Bukefalos 28 år!

Nästkommande?

Viva

Trådstartare
Fick mail igår:

Vi vill bara informera att vi uppdaterat leveranstiden till kl 17.15, fr.o.m. nästkommande leverans.

Så de kommer 17.15 idag? Annars borde de väl inte meddelat mig? Känner inte för att sitta en extra halvtimme i en varm bil, därav funderingen. Kundtjänst är stängd.
 
Fick mail igår:

Vi vill bara informera att vi uppdaterat leveranstiden till kl 17.15, fr.o.m. nästkommande leverans.

Så de kommer 17.15 idag? Annars borde de väl inte meddelat mig? Känner inte för att sitta en extra halvtimme i en varm bil, därav funderingen. Kundtjänst är stängd.
Lite sent svar kanske, men jag hade tolkat det som "nästa leverans efter den kommande" alltså är nästa leverans i vanlig tid, men därefter kommer leveranserna ske 17.15 istället.
 
Lite sent svar kanske, men jag hade tolkat det som "nästa leverans efter den kommande" alltså är nästa leverans i vanlig tid, men därefter kommer leveranserna ske 17.15 istället.
Tack ändå för svar. Visade sig att jag läst fel och det är imorgon. :angel1: Men också att tiden är ändrad till 17.15. Spontant tolkar jag det som du, att det är nästa tillfälle de ändrar därför blev jag osäker.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
16 285
Senast: Inte_Ung
·
Fordon I juli tappade alltså bärgaren våran bil. Den åkte ner för en backe och krockade med ett träd. Bakluckan gick sönder och lite annat...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 394
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 489
Senast: ako
·
  • Omröstning
Hemmet Vi är ganska nyinflyttade i vårt hus, köpte det 2022 efter lång tids letande (typ när det var som allra allra dyrast - då köpte vi)...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 491
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp