Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade med en glad känsla i kroppen, tagit en lång frukost och många koppar kaffe, och känslan finns kvar, så skrev nyss till honom och tackade för igår och att jag gärna ses fler gånger. :o:p :)

Nu har vi inte hörts av alls sen jag åkte igår så han kanske inte är ett dugg intresserad, men samtidigt så har vi som sagt knappt skrivit innan heller, utan har blivit något enstaka meddelande under dagarna. För mig har det varit skönt att få reflektera i lugn och ro vad jag tyckte.

Nu har då jag hört av mig iallafall så hoppas han vill ses fler gånger. :)

Fick iaf svar att han gärna ses igen! Han hade varit osäker på vad jag ville så han blev superglad när jag skrev att jag ville fortsätta ses! :up::bump::banana:

Han hade också jättetrevligt tydligen och det enda negativa var att tiden gick så fort ”men den gör ju det när man har roligt!”

Gulle! :D

Vi kallar han D så länge! 😅
 
Jag hade nog nästa gång jag sett honom frågat va han heter lite så där oskyldigt, sen sett om man kan stalka online för att ta reda på mer, annars har jag ingen bra idé att komma med, är inte så bra på det ämnet själv. Novis som jag är. :p

Med tanke på att ni pratar lite då och då, fråga vad han heter bara! Det är ju inte konstigt med ett "Förresten, vad heter du?" när som helst :p

Vågade inte idag :D bättre lycka om några veckor!
 
Snackade med en annan kille, som också har barn och är singel. Han är en nätkompis, vi pratade lite om min situationen med killen och om det här med vän eller något mer.
Han sa direkt om han skulle ta hem en tjej som träffar hans barn så är det något mer än bara vän. Det stämmer lite med dom vibbar jag har men ändå vart lite osäker på. Ligger nog mycket i det.
 
Får man känslan av att den andra vill något mer än vänskap så stämmer det oftast av min erfarenhet. 🙂

Ja, men för min del är det inte solklart på vilket vis de isf vill nåt mer än vänskap... kk, fwb, ragg, ons eller liknande är liksom värdelöst för mig. Och dessvärre vad det oftast handlar om. Få som lärt känna mig vill ha mig på riktigt :meh:
 
Hmm, kom precis på en sak som jag undrar hur ni hade gjort.

När jag sover brukar jag sova i bara trosorna, vet inte riktigt om det känns lämpligt imorrn. Har sovit tidigare med sport-bh när jag sovit borta hos andra i samma rum som någon annan.
Mest va det för att slippa slänga på sig något om jag var tvungen att springa upp mitt i natten å gå på toa.

Hur gör ni med sådant? Sover ni likadant klädda som hemma eller hur gör ni? 🤔
 
Hmm, kom precis på en sak som jag undrar hur ni hade gjort.

När jag sover brukar jag sova i bara trosorna, vet inte riktigt om det känns lämpligt imorrn. Har sovit tidigare med sport-bh när jag sovit borta hos andra i samma rum som någon annan.
Mest va det för att slippa slänga på sig något om jag var tvungen att springa upp mitt i natten å gå på toa.

Hur gör ni med sådant? Sover ni likadant klädda som hemma eller hur gör ni? 🤔
Jag sover alltid med kläder på oavsett vem jag sover hos, eller om det är hemma själv. Typ trosor och tröja eller nattlinne.
Har jag inte en sexuell relation med personen jag sover med vill jag utan tvekan att hen har kläder på sig.

Men sover hen i ett annat rum får hen såklart sova klädd hur hen vill. Men på förekommen anledning uppskattar jag om hen klär på sig om hen ska på toa på natten..
 
Hmm, kom precis på en sak som jag undrar hur ni hade gjort.

När jag sover brukar jag sova i bara trosorna, vet inte riktigt om det känns lämpligt imorrn. Har sovit tidigare med sport-bh när jag sovit borta hos andra i samma rum som någon annan.
Mest va det för att slippa slänga på sig något om jag var tvungen att springa upp mitt i natten å gå på toa.

Hur gör ni med sådant? Sover ni likadant klädda som hemma eller hur gör ni? 🤔

Jag sover oftast näck hemma, men om jag sover borta, hos någon jag inte är typ partner med, sover jag i pyjamas.
 
Jag sover med kläder (nattlinne eller PJ's) alltid, förutom om jag nyss haft sex... Uppskattar att andra har åtminstonde underkläder på sig, med.

Om jag skulle sova över hos någon jag var interesserad av, så skulle jag nog planera att sova i ett lite lagom sexigt nattlinne. @TheRedLightning
 
Hmm, kom precis på en sak som jag undrar hur ni hade gjort.

När jag sover brukar jag sova i bara trosorna, vet inte riktigt om det känns lämpligt imorrn. Har sovit tidigare med sport-bh när jag sovit borta hos andra i samma rum som någon annan.
Mest va det för att slippa slänga på sig något om jag var tvungen att springa upp mitt i natten å gå på toa.

Hur gör ni med sådant? Sover ni likadant klädda som hemma eller hur gör ni? 🤔

Jag sover i bara trosor :)
 
Hmm, kom precis på en sak som jag undrar hur ni hade gjort.

När jag sover brukar jag sova i bara trosorna, vet inte riktigt om det känns lämpligt imorrn. Har sovit tidigare med sport-bh när jag sovit borta hos andra i samma rum som någon annan.
Mest va det för att slippa slänga på sig något om jag var tvungen att springa upp mitt i natten å gå på toa.

Hur gör ni med sådant? Sover ni likadant klädda som hemma eller hur gör ni? 🤔
Alltså jag fryser i princip alltid så jag skäms inte när jag packar ned långärmad tröja och byxor. Sover aldrig i mindre än trosor, helst även en tröja. Byxor kan jag skippa om det är för varmt. Pallar verkligen inte att ligga och huttra när jag ska sova.
 
Hmm, kom precis på en sak som jag undrar hur ni hade gjort.

När jag sover brukar jag sova i bara trosorna, vet inte riktigt om det känns lämpligt imorrn. Har sovit tidigare med sport-bh när jag sovit borta hos andra i samma rum som någon annan.
Mest va det för att slippa slänga på sig något om jag var tvungen att springa upp mitt i natten å gå på toa.

Hur gör ni med sådant? Sover ni likadant klädda som hemma eller hur gör ni? 🤔
Jag sover näck hemma/ensam/med partner och brukar ta en stor t-shirt + trosor om jag sover borta/med en ny människa :)
 
Jag sover oftast näck hemma, men om jag sover borta, hos någon jag inte är typ partner med, sover jag i pyjamas.
Jag äger ingen pyjamas längre, kommer förvisso ihåg när jag gjorde så kunde ja ej längre sova med den, blev för varmt.

Det lutar åt att jag gör som tidigare när jag sovit borta (i de fallen med kompisar och ingen potentiell partner) att sova med sport-bh. Den har inga byglar men täcker ändå, så den är rätt skön. Beror lite på hur brösten mår bra, de gillar sin frihet.
🙈
😅


Jag sover med kläder (nattlinne eller PJ's) alltid, förutom om jag nyss haft sex... Uppskattar att andra har åtminstonde underkläder på sig, med.

Om jag skulle sova över hos någon jag var interesserad av, så skulle jag nog planera att sova i ett lite lagom sexigt nattlinne. @TheRedLightning
Va synd att jag inte äger något nattlinne och definitivt inte sexigt.
Jag sover i bara trosor :)

Även med potentiella framtida partners?
Alltså jag fryser i princip alltid så jag skäms inte när jag packar ned långärmad tröja och byxor. Sover aldrig i mindre än trosor, helst även en tröja. Byxor kan jag skippa om det är för varmt. Pallar verkligen inte att ligga och huttra när jag ska sova.
Jag kommer dra med min filt, den är helt underbar. Jag är frusen av mig så ev åker raggsockarna med också. 🙈
Jag sover näck hemma/ensam/med partner och brukar ta en stor t-shirt + trosor om jag sover borta/med en ny människa :)
Det är nog något sådant jag gjort också. Fick mig den tankeställaren igår å kunde inte sluta tänka på det. 🙈
 
Jag äger ingen pyjamas längre, kommer förvisso ihåg när jag gjorde så kunde ja ej längre sova med den, blev för varmt.

Det lutar åt att jag gör som tidigare när jag sovit borta (i de fallen med kompisar och ingen potentiell partner) att sova med sport-bh. Den har inga byglar men täcker ändå, så den är rätt skön. Beror lite på hur brösten mår bra, de gillar sin frihet.
🙈
😅



Va synd att jag inte äger något nattlinne och definitivt inte sexigt.


Även med potentiella framtida partners?

Jag kommer dra med min filt, den är helt underbar. Jag är frusen av mig så ev åker raggsockarna med också. 🙈

Det är nog något sådant jag gjort också. Fick mig den tankeställaren igår å kunde inte sluta tänka på det. 🙈
Med en potentiell partner hade jag hellre sovit i t-shirt än sport-bh, då den är enklare att ta av :angel:
Sover jag hos vänner blir det ofta sport-bh dock :)
 
Jobbar han på Postnord, någon annan postfirma eller är han inom arbetsplatsen på något vis? Såklart vi ska stalka fram den där killen så du kan få kontakt. :)

Annars är det faktiskt bara att ta mod till sig och fråga vad han heter. :)

Postnord! Jag brukar vara bra på snoka, men här har jag inte alls lyckats :D
 
Vad hände ? Har varit lite tyst från mig men här kommer en oväntad uppdatering 🖤 Jag kan inte längre kalla mig dejtande, långt ifrån ! Till sommaren blir jag o Andersson sambos med MR dejt och hans underbara hund. Trodde aldrig det skulle gå men skam den som ger sig . Mr dejt har stora framtidsplaner och har tom pratat adoption inför framtiden , får nästan nypa mig för att se att jag inte drömmer🖤
 
Tshirt och trosor när jag har sovit med folk första gången.
Skulle skämmas om jag drog på mig ett "sexigt nattlinne".

Skämmas vet jag inte om jag skulle. Men jag vill inte signalera nåt om att här utlovas det sex. Första gången man sover hos nån känner man ju liksom inte varann så bra, jag kanske inte alls är på nåt sexigt humör när vi väl ska gå och sova...? Och jag har alltid så höga tankar om män så jag tänker att han får man verkligen fula till sig för att de inte ska ta nåt för givet :o

Har det varit oplanerat har jag lånat en t-shirt. Är det planerat har jag några barnsliga sov-shorts med tillhörande t-shirt i nåt seriefigursmotiv :angel: I din situation @TheRedLightning hade jag tagit med ett linne eller nåt.
 
Hmm, kom precis på en sak som jag undrar hur ni hade gjort.

När jag sover brukar jag sova i bara trosorna, vet inte riktigt om det känns lämpligt imorrn. Har sovit tidigare med sport-bh när jag sovit borta hos andra i samma rum som någon annan.
Mest va det för att slippa slänga på sig något om jag var tvungen att springa upp mitt i natten å gå på toa.

Hur gör ni med sådant? Sover ni likadant klädda som hemma eller hur gör ni? 🤔
Jag sover i pyjamas eller mjukiskläder hemma/själv och hade packat ner det. Men jag är en fryslort också. När jag sover med en partner så kan ju den värma mig så då sover jag i trosor eller naken. Om du inte äger en pyjamas/tycker det är för varmt skulle jag sova i t-shirt och trosor. Personligen tycker jag underkläder och särskilt någon form av bh är rätt obekvämt att sova i och hade skippar det, men tycker du det är skönt så kör. Jag tycker dock en T-shirt känns mer klätt än sport-bh.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 572
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 086
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp