Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men fy.....! Lider med dig. :heart

Vet inte om det är till någon hjälp/tröst, men han kan ju mycket väl ha varit på väg att bli kär i dig, men fått "kalla fötter" som gjort att han nu beslutat att trycka på bromsen.

Oavsett - det suger. Vet hur det känns när man hoppats på något helt annat....
Är bara så ledsen över att han liksom lägger över allt på mig. It takes two to tango liksom. Eller så läste jag in allt för mycket i hur mycket han hörde av sig, ville umgås, hur roligt vi hade osv..
 
Suck, F hörde av sig i lördags och var "sällskapssjuk". Han var väl hos mig max 30 min. Efteråt låg jag bara och grät, kände mig värdelös och "smutsig".

Pratade med min terapeut om det, och jag måste verkligen släppa honom nu en gång för alla, han får mig ju inte att må bra. Alls.

Dåligt av F! Har varit med om liknande och ja - man känner sig utnyttjad och det är piss. :heart Men kanske lär man sig av sådana incidenter, att man måste sätta ner foten...

Kram.
 
Jag fortsätter hänga med min gulliga fransman. Det bästa vore ju om jag blev kär i honom, han är verkligen så himla härlig och enkel att umgås med. Vi planerar in massor av kul grejer. Men kär - nääh. Min kompis som jag hängde med i helgen är jätteavis och tycker han verkar vara ett kap och det är han ju.
 
Suck, F hörde av sig i lördags och var "sällskapssjuk". Han var väl hos mig max 30 min. Efteråt låg jag bara och grät, kände mig värdelös och "smutsig".

Pratade med min terapeut om det, och jag måste verkligen släppa honom nu en gång för alla, han får mig ju inte att må bra. Alls.

Men fan vad arg jag blir på den här jävla snubben, han är fullt medveten om läget men hör ändå av sig. Han utnyttjar dig pepp. Bli lite jävla arg nu och be honom dra åt helvete och aldrig höra av sig igen, och jag fattar hur svårt det är att göra, det är som att bestiga ett jäkla berg men om du inte hittar den arga pepp så låtsas, fake it til you make it! Blocka en gång för alla.

Du förtjänar så jäkla mycket mer än vad du tror, du är underbar och fantastisk och sån här skit händer inte för att du är värdelös utan för att folk utnyttjar dig. Det är inte ditt fel, det är deras. Men jag önskar sååå att du kunde se ditt värde och hitta styrkan.

Har du någon du kan höra av dig till när det blir såhär, eller när du känner att du är ensam och F/annan idiot hör av sig? Någon som kan hjälpa dig att stå emot och som du kan vara ärlig mot? Hade det hjälpt med en okänd internetmänniska? Du hade gärna fått höra av dig till mig i tid och otid med allt mellan himmel och jord. Jag blir bara så frustrerad å dina vägnar eftersom jag upplever dig som en så himla fin person och vill bara att du ska få må bra! :heart
 
Men fan vad arg jag blir på den här jävla snubben, han är fullt medveten om läget men hör ändå av sig. Han utnyttjar dig pepp. Bli lite jävla arg nu och be honom dra åt helvete och aldrig höra av sig igen, och jag fattar hur svårt det är att göra, det är som att bestiga ett jäkla berg men om du inte hittar den arga pepp så låtsas, fake it til you make it! Blocka en gång för alla.

Du förtjänar så jäkla mycket mer än vad du tror, du är underbar och fantastisk och sån här skit händer inte för att du är värdelös utan för att folk utnyttjar dig. Det är inte ditt fel, det är deras. Men jag önskar sååå att du kunde se ditt värde och hitta styrkan.

Har du någon du kan höra av dig till när det blir såhär, eller när du känner att du är ensam och F/annan idiot hör av sig? Någon som kan hjälpa dig att stå emot och som du kan vara ärlig mot? Hade det hjälpt med en okänd internetmänniska? Du hade gärna fått höra av dig till mig i tid och otid med allt mellan himmel och jord. Jag blir bara så frustrerad å dina vägnar eftersom jag upplever dig som en så himla fin person och vill bara att du ska få må bra! :heart

Tack, det här behövde jag läsa. Jag vet ju så väl att han bara utnyttjar mig... Det är ju nån form av självskadebeteende som gör att jag fortsätter.

Mina vänner vet ju om honom och avskyr honom, så jag kan skriva till dom, men har gärna dig med ❤
Skickade ett sms till honom i söndags om att vi inte kan fortsätta ses. Noll respons på det.
Men känner jag honom rätt kommer han låta det lägga sig ett tag och höra av sig om nån månad 😒
 
Tack, det här behövde jag läsa. Jag vet ju så väl att han bara utnyttjar mig... Det är ju nån form av självskadebeteende som gör att jag fortsätter.

Mina vänner vet ju om honom och avskyr honom, så jag kan skriva till dom, men har gärna dig med ❤
Skickade ett sms till honom i söndags om att vi inte kan fortsätta ses. Noll respons på det.
Men känner jag honom rätt kommer han låta det lägga sig ett tag och höra av sig om nån månad 😒

Men blocka skiten ur snubben?
 
Jag har blockat honom flera gånger, men tar alltid bort den i slutändan.
Det är lätt att skriva, svårare att göra.

Sätt en tidsfrist för dig själv. Bestäm ett visst datum, och att du ska ha honom blockad tills dess. Innan du tar bort blockeringen återkommer du till tråden och läser det du själv ha skrivit. Känns det ändå reko - ta bort blocken då. Gör det inte det, behåll.
 
Tack, det här behövde jag läsa. Jag vet ju så väl att han bara utnyttjar mig... Det är ju nån form av självskadebeteende som gör att jag fortsätter.

Mina vänner vet ju om honom och avskyr honom, så jag kan skriva till dom, men har gärna dig med ❤
Skickade ett sms till honom i söndags om att vi inte kan fortsätta ses. Noll respons på det.
Men känner jag honom rätt kommer han låta det lägga sig ett tag och höra av sig om nån månad 😒
Men vill du ha det så??? Se ditt eget värde, snälla :heart.
 
Tack, det här behövde jag läsa. Jag vet ju så väl att han bara utnyttjar mig... Det är ju nån form av självskadebeteende som gör att jag fortsätter.

Mina vänner vet ju om honom och avskyr honom, så jag kan skriva till dom, men har gärna dig med ❤
Skickade ett sms till honom i söndags om att vi inte kan fortsätta ses. Noll respons på det.
Men känner jag honom rätt kommer han låta det lägga sig ett tag och höra av sig om nån månad 😒

Förstår vad du menar, jag har suttit i samma sits, där egenvärdet inte var högre än bekräftelsen den här typen av människor gav mig. Jag kände mig inte värd något bättre eftersom det var allt jag fick höra, allt jag levde. Men det är ju där problemet ligger, man går runt i cirklar i samma mönster och tror att det är allt som finns eftersom det, i den bubblan, ÄR allt som finns att tillgå men så fort man lyckas lyfta blicken och se sig omkring så dyker det upp en helt ny värld. Jävligt klyschigt och förenklat såklart, men ungefär så var det för mig, jag behövde lyfta blicken, byta mönster och plötsligt såg inte livet och framtiden lika avgrundssvart ut.

Det är så lätt att tro att förändring kräver massor eller något stort, att det blir oöverkomligt, men ibland räcker det liksom med att bli arg, att hindra en impuls, att stoppa den elaka rösten i huvudet med ett "nej, inte nu" en gång, två gånger tills det blir en vana.

Jag skickar PM med nummer och messenger :heart
 
Suck, F hörde av sig i lördags och var "sällskapssjuk". Han var väl hos mig max 30 min. Efteråt låg jag bara och grät, kände mig värdelös och "smutsig".

Pratade med min terapeut om det, och jag måste verkligen släppa honom nu en gång för alla, han får mig ju inte att må bra. Alls.

Du är värd att må bra :heart det är inte lätt att släppa taget men det kommer bli så bra. En dag sitter du där och minns inte hur det känns att sakna honom, och skulle han dyka upp är du inte ens frestad för ditt liv är så mycket bättre utan honom.
 
Du är värd att må bra :heart det är inte lätt att släppa taget men det kommer bli så bra. En dag sitter du där och minns inte hur det känns att sakna honom, och skulle han dyka upp är du inte ens frestad för ditt liv är så mycket bättre utan honom.

Ja jag har ju iallafall kommit så långt så att jag aldrig hör av mig först, det är han som alltid skriver först, och sen svarar jag.
Men nu är han i blocken! (Och även N hamnade där i samma veva)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 946
Svar
1 248
· Visningar
68 134
  • Artikel
Hästnyheter Han har jobbat i thaikök, sportbutiker, cykelaffärer – och som hästskötare. Nu gör Leon Hallén, 33, ny karriär. För Expressen berättar...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
Svar
191
· Visningar
15 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp