Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det är du som mår dåligt av situationen är det, tycker jag, du som ska blocka. Sätt inte ansvaret för dina känslor och ditt mående på honom.

Att blocka honom kommer inte hjälpa. Jag kommer bara ta bort den om jag får lust att skriva...
Men men.
 
Jag har försökt swajpa på tjejer på sistonde, matchade med två i går och båda började skriva, men - en unmatchade mig medan jag var i stallet (svarade inte på ett par timmar så troligen därfor)... Den andra chattade jag med tills läggdags i går kväll, hon kändes interesserad av att träffas, men i morse var även hon borta från min matchinglista. :(

Men - en bra sak (tror jag) - har fått prata ut med DB och redat ut en hel del saker samt han har bedt riktigt uppriktigt om förlåtelse för sitt pissiga beteende i julas, flere gångar om. Han ringde upp mig efter lite chattande i går, och det blev ett samtal på 1,5 timme innan jag var tvungen att åka i stallet. Så får vi se om det blir något mer, jag håller mig rätt avvaktande och försöker inte ha några förhoppningar, men han verkade vilja försöka träffas nån gång iaf.
 
Jag har försökt swajpa på tjejer på sistonde, matchade med två i går och båda började skriva, men - en unmatchade mig medan jag var i stallet (svarade inte på ett par timmar så troligen därfor)... Den andra chattade jag med tills läggdags i går kväll, hon kändes interesserad av att träffas, men i morse var även hon borta från min matchinglista. :(

Men - en bra sak (tror jag) - har fått prata ut med DB och redat ut en hel del saker samt han har bedt riktigt uppriktigt om förlåtelse för sitt pissiga beteende i julas, flere gångar om. Han ringde upp mig efter lite chattande i går, och det blev ett samtal på 1,5 timme innan jag var tvungen att åka i stallet. Så får vi se om det blir något mer, jag håller mig rätt avvaktande och försöker inte ha några förhoppningar, men han verkade vilja försöka träffas nån gång iaf.

Men varför hålla kvar i den där karln?! :confused:
 
Känns som min tinder är trasig, får upp max 10 pers om dagen och sen står det "det finns ingen person i din närhet" trots att jag vet vissa profiler inom 3 mil som inte har dykt upp. Måste ju vara så att tinder har gjort om något appen för att fler ska köpa premium 🤔
Tror det har något med det att göra. Satt bredvid en kompis i samma soffa, vi borde ha fått upp varandras profiler men båda fick att det inte fanns någon i vår närhet.
 
Nja tror inte det är för att få folk att betala (varför skulle du betala när det inte finns några fler att svepa på?) utan har andra anledningar.
 
Jag skaffa Tinder för 1 timma sen och har svajpat på 5 killar. Men alltså fyfan va snygga vissa är! Känns fejk?? :cautious: :D
Jag är livrädd iaf men svajpar på!

De snyggaste brukar visas först. Brukar notera samma när man byter ort till framförallt Stockholm.
Är nog också enligt algoritmen för att man ska vilja fortsätta swipa.
 
Men varför hålla kvar i den där karln?! :confused:

Mja.... Berättigad fråga. Och jag "borde" antagligen inte.

Men efter vårat samtal så känner jag att jag vill ge honom en till chans. Vi har en kemi som är rätt unik, jag har aldrig träffat en människa som jag kan prata med på det sättet, i timmar och om allt möjligt utan att tröttna.... Och som dessutom har kropp som en grekisk gud. :angel: Ja... lite kär i honom är jag nog fortfarande.
 
Mja.... Berättigad fråga. Och jag "borde" antagligen inte.

Men efter vårat samtal så känner jag att jag vill ge honom en till chans. Vi har en kemi som är rätt unik, jag har aldrig träffat en människa som jag kan prata med på det sättet, i timmar och om allt möjligt utan att tröttna.... Och som dessutom har kropp som en grekisk gud. :angel: Ja... lite kär i honom är jag nog fortfarande.

Precis. Du är kär i honom. Tycker du verkligen att han är värd din kärlek? Han beter sig som ett as, tycker jag.
 
Hur gör ni som hänger på HP när någon som iofs är trevlig kontaktar er, men att ni ser direkt på bilderna att det inte är er typ? Låter bli att svara? Eller svarar nåt och i så fall vad? Om ni istället har börjat skriva och efter det får se bilder, där ni upptäcker samma sak. Hur gör ni då?
Eller om det i en konversation kommer fram saker som gör att personen inte är intressant. Skriver ni då det? Eller ghostar?
 
Hur gör ni som hänger på HP när någon som iofs är trevlig kontaktar er, men att ni ser direkt på bilderna att det inte är er typ? Låter bli att svara? Eller svarar nåt och i så fall vad? Om ni istället har börjat skriva och efter det får se bilder, där ni upptäcker samma sak. Hur gör ni då?
Eller om det i en konversation kommer fram saker som gör att personen inte är intressant. Skriver ni då det? Eller ghostar?
Kan lika gärna bara blocka direkt så slipper du få upp personerna igen när du söker.
 
Hur gör ni som hänger på HP när någon som iofs är trevlig kontaktar er, men att ni ser direkt på bilderna att det inte är er typ? Låter bli att svara? Eller svarar nåt och i så fall vad? Om ni istället har börjat skriva och efter det får se bilder, där ni upptäcker samma sak. Hur gör ni då?
Eller om det i en konversation kommer fram saker som gör att personen inte är intressant. Skriver ni då det? Eller ghostar?
Det beror på vad som enligt bilderna avgör "är inte min typ".
Är det ett stort skägg, tatuerad hals, hockyfrilla el liknande som verkligen är en omöjlighet för mig så svara jag inte.
Men om bilderna bara är intetsägande men presentationen och mailet är ok så ger jag det en chans.
Raceföraren såg typ 20 ggr bättre ut irl än på sina bilder.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
201 513
Senast: pepp
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
279
Senast: movi
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 863
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 697
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp