Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha! Jag har skägg som krav 😁
Tatueringar, skägg och ostyrigt hår 🤤😍
Haha jag gillar lite längre hår (men inte så långt att det går att sätta upp i tofs) men skägg och tatueringar kan jag gärna vara utan :rofl: Om du blir singel någon gång får vi gå ut och ragga tillsammans, finns inte en chans att vi skulle börja slåss om samma kille! :D
Men alltså det är ju inte alls säkert att skägget och håret är en big deal för honom att ha kvar? :) Han kanske själv tröttnar på det om två veckor.
I så fall får han ta bort det av egen vilja istället för att han ska ändra sig enbart för min skull. :)
 
Haha jag gillar lite längre hår (men inte så långt att det går att sätta upp i tofs) men skägg och tatueringar kan jag gärna vara utan :rofl: Om du blir singel någon gång får vi gå ut och ragga tillsammans, finns inte en chans att vi skulle börja slåss om samma kille! :D

I så fall får han ta bort det av egen vilja istället för att han ska ändra sig enbart för min skull. :)

Haha! Ja 😁
Inte så förtjust i långt hår men gillar inte korta, prydliga frisyrer.
Ska vara snygga och välgjorda tatueringar, inte wannabe kriminell med spindelnät, tårar och skit.
 
Jag har inga direkta dealbreaker-preferenser, även om det finns vissa drag som jag kan tycka är snyggare än andra. Man kommer jävligt långt på fin insida och "hel och ren".

Ju äldre jag blir desto mer har min "lista" kokat ner till allmänna värderingar och kemi.

(Hade förövrigt ett fint samtal om vad vi gör, vad vi vill, vart vi vill och sånt här om dagen. Väldigt rakt, ärligt och tryggt på alla sätt. De sista veckorna sniiiiglar sig fram!)
 
Jag har nog inga dealbreakers alls när det kommer till utseende, även om jag attraheras oftast av steriotypiskt feminina tjejer. Däremot har jag sjukt många dealbreakers för hur de är som personer.. Främst behöver jag ett skarpt intellekt, annars får det vara.
 
Jag har inga direkta dealbreaker-preferenser, även om det finns vissa drag som jag kan tycka är snyggare än andra. Man kommer jävligt långt på fin insida och "hel och ren".

Ju äldre jag blir desto mer har min "lista" kokat ner till allmänna värderingar och kemi.


Och jag tycker tvärtom, ju äldre jag blir, desto mer kräsen blir jag utseendemässigt :D
 
För mig är utseende helt oviktigt. Har aldrig sett en snygg (eller ful) människa i hela mitt livet, utan jag upplever människor som fina eller fula efter att jag lärt känna dem baserat på vad jag tycker om dem. S blev jag kär i utan att veta hur han såg ut över huvud taget, och det var verkligen inget problem för mig :)
 
För mig är utseende helt oviktigt. Har aldrig sett en snygg (eller ful) människa i hela mitt livet, utan jag upplever människor som fina eller fula efter att jag lärt känna dem baserat på vad jag tycker om dem. S blev jag kär i utan att veta hur han såg ut över huvud taget, och det var verkligen inget problem för mig :)
Samma här.
 
Haha måste berätta vad som hände på lunchen!

Vårt kontor ligger i ett industriområde där det dagligen går allehanda hantverkare, markläggare, lastbilschaufförer, etc. Idag skulle jag köpa mat på ett ställe lite längre bort så jag knallade ner till parkeringen för att ta bilen.
På vägen till parkeringen gick jag förbi en äldre man (ca 50 år) i varselkläder som verkligen stirrade på mig som om hans ögon höll på att trilla ut. (Det händer ofta att jag blir utstirrad i det här området när jag kommer trippande på mina höga klackar, jag är rätt malplacerad i den här miljön :rofl: )
När jag hoppade in i bilen såg jag att han satte sig bakom ratten på sin bil och när jag körde iväg såg jag i backspegeln att han låg en bit bakom mig.
Jag tänkte inte mer på det utan åkte iväg till lunchstället där jag brukar köpa mat. När jag hade parkerat min bil såg jag plötsligt att gubben hade följt efter, han ställde också sin bil på samma parkering och klev ur.
"-Ursäkta, jag måste fråga dig en sak!" sa han med kraftig brytning när jag kom närmare.
"-Du är så vacker! Får jag bjuda dig på middag ikväll?"

Jag förstod först inte vad han sa men när han upprepade sig trillade polletten ner.
Jag skrattade och tackade för komplimangen men avböjde. Han frågade om jag var gift och för att bli av med honom svarade jag ja :rofl:

(Han gav sig iväg sen. Jag köpte min lunch och åkte tillbaka utan att se till honom igen. Dagens tveksamt smickrande dos av manlig bekräftelse 😂)
 
På höga klackar - ja! Jag lär mig aldrig att vårt område utanför kontoret inte är lämpligt för klackar över typ 7 cm, det är alldeles för mycket gropar och ojämnheter i marken för att det ens ska vara bekvämt att gå till parkeringen och tillbaka 😂

Och att då inte ha 7 cm på jobbet är inget alternativ?

Jag hade dött om jag behövde trippa. Men det är nog bäst att jag sätter punkt där. 🙈
 
Och att då inte ha 7 cm på jobbet är inget alternativ?

Jag hade dött om jag behövde trippa. Men det är nog bäst att jag sätter punkt där. 🙈

Äsch, det är en överkomlig sträcka och det är mest en äldre bit av vägen som är besvärlig. Utanför huvudentrén är det helt okej, det är mer när man kommer runt hörnet av byggnaden till parkeringen som man får se upp om man inte vill bryta benen.
Jag passar på att ha högklackat när jag kan. Är jag ute på byggplatserna är det dessvärre gräsliga stålhätteskor som gäller :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 223
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 585
Svar
1 121
· Visningar
112 229
Senast: Yeah but
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp