.

Jag vill ju ha en varm och hjärtlig typ, inte en hjärtlös galning. (Och det är fint om han duschar ibland och kanske till och med använder tvål...)
 
Otroligt många som ser skitarga och läskiga ut på Tinder som beskriver sig som ”snill* man” här i Norge. (*snäll...) Det är långt ifrån alla Norrmän som är äppelkäcka och gulliga! :cautious:

Och så är det också väldigt många som ser riktigt dryga och överlägsna ut. Eller bara allmänt slafsiga och sunkiga.

Jag vill ju ha en varm och hjärtlig typ, inte en hjärtlös galning. (Och det är fint om han duschar ibland och kanske till och med använder tvål...)


Blir alltid ett fett nej på män som beskriver sig själva som snälla. Det är ju typ en grundläggande egenskap som absolut inte ska nämnas som en jäkla merit. :meh:
 
Om ni börjar snacka med en bartender om något, och hen bjuder in er till något (allmänt och öppet event), hade ni gått då?
Känns som att det kanske mer en grej som man gör för att vara trevlig, men känner mig lite "stalkig" om jag dyker upp..
 
Om ni börjar snacka med en bartender om något, och hen bjuder in er till något (allmänt och öppet event), hade ni gått då?
Känns som att det kanske mer en grej som man gör för att vara trevlig, men känner mig lite "stalkig" om jag dyker upp..

Hade absolut inte känt mig stalkig av att gå om jag blev bjuden! Om jag gått eller inte hade mest berott på andra omständigheter dock :)
 
Hade absolut inte känt mig stalkig av att gå om jag blev bjuden! Om jag gått eller inte hade mest berott på andra omständigheter dock :)
Det känns ju lite bättre att det är ett öppet event och inte en direkt typ.. Hemmafest eller så, och om vi skulle ses så är det på offentlig plats. Tror dock inte att det var flirtigt menat, vilket kan vara skönt (vill förutom partner träffa lite nytt folk överlag)
 
Otroligt många som ser skitarga och läskiga ut på Tinder som beskriver sig som ”snill* man” här i Norge. (*snäll...) Det är långt ifrån alla Norrmän som är äppelkäcka och gulliga! :cautious:

Och så är det också väldigt många som ser riktigt dryga och överlägsna ut. Eller bara allmänt slafsiga och sunkiga.

Jag vill ju ha en varm och hjärtlig typ, inte en hjärtlös galning. (Och det är fint om han duschar ibland och kanske till och med använder tvål...)

Tycker det är många "förbrytarfoton" :crazy:
 
Tycker det är många "förbrytarfoton" :crazy:
Verkligen! Inte blir den bilden försvagad heller av att det är en stor pumpad gymkille i utslitet linne som ser ut att träna i en källarlokal utan fönster. :nailbiting: (De är rätt många! Men kanske hänger antalet ihop med att det är många som tränat så mycket att de inte hunnit möta någon, och att det på de träningscentrena mest hänger andra manliga biffar. :))
 
Verkligen! Inte blir den bilden försvagad heller av att det är en stor pumpad gymkille i utslitet linne som ser ut att träna i en källarlokal utan fönster. :nailbiting: (De är rätt många! Men kanske hänger antalet ihop med att det är många som tränat så mycket att de inte hunnit möta någon, och att det på de träningscentrena mest hänger andra manliga biffar. :))

Va! Tänder du inte på en drängsvettig karl i gymkläder? :confused:

Haha, ja den varianten finns det gott om!
 
Jahapp, ragget hörde av sig idag, och konstaterade att han och den nya skulle satsa, så inget mer sex för oss. Men han ville självklart ha mig som vän, min reaktion var mest varför då? Vi hann knappt ses när vi var kk, pga av hans jobb och barn, så hur skulle han ens ha tid för mig som vän med en flickvän som tar tid också? Men det är väl praktiskt att hålla kontakten om det inte blir ngt med den nya antar jag...

Men å andra sidan har jag varit på tre dejter i veckan, och alla ville träffa mig igen, så jag lider inte brist på karlar😁
 
Nej verkligen, män som beskriver sig som snälla är väldigt sällan snälla.

Fast är det verkligen så?
Det är enormt många som skriver så och jag tror inte alla dom är dumma. Jag har dejtat några och de har varit fullt normala. Sen kanske det inte är det nödvändigaste att upplysa om då det borde vara en självklarhet att man är snäll. Men jag tror inte taskiga karlar är överrepresenterade i att beskriva sig som snälla.
 
Angående senaste inläggen:
Nackdelen med att lägga ut text och bilder på nätdejtingsidor, man blir dömd och ratad utan att veta vad man gjort "fel". 😜
 
Fast är det verkligen så?
Det är enormt många som skriver så och jag tror inte alla dom är dumma. Jag har dejtat några och de har varit fullt normala. Sen kanske det inte är det nödvändigaste att upplysa om då det borde vara en självklarhet att man är snäll. Men jag tror inte taskiga karlar är överrepresenterade i att beskriva sig som snälla.


Jo jag tycker nog det. I min erfarenhet. Dom som ser snällhet som en merit är sällan genuint snälla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 999
Senast: Exile
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
66
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 024
Senast: Bexzor
·
Svar
1 184
· Visningar
122 503

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp