Dejtingtråden 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man kan ställa in åldersintervall och sätta det som "stark preferens", då upplever jag att man bara får upp folk i vald ålder.
Ok. Hade inte koll på det, men såg att där fanns en förifylld preferens. Den har dock ignorerats då jag fått både äldre och yngre personer i flödet. Men har nu ändrat ålder och satt det som stark preferens.
 
Har ju den andra personen på Tinder också. Han verkar nördig och lite insnöad på några ämnen. Bra! Dock inte alls samma som jag men det gör inget.
Ser väl varken bra eller dålig ut. Men alltså jag behöver inte ha någon skönhet eller muskelknutte. Bara någon som är vettig.
Han verkar ha lite så där nördig/töntig humor också som jag gillar.
 
Jag ville ju det först men sen nu jag vet faktiskt inte.
Blev extremt förvirrad och faktiskt ledsen igår

Vänta med att tacka ja då, tills du är säker :) det kanske är sent nu, men jag tycker du ska påpeka när till exempel en konversation tar en obegriplig vändning. Jag fattade det som att han inte besvarat något av det du skrivit, och bara tagit upp något helt nytt från tomma intet? Det hade jag gjort klart (typ sagt/skrivit något i stil med att oj, hur kom vi in på detta, och sedan ställt om eventuella frågor som personen kanske duckade för genom att byta spår), både för att jag tycker det är ohyffsat och för att inte släta över att jag inte förstår vad som hände. Just någon som styr en interaktion på det viset ger mig lite dåliga vibbar, man vill ju inte att det ska vara ett repeterande mönster liksom.
 
Vänta med att tacka ja då, tills du är säker :) det kanske är sent nu, men jag tycker du ska påpeka när till exempel en konversation tar en obegriplig vändning. Jag fattade det som att han inte besvarat något av det du skrivit, och bara tagit upp något helt nytt från tomma intet? Det hade jag gjort klart (typ sagt/skrivit något i stil med att oj, hur kom vi in på detta, och sedan ställt om eventuella frågor som personen kanske duckade för genom att byta spår), både för att jag tycker det är ohyffsat och för att inte släta över att jag inte förstår vad som hände. Just någon som styr en interaktion på det viset ger mig lite dåliga vibbar, man vill ju inte att det ska vara ett repeterande mönster liksom.
Det var inte så konstigt först utan jag frågade om en sak i lördags. I går alltså och sedan försvann alla inlägg helt och han syntes inte till under meddelanden.
Då tänkte jag att han tyckte jag var för mycket. Trist. För nördig. Eller påstridig.
Sedan nu en helt ny start med en fråga till mig. Inte svaret på min fråga. Den var inte superviktigt men för mig lite intressant. Eftersom att han enligt eget utsago gillar hästar så tänker jag att det är fritt fram att prata och fråga mer om det. Inte bara att han ska fråga mig.
 
Haha liten ”kul” notis.
Min bästa vän söker med ljus och lykta efter den perfekta hästen. Och vi kollar annonser och diskuterar mm mm.
Så fort det är en intressant häst som hon hittar kollar jag in den för att se om den skulle kunna vara något.
Nu har hon blivit min rådgivare när det gäller dejting.
Så ena stunden kollar vi in någon häst in i minsta detalj via film mm
Och sedan nästa stund kollar in min för närvarande pågående snubbe 😂
 
Gud @karamelldrottningen jag blir helt matt av din snubbe :laugh: Ska du ta upp det där med att han står skriven tillsammans med någon?
Haha jag också 😂 varför lyckas jag alltid träffa antingen någon som redan har ett förhållande eller någon som är hur fin som helst i början och sen blir som ombytt. Eller någon som har jättemycket problem psykiskt så får vara deltidspsykolog 😅

Just nu tar jag inte upp något. Men ja blir det nått sen så absolut. Kommer ta upp det
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 474
Svar
824
· Visningar
43 781
Senast: pepp
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har jobbat i thaikök, sportbutiker, cykelaffärer – och som hästskötare. Nu gör Leon Hallén, 33, ny karriär. För Expressen berättar...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp