Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det behöver ju inte hänga ihop.
Men har jag inga känslor för killen och han inte hjälper mig att få orgasm, så får inte jag ut något av det. Otillfredsställande sex har jag haft nog av senaste åren.

Vet väl inte om man måste kunna dansa för det. Men eftersom jag dansar en sensuell pardans så.


Ursäkta om jag blir för detaljerad nu men jag dejtar mest tjejer och det är VÄLDIGT olika vad som ger orgasm. Den ena kan bara komma av si, den andra bara av så, den tredje bara av si och så samtidigt osv. Så att man vet hur en tjej funkar säger inte så jättemycket.

Det är väl dessutom inte omöjligt att han är mån om att göra det skönt och bra för dig? Ni får väl prata om det och du får visa hur du vill ha det om ni skulle hamna i det läget.

Klart du inte ska ligga med honom om du inte vill men det vore nog tråkigt för din egen skull tänker jag om du skulle se hans brist på erfarenhet som en deal breaker på orgasmfronten.
 
Pratade Med Ö idag, gud vad jag tycker hon är långtråkig.
nå väl jag är ärlig mot henne men inte okänslig.
man behöver inte vara otrevlig.
Men jag har sagt att jag är inte intresserad av ett förhållande med henne.
Jobbar på att kunna släppa GK
 
Förmig spelar det stor roll.
Jag har ingen lust att dansa med nån för att jag ska vara nåt sensuellt objekt. Jag har faktiskt tänkt på tt börja dansa för att det är en kul motionsform men det där fick mig att känna avsmak
Då är jag med :)
 
Ursäkta om jag blir för detaljerad nu men jag dejtar mest tjejer och det är VÄLDIGT olika vad som ger orgasm. Den ena kan bara komma av si, den andra av så, den tredje av si och så samtidigt osv. Så att man vet hur en tjej funkar säger inte så jättemycket.

Det är väl dessutom inte omöjligt att han är mån om att göra det skönt och bra för dig? Ni får väl prata om det och du får visa hur du vill ha det om ni skulle hamna i det läget.

Klart du inte ska ligga med honom om du inte vill men det vore nog tråkigt för din egen skull tänker jag om du skulle se hans brist på erfarenhet som en deal breaker på orgasmfronten.
Nej som sagt att han är oerfaren behöver inte vara ett problem, spelar ingen roll om han hade haft flera förhållanden innan. Det kan ju vara så att man ändå inte klickar i sängen.
Är nog mest att jag blir lite nervös av att jag ska vara någon slags "guide" och typ att han ska komma sig dålig. Jag är en sån som analyserar allting innan det ens har hänt 😅
 
Du och gk - varför kan ni inte träffas, ta det lite lugnt och se vart det leder?
Jag vet inte, jag vill men jag kan inte tvinga henne till något.
Vill hon inte utan bara ha lite kontakt då och då, så får jag acceptera det.
Men saknaden blir inte lättare för det.
 
Nej som sagt att han är oerfaren behöver inte vara ett problem, spelar ingen roll om han hade haft flera förhållanden innan. Det kan ju vara så att man ändå inte klickar i sängen.
Är nog mest att jag blir lite nervös av att jag ska vara någon slags "guide" och typ att han ska komma sig dålig. Jag är en sån som analyserar allting innan det ens har hänt 😅

Ja jag tror att du överanalyserar lite. Jag hejar på er!
 
Kollegan och jag skriver mycket. Han ger mig lite fjärilar i magen. Så himla gött.

Köpenhamn är inspirerad och funderar på att utforska sin egen läggning på ett annat plan. Också riktigt gött :).

Det är evigheter sedan jag träffade snygga tjejen M, men vi hörs då och då. Om ett par veckor blir det äntligen av!
 
Jag fortsätter att försöka begripa mig på Tinder. Nyss swipade jag vänster på en kille jag vet att jag swipat vänster på åtminstone två gånger tidigare. Efter nån minut dök han upp en fjärde gång? Va? Är inte tanken med att swipa vänster att man slipper dem?

Sen undrar jag hur man vet att nån gett en en superlike.
 
Man kan ju också vara nyfiken på en person och efter en tids dejtande inse att det inte var ”rätt”. Oavsett läggning. Det är ju alltid en viss osäkerhet i dejtingsammanhang.
Känns inte som samma sak. Är man nyfiken på en person är det specifikt, är man nyfiken på ett kön är det egentligen inte mig det handlar om.

Orkar inte diskutera det nu.
 
Jag fortsätter att försöka begripa mig på Tinder. Nyss swipade jag vänster på en kille jag vet att jag swipat vänster på åtminstone två gånger tidigare. Efter nån minut dök han upp en fjärde gång? Va? Är inte tanken med att swipa vänster att man slipper dem?

Sen undrar jag hur man vet att nån gett en en superlike.

Det är mest troligt folk som betalar för sitt konto och kanske dessutom betalar för att synas mer. Jag har också en del såna som kommer upp hela tiden. Blir lite fel tänker jag, kommer inte dra höger på dem för att de kommer upp fler gånger...

Om någon gett dig en superlike blir det som en blå ram runt deras foton när du sveper fram dem och det blir en blå stjärna vid deras namn.
 
Jag har skrivit med en trevlig kille som bor 6 mil bort, han började chattandet med en riktig dålig start "jag är bäst på häst" (bild finns i dating gone wrong-tråden) men han lyckades otroligt nog rädda konversationen. Det var rätt imponerande så jag fortsatte skriva med honom. :p

Vi pratade i telefon igår och han var trevlig, rolig och intelligent. Men, han har en väldigt trasig bakgrund och har en diagnos som gör att han är all over the place så att säga. Och han har ett barn.

Jag är kluven, blev helt slut efter samtalet. Jag behöver någon som lugnar ner mig, inte vevar igång mig ännu mer :angel: Men jag fick annars en bra känsla så jag ska nog träffa honom ändå och försöka skapa mig en bättre bild.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 394
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 799
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 094
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp