Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen bastu, åker bil dit, strippar, badar, klär på mig och åker bil hem :D
Är inte överdrivet förtjust i bastu ärligt talat!
Oj, jag tog för givet att du bastade när du vinterbadar. Det är just det som fått mig att avstå, att jag måste köra bil till sjön, bada och sen sätta mig i bilen igen för att köra hem. Hur gör du med blöta badkläder, skor, har du omklädningsrum eller sitter du halvblöt och kall i bilen? Förstår att du har mössa på dig men det ser så roligt ut med Lovikkavantar när du håller i stegen. :laugh:
 
Oj, jag tog för givet att du bastade när du vinterbadar. Det är just det som fått mig att avstå, att jag måste köra bil till sjön, bada och sen sätta mig i bilen igen för att köra hem. Hur gör du med blöta badkläder, skor, har du omklädningsrum eller sitter du halvblöt och kall i bilen? Förstår att du har mössa på dig men det ser så roligt ut med Lovikkavantar när du håller i stegen. :laugh:

Det är därför jag inte badat lika frekvent, är beroende av folk med bil!
Har med sittunderlag där jag sitter/står och byter om, har med handduk och torkar mig hyfsat torr innan jag klär på mig 😊
Och en väska att slänga ner de blöta kläderna i (som vid det här laget har frusit fast i isen 😂 )

Sorry alla för OT :D
 
Senast ändrad:
Det intressanta som jag har märkt att jag har en tendens att stöta ifrån mig andra precis när det börjar bli mer seriöst. Vilket är en jäkla nackdel med tanke på att jag vill ha en riktig familj.
Har försökt att analysera varför och jag tror men är inte helt säker men tror att en stor orsak är rädsla bakom. Rädsla att bli avvisad. Rädsla att inte duga. Att jag inte är perfekt. Och rädsla över att behöva anpassa mig för mycket med någon annan och hur jag ska klara av det i längden.

Så jäkla mycket rädslor :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Fick mail igår: Vi vill bara informera att vi uppdaterat leveranstiden till kl 17.15, fr.o.m. nästkommande leverans. Så de kommer...
Svar
3
· Visningar
296
Senast: Viva
·
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 125
Svar
1 418
· Visningar
76 546
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har jobbat i thaikök, sportbutiker, cykelaffärer – och som hästskötare. Nu gör Leon Hallén, 33, ny karriär. För Expressen berättar...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp