Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm. Klättraren påstår att det hela tiden varit jag som tagit initiativ till kontakt, att vara mer fysisk osv och att allt han gjort är att svara på det. Jag har verkligen inte tänkt på det, men så som han berättar det så låter det ändå inte orimligt. Kan ju också vara därför som det är lätt att slappna av i hans sällskap, för att han inte pressar mig på något sätt. Ganska intressant ändå.
 
Hm. Klättraren påstår att det hela tiden varit jag som tagit initiativ till kontakt, att vara mer fysisk osv och att allt han gjort är att svara på det. Jag har verkligen inte tänkt på det, men så som han berättar det så låter det ändå inte orimligt. Kan ju också vara därför som det är lätt att slappna av i hans sällskap, för att han inte pressar mig på något sätt. Ganska intressant ändå.

Alltid den bästa känslan. Och därför jag är lycklig singel 😅
 
Hm. Klättraren påstår att det hela tiden varit jag som tagit initiativ till kontakt, att vara mer fysisk osv och att allt han gjort är att svara på det. Jag har verkligen inte tänkt på det, men så som han berättar det så låter det ändå inte orimligt. Kan ju också vara därför som det är lätt att slappna av i hans sällskap, för att han inte pressar mig på något sätt. Ganska intressant ändå.
Fast så fungerar jag också!
Är nog därför jag oftare blir intresserad av de som är trevliga men inte visar så mycket intresse 😅.
Det värsta jag vet är när de ska hålla på och ta på min arm tusen ggr, man kan ju skapa kontakt på annat vis.
 
Jag är lite nyfiken: om man använder tex Tinder, och inte bor i en storstad, blir det inte mycket känningar som dyker upp då? Typ gamla x/kompisars gamla x/klasskompisar från mellanstadiet/suspekta killen på ica och sådär?
 
Jag är lite nyfiken: om man använder tex Tinder, och inte bor i en storstad, blir det inte mycket känningar som dyker upp då? Typ gamla x/kompisars gamla x/klasskompisar från mellanstadiet/suspekta killen på ica och sådär?

Jo, det dyker upp folk jag känner igen rätt ofta samt många kollegor.
Spelar det någon roll?
 
Jaha, mitt dejtande går ju jäkligt bra.... :meh:
I morgon skulle A komma på middag. Jag har handlat hem både mat och vin och tagit upp hjortfärs ur frysen som tinat.
Nu hoppar han av. Helt.
Orsak...det vanliga tragglet. Han är inte redo. :turd:
 
Nej, det gör det väl inte, mer än att det kanske begränsar urvalet rätt kraftigt?
Du behöver ju egentligen bara en. ;)

Skämt å sido så är det såklart betydligt mindre utbud på en plats där det bor färre människor, men du kan välja hur stor radie du vill söka inom.

Personligen trivdes jag inte med att ha dejtingappar när jag bodde på liten ort, det fick mig att känna mig lite utsatt. Kanske helt omotiverat! Men jag trivs bättre med att vara lite anonym än att ”alla andra med tinder på orten” ska veta att jag är på jakt.
 
Jaha, mitt dejtande går ju jäkligt bra.... :meh:
I morgon skulle A komma på middag. Jag har handlat hem både mat och vin och tagit upp hjortfärs ur frysen som tinat.
Nu hoppar han av. Helt.
Orsak...det vanliga tragglet. Han är inte redo. :turd:

Men usch så tråkigt!! Kommer inte ihåg, hade han nyligen kommit ut ur ett förhållande?
 
Fast så fungerar jag också!
Är nog därför jag oftare blir intresserad av de som är trevliga men inte visar så mycket intresse 😅.
Det värsta jag vet är när de ska hålla på och ta på min arm tusen ggr, man kan ju skapa kontakt på annat vis.
Haha, jag gillar fysisk kontakt :p Men, då måste det ju verkligen vara från rätt person och vid rätt tillfälle. Redan första gången jag och klättraren sågs så satt vi nästan ihoptrasslade, det tog inte mer än någon enstaka minut för det att bli så. Hade han däremot bara klampat fram, pratat lite och sedan försökt röra vid mig på något sätt hade jag inte alls blivit glad.
 
En jäkla bra fråga. Bekräftelse kanske?

Ofta tror jag också att det handlar om bekräftelse. Men just de här två männen gav inte alls intrycket av att varken behöva få eller ge bekräftelse. Ingen av dem har strösslat kletiga komplimanger utan kännts väldigt tygga i sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
199 867
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 774
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
36 999
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp