Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Chattar med två på Tinder och två på Goodones.
Sen hörde Raceföraren av sig. Jag har inte engagerat mig i honom alls så vi har inte hörts av på några dagar. Han är utomlands igen och jobbar.
Asså...han var ju väldigt fin och lite bättre att konversera med irl än i skrift där det är hopplöst stelt. Men jag uppfattar honom som en blyg och en person som iaktar först. Jag funderar på om jag kanske ska träffa honom igen när han kommer hem och se om "proppen lossnar".
Kanske ta en AW? Brukar inte bli lika stelt som en promenad.
 
Jag har planerat att börja på en salsa-kurs, för att träffa lite nytt folk plus lära mig en ny dans som ser kul ut. Och dessa "danskillar" verkar ju inte helt fel..... :angel::D Men @Elektronen vad har man för kläder på en sådan kurs?? Är totalt nybörjare, om det spelar roll.
Kul att du vill börja dansa 🙂.
Haha du kanske har bättre lycka än mig med "danskillar" 😅. Skriver faktiskt med en som dansar salsa, får väl se om vi ska ses något 🙂.

Nu dansar inte jag salsa men liknande dans, många har träningstights och vanlig tröja. Behöver inte vara så komplicerat. Vanligt att många har högklackade dansskor, iaf när man dansat ett tag.
 
Börjat chatta med en kille på tinder för ett tag sen, och det flyter på rätt bra. Nu har han föreslagit att ses, men jag inser när jag började skriva detta att jag nog faktiskt inte vill. Hade tänkt skriva att jag var velig, men bara att lyfta här gjorde att jag insåg att det inte var nån idé :idea:
 
Börjat chatta med en kille på tinder för ett tag sen, och det flyter på rätt bra. Nu har han föreslagit att ses, men jag inser när jag började skriva detta att jag nog faktiskt inte vill. Hade tänkt skriva att jag var velig, men bara att lyfta här gjorde att jag insåg att det inte var nån idé :idea:

Hur länge har ni chattat ? Om det flyter på varför vill du inte träffa honom ?

Nja, jag hade ghostat om ni inte hade chattat så länge. Du behöver inte skriva nåt.
 
På fredag får jag äntligen träffa dejten igen efter 5 veckor utan att ses. :love: Ser väldigt mycket fram emot det.

Jag ville såklart köpa med mig ett par presenter till honom när jag var i usa. O dels känns ett par av sakerna helt klockrena. Men dels känns några som att han kommer tycka det är töntigt. Vilket jag egentligen vet att han inte kommer tycka. Haha. Ovant att känna såhär.
 
Det gjorde han inte :D (och han verkade inte ha någon större lust att gå hemåt heller, trots att det till sist blev väldigt sent)

Förlåt jag orkar inte backa o dubbelkolla men kände att jag ville minnas- var han någon som dök upp där du klättrar eller någondu hittade på Tinder eller liknande?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
199 847
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 773
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
36 896
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp