Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland hade jag velat tappa det på en del kunder på ICA (nej, kunden har inte alltid rätt!) men lyckades hålla mig :D
Ja samma här, har aldrig fått något sådant utbrott vare sig innan eller efter 😂 Botten var bara nådd där när jag varit trevlig i ett halvår, lagt hur många timmar som helst på att hitta lösningar och han ändå bara var rent oförskämd tillbaka vad jag än sa eller erbjöd. Han kallade mig bland annat för "lilla våpet" 😂
 
Samtidigt så är jag jättetrist över att relationen med DB blivit "förstörd" efter det som hände för några veckor sedan. Nu som vi äntligen kommit varandra så nära, vi hade börjat planera att jag skulle få träffa barnen, osv... Jag var nöjd och lycklig så som det var, även om inte allting var perfekt. Numera är det knappt vi skriver, och mest "smalltalk"... som jag sa till honom då när det begav sig så känns det som att allt vad jag tyckte var bra mellan oss gått förlorad. Och ja, det gör ont. Särskilt att han inte verkar bry sig något särskilt, eller vågar visa att han gör det.. Om jag är tysst en dag eller två så frågar han hur det är med mig, men that's it, liksom.

Så ja. Jag letar efter någon ny. Men det är skitsvårt.

Rent känslomässigt förstår jag dig. Det blev ju lite liknande för mig. Även om det känns allmänt pissigt så är det ju uppenbart så att om ens "relation" hänger på en så skör tråd att en inte kan säga till om saker som får en att må dåligt, så har den relationen faktiskt aldrig varit nåt att ha. Det var inget som förstördes när du sa ifrån, det bara tog fram saker i ljuset. Så ser jag det.
Nu har jag haft fullt upp med en heltidsutbildning på annan ort så jag har inte kunnat gräva ner mig alltför mkt i min historia, men det är klart att jag tänker på honom dagligen. Det blir lättare med tiden men nog vet jag att det kommer bli jobbigt att komma hem igen och påminnas om att han är i närheten hela tiden. Då är jag glad att jag faktiskt sa ifrån och att det är han som inte svarat på det, för om det på nåt vis skulle klia i fingrarna att kontakta honom så kommer jag inte göra det just därför. Jag har sagt mitt och har han inte ens en bokstav att svara med så ja... let it be.

För din skull så hoppas jag att du lyckas avsluta det med DB, vad det nu än är för kontakt. Det verkar som att han mest har den funktionen i ditt liv att han är ett evigt hjärnspöke som hindrar dig från att träffa andra...
 
Som jag skrev, jag har aldrig varit så oproffesionell mot en kund tidigare men efter ett halvårs ändlösa diskussioner där han kallade mig både det ena och andra rann bägaren bara över 🤷‍♀️
Men du återberättar det ju på ett forum, med en skrattande smiley. Har väldigt svårt att se det roliga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 518
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 067
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp