Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog bort min tinder igår, igen :D det är verkligen inte mitt forum till att träffa folk...

Stockholm har inte hört av sig, och inte jag heller, får se om det blir nån mer träff där :)
 
Döljer man sig försvinner inte profilen, tror det samma gäller om man pausar. Däremot försvinner allt om man startar om appen.

Du måste väl radera kontot för att allt ska försvinna? Bara ominstallera appen hjälper inte. Man måste starta om kontot sas.
 
Du måste väl radera kontot för att allt ska försvinna? Bara ominstallera appen hjälper inte. Man måste starta om kontot sas.

Om det är kopplat till Facebook så måste man avsinstallera appen där också om jag inte minns fel.
Samt radera kontot i appen.
 
Du måste väl radera kontot för att allt ska försvinna? Bara ominstallera appen hjälper inte. Man måste starta om kontot sas.
Ingen aning om vad som händer om man inte raderar det innan man tar bort appen, har aldrig gjort det. Har alltid tolkat "starta om appen" som att man raderar och startar om kontot igen.
 
Ingen aning om vad som händer om man inte raderar det innan man tar bort appen, har aldrig gjort det. Har alltid tolkat "starta om appen" som att man raderar och startar om kontot igen.
Appen är ju som tex Facebook. Kontot försvinner inte för att man tar bort appen.
 
Om det är kopplat till Facebook så måste man avsinstallera appen där också om jag inte minns fel.
Samt radera kontot i appen.

Vet faktiskt inte, jag har kontot kopplat till telenr. Men för mig har det funkat att bara trycka på "radera konto" och sen starta upp det. Mitt nr fanns färdigkopplat till Tinder då.
 
Skrev till F nu:
"Det var du som sa att vi inte borde ha kontakt, ja jag har skrivit ändå.
Men du borde inte skriva utan blockera mig.

Men jag förstår inte varför du föreslår tv? Jag KÄNNER saker för dig, och inte tvärtom."
 
Jag har avslutat med ännu en kille som jag bara träffat en gång men chattat ganska mycket med. Skrev kort att det inte kändes riktigt rätt, att jag inte ville ses/höras mer och hoppades att han var okej med det. Han började någon slags övertalningskampanj och skrev att han inte var okej med det, att de bra sakerna borde överväga, att han inte var överens med mig. Jag skrev att jag hoppades att han var med på att det var mitt beslut och att han respekterade det och han svarade att han gjorde det. Sen skrev han 3-4 meddelanden till men dem raderade jag utan att öppna.

Jag tycker det är lite märkligt ändå. Jag kan förstå att man blir ledsen, det har jag också blivit när jag blivit dumpad, men ger man sig in i leken får man leken tåla dvs man accepterar beslutet utan att fortsätta härja. Ledsen får man vara på sitt eget håll. Har jag sagt att jag inte vill höras mer respektera det liksom.
 
A och jag har babblat i telefon i nån timme. Innan dess körde vi På Spåret mot varandra i Duo-appen och chattade i två timmar.
Han har krånglat sig ut ett par möten på Onsdag bara för att kunna ta ett tidigare tåg hit.

Jäj :p
 
A och jag har babblat i telefon i nån timme. Innan dess körde vi På Spåret mot varandra i Duo-appen och chattade i två timmar.
Han har krånglat sig ut ett par möten på Onsdag bara för att kunna ta ett tidigare tåg hit.

Jäj :p
Jaaa! Härligt!!
 
Och jag tror att jag återigen har, utan min vetskap, bjudit in till något dejtliknande. Jag fattar inte hur det blir så. :banghead:
När jag ser på det i efterhand kan jag ju förstå att det går att tolka så men det var inte intentionen egentligen utan mer en fråga om att ses och lära känna varandra mer men som kompis. Det tolkas dock som intresse från mig och så har jag fått nej. Jättedumt!

Vi får se den här gången hur det slutar. Frågade en ny bekantskap igår när vi sågs om att ev träna ihop på söndag fick ett "jättegärna" till svar men pga jobb osäkert om han kan komma iväg. Jag skickade meddelande på Messenger senare att han kunde höra av sig där och på det fick jag ett "perfekt, det kommer jag garanterat att göra" till svar.

Det här är en yngling och inget partnermaterial men trevlig och kul så skulle gärna hänga som kompis så får väl se hur han tolkade min "invit" och om han hör av sig om söndag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
202 171
Senast: pepp
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
322
Senast: movi
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 890
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
39 781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp